Zasadniczy błąd to starałeś się porównać trasy, a nie rozkłady i częstotliwości. Nie problem w tym, gdzie te linie jadą, a w tym jakie częstotliwości muszą mieć, aby być skoordynowane ze sobą.
160 i
162 są skoordynowane ze sobą i między Targówkiem, a Dw. Wileńskim dają wspólną częstotliwość 7,5 minuty (w kierunku Targówka w praktyce to kiepsko to wychodzi, ale przynajmniej w teorii i w praktyce z Targówka koordynacja jest udana). To jest powód dlaczego ZTM nie chce podbić
160, bo
517 to akurat jest o tej porze całkiem niezależną linią (inna częstotliwość i mniejsze wahania punktualności niż
162), a to gdzie jedzie to w tym przypadku nie ma zupełnego znaczenia. Co więcej właśnie dla
517 byłoby lepiej jakby
160 jeździło co 10, a nie co 15 minut w międzyszczycie. Problemem jest
162, wolałbyś je co 10 czy co 20 minut w międzyszczycie (bo skrócenie linii też raczej nie wchodzi w grę, więc to pomińmy)? Nawet jakby zupełnie wywalić
517 z Targówka to i tak nie puścisz
162 co 10 minut w międzyszczycie. W weekendy jest wszystko dobrze, bo
162 jeździ co 20 minut i nie kanibalizuje
160, ale żeby nie było tak fajnie, to dobrą koordynację to ZTM tylko i tak w jedną stronę potrafi ułożyć.
![:-? :-?](./images/smilies/icon_confused.gif)