Tabor Kolei Mazowieckich

Moderator: JacekM

alojz
Posty: 2685
Rejestracja: 25 wrz 2010, 22:34

Post autor: alojz » 17 wrz 2013, 20:12

Jacek Z. pisze:Np. leciwym 14WE w SKM chyba nie zdarzył się jak dotąd P5.
8-letni sprzęt nazywasz leciwym? ;) P5 wypadnie za jakieś 20 lat.

Do poczytania DSU 14WE
http://skm.bip.um.warszawa.pl/NR/rdonly ... 5Cz_94.pdf
http://skm.bip.um.warszawa.pl/NR/rdonly ... 5Cz_95.pdf
http://skm.bip.um.warszawa.pl/NR/rdonly ... 5Cz_96.pdf
http://skm.bip.um.warszawa.pl/NR/rdonly ... 5Cz_97.pdf

DSU EN57 z trójmiejskiej SKM
http://www.skm.pkp.pl/uploads/tx_przeta ... owa_88.zip

Jacek Z.
Posty: 1873
Rejestracja: 05 sie 2012, 22:14

Post autor: Jacek Z. » 18 wrz 2013, 22:04

alojz pisze:8-letni sprzęt nazywasz leciwym? ;) P5 wypadnie za jakieś 20 lat.
Skoro już teraz - z powodami lub bez - wciąż wieszane są na nich psy (a mimo dziewięciu Impulsów nadal jedna para 14WE jeździ nieraz tu i ówdzie), to chyba nie dociągną rekordu długowieczności EN57 ;-)

Kolejny nowy AKM w ruchu: 1604.

AAdamq
Posty: 489
Rejestracja: 30 lis 2010, 13:27

Post autor: AAdamq » 18 wrz 2013, 23:00

:-"
Załączniki
ykl naprawczy.PNG
Cykl naprawczy EN57 w KM

Jacek Z.
Posty: 1873
Rejestracja: 05 sie 2012, 22:14

Post autor: Jacek Z. » 18 wrz 2013, 23:47

Jeśli mogę zadać jeszcze jedno pytanie... Rozumiem, że w KM niektóre typy pojazdów są na trwałe przyporządkowane do pewnych sekcji - np. bazą wszystkich SZT (VT627/628, SA135) oraz EN71 jest Tłuszcz, EW60 to Ochota, podczas gdy ER75, EN76 i EU47 gnieżdżą się na Grochowie.

Ale jak jest z bardziej powszechnymi jednostkami rodziny EN57/EN57AKM: Czy dane EZT są przyporządkowane do określonej sekcji na stałe (np. EN57AKM-1626 i -1640 do Grochowa, w związku z czym obsługiwać będą głównie pociągi rozpoczynające bieg na Wschodniej i jadące w kierunku zachodnim)? Czy odbywa się to wg jakiegoś klucza? Czy możliwe są ich trwałe lub tymczasowe przesunięcia do innej bazy, celem np. zastępstwa za tabor wysłany na P3/P4/P5?

Awatar użytkownika
rufio198
Posty: 3601
Rejestracja: 19 sie 2006, 13:47
Lokalizacja: Z Doliny Muminków
Kontakt:

Post autor: rufio198 » 19 wrz 2013, 9:40

Grochów nie ma i nie miał AKM-ów na stanie.
Te złomy to domena Sochaczewa i Ochoty. Jak zdechnie któryś z AKM-ów na Grochowie to wtedy siła rzeczy Grochów daje zastępczy tabor i są to zwykłe EN57- o ile go ma.
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę :D
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach

Jacek Z.
Posty: 1873
Rejestracja: 05 sie 2012, 22:14

Post autor: Jacek Z. » 19 wrz 2013, 11:38

W takim razie jak można byłoby wyjaśnić częstą obecność na Grochowie (z noclegiem włącznie) niektórych AKM (np. wspomniane 1626, 1640, czy serii 157x/159x)? Albo to, że wg niektórych baz danych w internecie nowy AKM 1636 przyporządkowany jest do sekcji w Tłuszczu? ;-)

AAdamq
Posty: 489
Rejestracja: 30 lis 2010, 13:27

Post autor: AAdamq » 19 wrz 2013, 11:53

Jacek Z. pisze: ............wg niektórych baz danych w internecie nowy AKM 1636 przyporządkowany jest do sekcji w Tłuszczu? ;-)
1636 - to była jednostka z Tłuszcza ale po odejściu na naprawę poziom P5 już nie wróciła...

Awatar użytkownika
rufio198
Posty: 3601
Rejestracja: 19 sie 2006, 13:47
Lokalizacja: Z Doliny Muminków
Kontakt:

Post autor: rufio198 » 19 wrz 2013, 14:37

Jacek Z. pisze:W takim razie jak można byłoby wyjaśnić częstą obecność na Grochowie (z noclegiem włącznie) niektórych AKM (np. wspomniane 1626, 1640, czy serii 157x/159x)
?
Pewnie tak samo jak powód nocowania ELF-ów czy Traxx-ów w Ciechanowie czy Działdowie
Jacek Z. pisze:Albo to, że wg niektórych baz danych w internecie nowy AKM 1636 przyporządkowany jest do sekcji w Tłuszczu? ;-)
Niektóre bazy danych nie powinny nigdy powstać. Najgorsze jest to że niektóre bazy danych uważane do tej pory za w miarę miarodajne też zaczynają głupoty wypisywać
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę :D
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach

alojz
Posty: 2685
Rejestracja: 25 wrz 2010, 22:34

Post autor: alojz » 19 wrz 2013, 19:32

AAdamq pisze:Cykl naprawczy EN57 w KM
Dzięki!
Masz może taki cykl dla najnowszych AKMów?

AAdamq
Posty: 489
Rejestracja: 30 lis 2010, 13:27

Post autor: AAdamq » 20 wrz 2013, 10:08

alojz pisze:
AAdamq pisze:Cykl naprawczy EN57 w KM
.........Masz może taki cykl dla najnowszych AKMów?
AKM jest to tylko odmiana EN57 i cykl napraw zaprezentowany wcześniej też obowiązuje

alojz
Posty: 2685
Rejestracja: 25 wrz 2010, 22:34

Post autor: alojz » 20 wrz 2013, 19:06

AAdamq pisze:AKM jest to tylko odmiana EN57 i cykl napraw zaprezentowany wcześniej też obowiązuje
Nie zgodzę się z Tobą, ZTCW wcześniejsze AKMy mają ok. 5 lat pomiędzy poziomami P4 (zwykłe kible, jak widać powyżej, mają 3,5-4).

Jacek Z.
Posty: 1873
Rejestracja: 05 sie 2012, 22:14

Post autor: Jacek Z. » 20 wrz 2013, 19:17

Czyżby to oznaczało, że AKM-y z modernizacji wykonanej w 2009 wkrótce, po przekroczeniu granicy 42+6=48 m-cy, powinny stanąć w oczekiwaniu na P4?

1604, P4 16.09.2013 Newag Nowy Sącz - i już nie działają jedne drzwi...

przewoz
Posty: 6157
Rejestracja: 15 mar 2006, 16:58

Post autor: przewoz » 20 wrz 2013, 21:03

Jacek Z. pisze:powinny stanąć w oczekiwaniu na P4?
Tak. Przecież czopki (pierwsze moderny w ogóle) też już tego doczekały.

Jacek Z.
Posty: 1873
Rejestracja: 05 sie 2012, 22:14

Post autor: Jacek Z. » 20 wrz 2013, 23:44

przewoz pisze:
Jacek Z. pisze:powinny stanąć w oczekiwaniu na P4?
Tak. Przecież czopki (pierwsze moderny w ogóle) też już tego doczekały.
Nie wszystkie: 1561, wg stanu na wczoraj, jeszcze śmigał po linii otwockiej - z odrapaną numeracją, pomazany przez graficiarzy, generujący małe acz dokuczliwe opóźnienia.

alojz
Posty: 2685
Rejestracja: 25 wrz 2010, 22:34

Post autor: alojz » 20 wrz 2013, 23:57

Jacek Z. pisze:Nie wszystkie: 1561, wg stanu na wczoraj, jeszcze śmigał po linii otwockiej - z odrapaną numeracją, pomazany przez graficiarzy, generujący małe acz dokuczliwe opóźnienia.
Kilometrów nie wyjeździł, 5 lat nie minęło, więc śmiga dalej.

ODPOWIEDZ