Strona 270 z 360

Czasy przejazdu

: 18 lut 2014, 13:57
autor: KwZ
Ale jeśli przyjeżdżają często po odjeździe, to znaczy, że jednak te postoje są za krótkie.

Czasy przejazdu

: 19 lut 2014, 10:03
autor: Stary Pingwin
Nie dowiedziałem się, dlaczego długa przerwa jest na zadupiu, a nie na krańcu ekspediowanym?

Czasy przejazdu

: 19 lut 2014, 10:10
autor: pawcio
Koordynacja w skali sieci.

Czasy przejazdu

: 19 lut 2014, 10:12
autor: Pawel_
Koordynacja. W dupie ze wszystkim innym. Niech kierowca/motorniczy sra w krzakach...

Czasy przejazdu

: 19 lut 2014, 10:13
autor: pawcio
Układając koordynację na sieci tramwajowej nie widać, jakie wychodzą z tego postoje. To się okazuje po czasie.

Czasy przejazdu

: 20 lut 2014, 16:24
autor: Glonojad
drobert pisze: Ogólnie tramwajom od jakiegoś czasu systematycznie są zabierane z rozkładów kolejne minuty
Nie jest to prawdą. Obserwuję coroczne korekty rozkładów i w skali całej sieci czasy się powolutku rozwlekają. Pamitam, jak w 2008 kilkanaście brygad na to poszło.
a tłumaczeniem
Znaczy kto, komu i gdzie tak tłumaczy?
są wprowadzane priorytety dla tramwajów
Osobiście priorytet jako przyczynę korekty czasu kojarzę w dwóch przypadkach: trasy Bemowo - Młociny (dwa lata po otwarciu) oraz pętla Koło w zeszłym roku
(których praktycznie nie ma). Na niektórych liniach, szczególnie w weekendy jazda przypomina rajd (np. 6 z dwuminutowymi postojami na Kole gdzie często tramwaj przyjeżdża 2-3 minuty po odjeździe nie mówiąc, że w przypadku nawet krótkich zatrzymań do końca dnia nie ma szans wejść w swój czas).
Co jest o tyle ciekawe, że kiedy bym nie jechał 6 to wlecze się noga za nogą - 30 na godzinę między Maczka a Piastów powinno być karane jazdą bocianem dziesięć godzin.... Mam podejrzenie, że linię tę w kółko dostaje stała grupa niezbyt śpieszących się motorniczych.
Poza tym czasy przejazdów pomiędzy częścią przystanków rzędu 1 minuty są nierealne
Jeśli na trzech przystankach pod rząd średni czas przejazdu to 80 sekund każdy, to prawidłowe rozkłady to 1-1-2 minuty, a nie 2-2-2.

Ogólnie to jednak więcej konkretów proszę.

Czasy przejazdu

: 20 lut 2014, 20:01
autor: KwZ
A jak jest 2-1-1 i motorniczy na pierwszym przystanku odstoi?

Czasy przejazdu

: 20 lut 2014, 21:10
autor: pawcio
Takie rzeczy są stopniowo prostowane. W zeszłowiosennej korekcie rozkładów jazdy było kilka(naście) przypadków przekładania takiej minuty na koniec odcinka torowego.

Czasy przejazdu

: 20 lut 2014, 21:32
autor: Szeregowy_Równoległy
Jakiś czas temu przeprowadziłem eksperyment na 523, znaczy wyłączyłem ekran sterownika, jechałem w granicach rozsądku i włączyłem sterownik, żeby zobaczyć jak bardzo na plusie jestem. W tym tygodniu powtórzyłem eksperyment na porannym 159. +11 (raz się żyje, jak mam wisieć na wykroczeniach za +3, to wolę za +11, przynajmniej reputacji nie stracę a i chyba jakiś rekordzik bym ustanowił) na Siekierkach przy punktualnym starcie z Koła, przy jeździe 100% przepisowej, z prędkością do 40km/h (wyjątek: Czerniakowska, tu szalałem, momentami było 50). Co najlepsze: 10 minut przede mną powinien jechać Kleszcz. Nie dogoniłem go, nawet go nie widziałem. Jakie są przyczyny dla których nie można stworzyć alternatywnych czasów przejazdu dla najbardziej przeszacowanych odcinków na ferie i wakacje?

Czasy przejazdu

: 20 lut 2014, 21:41
autor: MichalJ
Faktem jest, że jak jadę normalnie Koszykową od Plater do Chałubińskiego, to normalnie zajmuje to 2-3 cykle, a jak się przytka, to 4. A w tym tygodniu przejeżdżam albo na biegu albo w najgorszym razie na pierwszej zmianie świateł.

Czasy przejazdu

: 20 lut 2014, 21:48
autor: Stary Pingwin
Mój szanowny przedmówca ma calkiem słusznego. Na linii 26, uważanej za ciężką, odstawałem na przystankach i wlokłem się między nimi, żeby nie przegonić rozkładu. Na mieście zrobiło się luźno,
samochody nie blokują skrzyżowań, a pasażerowie bez trudu mieszczą się do składu, nawet na MRA.

Czasy przejazdu

: 20 lut 2014, 21:51
autor: Szeregowy_Równoległy
MichalJ pisze:Faktem jest, że jak jadę normalnie Koszykową od Plater do Chałubińskiego, to normalnie zajmuje to 2-3 cykle, a jak się przytka, to 4. A w tym tygodniu przejeżdżam albo na biegu albo w najgorszym razie na pierwszej zmianie świateł.
Panie, w porannym szczycie na pierwszych światłach przejeżdżam przy Daszyńskim, przy Kolejowej i przez Zawiszę. I to jest problem. Podobnie jak to, że na pierwszych światłach przejeżdżam przez Chałubińskiego, Noakowskiego, Pl. Konstytucji, Ujazdowskie, Wiejską i Rozbrat. Nawet, cholera, przy Gagarina pierwsze światła moje. Lewoskręt w Gołkowską oczywiście też na pierwszych światłach bez cienia korka przed skrzyżowaniem. Przy TVN, a jakże, pierwsze światła. Na upartego drugie. Bo nawet przed feriami odcinek między Ciołka a Szpitalem Wolskim był przesadzony, więc go nie zwalam na ferie. Widocznie ZTM nie dostał pisma od przewoźników, że korków tam już nie ma, a wiadomo, że bez pisma nic nie można.

Czasy przejazdu

: 21 lut 2014, 11:02
autor: Pawel_
Ten to ma 'pałera'. Wszędzie jest pierwszy. ;]

Czasy przejazdu

: 21 lut 2014, 11:31
autor: MichalJ
O, akurat będzie można nadrabiać straty z objazdu. :)

Czasy przejazdu

: 21 lut 2014, 12:42
autor: Georg
Mam bardzo dużo zastrzeżeń do czasu przejazdu 158. Linia w stronę Witolina jeździ bardzo powoli, a ciągle jest na plusie. Gdzie jest za dużo czasu?
Berestecka-RZS - 3 minuty
Dw. Zachodni - Grzymały - 2 minuty
Niemcewicza - Pl. Zawiszy - 3 minuty
Pl. Starynkiewicza - Centralny 3 minuty
Centralny-Centrum - 3 minuty
Centrum-DH Smyk - 2 minuty
Muzeum Narodowe-PKP Powiśle - 1 minuta
PKP Powiśle - Most Poniatowskiego - 2 minuty
Łącznie od Beresteckiej do Ronda Waszyngtona można spokojnie odjąć 8 minut. Pytanie: czy tam są zwykle (poza feriami) aż takie korki?