Strona 267 z 271

O stronach ZTM MZA i TW

: 03 lis 2023, 9:04
autor: Autobus Czerwon
3*, o 141 nawet nie pomyślałem xd

O stronach ZTM MZA i TW

: 03 lis 2023, 9:09
autor: fik
primoż pisze:
03 lis 2023, 0:02
Z tymi korzyściami to bym się zastanowił, bo jak 521 wylądowało na Trasie Ł, to jeszcze nie było na nim buspasa, więc przejazd tamtędy nie był zbty atrakcyjny. Aczkolwiek gdyby ZTM/miasto się nie ugięło pod presją wawerskiej pseudoelity, to mieszkańcy przeklętej dzielnicy Wawra teraz wyszliby na tym dużo lepiej. Rembertów i 143 tego najlepszym przykładem.
Jak 521 lądowało na TŁ, to przede wszystkim nie było SKM w Wawrze, to jednak istotna różnica.

O stronach ZTM MZA i TW

: 03 lis 2023, 9:16
autor: KwZ
Autobus Czerwon pisze:
03 lis 2023, 9:04
3*, o 141 nawet nie pomyślałem xd
Jeśli chodzi o liczbę kursów, to pewnie byłoby kosztem 188/523.

O stronach ZTM MZA i TW

: 03 lis 2023, 9:25
autor: Autobus Czerwon
Jeżeli miałaby zostać zachowana podobna liczba kursów, to obecnie 188+523 w szczycie dają 12-17 kursów na godzinę w szczycie. 521 które powinno w szczycie jeździć co 10', co daje 6 kursów. To nie wiem do ilu trzeba byłoby pociąć 188 i 523 żeby to się spięło xd

O stronach ZTM MZA i TW

: 03 lis 2023, 9:30
autor: Łukasz
Btw 188 powinno skręcić w Woronicza i dojechać do Wierzbna :) To chyba mniej ofensywne niż skręt w Banacha.

O stronach ZTM MZA i TW

: 03 lis 2023, 9:53
autor: Autobus Czerwon
Od razu niech jedzie zamiast 174 na Bokserską :D Ten skręt był już ćwiczony pod postacią 182 i chyba średnio się sprawdził patrząc z perspektywy czasu.

O stronach ZTM MZA i TW

: 03 lis 2023, 12:24
autor: Łukasz
Nie przypominam sobie, żeby 182 jeździło Żwirki i Wigury.

O stronach ZTM MZA i TW

: 03 lis 2023, 12:25
autor: pawcio
Jeździło od Sasanki do 17 stycznia.

O stronach ZTM MZA i TW

: 03 lis 2023, 12:27
autor: Łukasz
pawcio pisze:
03 lis 2023, 12:25
Jeździło od Sasanki do 17 stycznia.
Aa, tak, ale to wykluczający się odcinek,

O stronach ZTM MZA i TW

: 03 lis 2023, 12:29
autor: Autobus Czerwon
Ach, ja myślałem że od GUSu chcesz je puścić przez Niepodległości i Woronicza

O stronach ZTM MZA i TW

: 03 lis 2023, 12:43
autor: Łukasz
Aż tak szalony nie jestem :p

O stronach ZTM MZA i TW

: 03 lis 2023, 14:47
autor: primoż
Matt Cubis pisze:
03 lis 2023, 7:32
Przy czym ten potok popołudniu na 143 to według mnie bardziej na solówkę niż przegub. :-"
Jeżeli potok ze 143 nadaje się na solo, to potok z 521 w Jerozolimskich nadaje się na Fiata Multiplę :D

To 143 to ma słabą końcówkę zachodnią, bo ten Pomnik Lotnika to zakończenie nigdzie tej linii z punktu widzenia prawego brzegu :-k
fik pisze:
03 lis 2023, 9:09
Jak 521 lądowało na TŁ, to przede wszystkim nie było SKM w Wawrze, to jednak istotna różnica.
Dzięki za rozjaśnienie. Byłem pewien, iż SKM do Wawra już była, ale ze słabą ofertą :-k
KwZ pisze:
03 lis 2023, 9:16
Jeśli chodzi o liczbę kursów, to pewnie byłoby kosztem 188/523.
Przy obecnie panujących tendencjach to prędzej byłoby pocięte 523 niż 188 :-"

O stronach ZTM MZA i TW

: 03 lis 2023, 14:48
autor: pawcio
primoż pisze:
03 lis 2023, 14:47
To 143 to ma słabą końcówkę zachodnią, bo ten Pomnik Lotnika to zakończenie nigdzie tej linii z punktu widzenia prawego brzegu :-k
Masz lepszą niezbyt odległą, żeby razem z 188 i 523 łapać przystanek przy Politechnice?

O stronach ZTM MZA i TW

: 03 lis 2023, 15:02
autor: primoż
Teraz to już musztarda po obiedzie, bo pewnie po likwidacji przystanku w dziurze nastąpi powrót 143 pod GUS :-k

O stronach ZTM MZA i TW

: 03 lis 2023, 15:09
autor: AdamKlocusky
primoż pisze:
03 lis 2023, 15:02
Teraz to już musztarda po obiedzie, bo pewnie po likwidacji przystanku w dziurze nastąpi powrót 143 pod GUS :-k
No właśnie, kiedy powrót na trasę podstawową do GUSu?