Strona 268 z 328

O spółce PKP Intercity

: 23 sty 2017, 23:22
autor: Łukasz
Czyli że z popychem się jeździło? A tą tylną się steruje jakoś z przodu? W ogóle siódemki umieją jechać ukrotnione na początku?

Ale teraz mamy komputer, on się zawsze pomyli przy wylogowywaniu.

O spółce PKP Intercity

: 29 sty 2017, 13:47
autor: przewoz
W obu siódemkach czy też innych (w przypadku Tatr możliwe EU06 i 08) obsada i jazda na czuja i radiotelefon. Siódemki nie ma jak podczepić pod wielokrotne przez wagony, choć jakby były obok siebie (i nie miały zdemontowanych złącz i obwodów sterowania wielokrotnego, co niestety obecnie staje się standardem), to mogły pojechać na jednym maszyniście.

O spółce PKP Intercity

: 01 lut 2017, 4:49
autor: Glonojad
A technicznie by się nie dało przeprowadzić takiego złącza przez wagony?

O spółce PKP Intercity

: 01 lut 2017, 10:52
autor: Piottr
^^
Skoro wagony Bombardiera mogą je mieć i Pesy Sundeck też, to znaczy, że technicznie nie stanowi to żadnego problemu.

O spółce PKP Intercity

: 01 lut 2017, 12:32
autor: MichalJ
Nie wiem, czy sterowanie wielokrotne siódemek da się przeciągnąć na taką odległość. To jednak jest zupełnie inna epoka niż to, co ciągnie piętrusy.

O spółce PKP Intercity

: 01 lut 2017, 16:08
autor: Glonojad
No właśnie.

O spółce PKP Intercity

: 01 lut 2017, 17:32
autor: Wolfchen
MichalJ pisze:Nie wiem, czy sterowanie wielokrotne siódemek da się przeciągnąć na taką odległość.
Wzmacniacze liniowe, etc? :-k

O spółce PKP Intercity

: 07 lut 2017, 21:14
autor: przewoz
Wszystko się da: $$$.
Ja tam problemu nie widzę żadnego i to bez żadnych wzmacniaczy (A na wypasie to zaproponowałbym puszczenie i tak po linii PowerCAN/WTB/Ethernet).
Tylko trzeba tak zrobić albo wszystkie wagony, albo wydzielić tak, żeby działały w konkretnych zestawieniach.

O spółce PKP Intercity

: 08 lut 2017, 9:26
autor: Piottr
W krajach, gdzie pociągi towarowe mają po 2 km długości i zestaw lokomotyw na początku, w środku i na końcu, ukrotnienie robi się drogą radiową i całym takim zestawem kieruje jeden maszynista. Nawet aktywny sygnał końca pociągu też jest drogą radiową zrobiony.

O spółce PKP Intercity

: 10 lut 2017, 21:33
autor: Łukasz
A za nieogrzewane pendolino jest 100% zwrotu czy ile?

O spółce PKP Intercity

: 11 lut 2017, 0:22
autor: vernalisadonis
Ja złożyłem reklamację w BOK we Wrocławiu, że zamiast pendolino dostałem skład wagonowy oraz to, że przyjechał do Wrocławia z ponad 100 minutowym opóźnieniem. Minęło ponad 30 dni od złożenia reklamacji i pieniędzy nawet nie powąchałem.

O spółce PKP Intercity

: 11 lut 2017, 10:53
autor: fik
Wyślij ponaglenie mailem do wiadomości UTK.

O spółce PKP Intercity

: 22 lut 2017, 8:07
autor: ashir
PKP Intercity od dzisiaj wprowadziło możliwość zakupu przez Internet biletów z oferty Duża Rodzina/Bilet Rodzinny, zakup biletów z różnymi ulgami w jednej transakcji i kilka innych udogodnień. :)

O spółce PKP Intercity

: 22 lut 2017, 9:19
autor: person
Jest już możliwość zakupu biletu z przesiadką?

O spółce PKP Intercity

: 22 lut 2017, 9:25
autor: ashir
Niestety jeszcze nie. :(