Komunikacja po M2 do Księcia Janusza
: 14 lis 2019, 8:27
W unikalnej relacji opisywanej powyżej jest autobus. Co prawda nocny N01, ale jest. Kiedyś i tego nie było, a jeździłem w niszowej relacji Salomea-Pstrowskiego. O 3 w nocy.
Forum warszawskiego transportu publicznego
https://wawkom.waw.pl/
Przez jakiś czas na Pstrowskiego było tylko 384. Więc z Huty musiałeś dymać na piechotę. Nocnik pojawił się chyba dopiero po reformie w 2007.Stary Pingwin pisze: ↑14 lis 2019, 8:27W unikalnej relacji opisywanej powyżej jest autobus. Co prawda nocny N01, ale jest. Kiedyś i tego nie było, a jeździłem w niszowej relacji Salomea-Pstrowskiego. O 3 w nocy.
Dla fanow oczywistej bezposredniej relacji miedzydzielnicowej, ktora nie okraza polowy Wwy. Od czasow 106 sporo się w okolicy Jutrzenki/Lopuszanskiej zmienilo...
Oczywiście liczba 2 powyżej jest wzięta z dupy dla chwytu retorycznego. Zazwyczaj buspasy, złośliwie dla pasażerów, nie obejmują skrzyżowań i przepustowość dla samosmrodziarzy jest zachowana. Przy zabraniu 1 pasa z 3 na buspas (a był inny przypadek w Warszawie?) długość korka w metrach rośnie w stosunku 3:2, ale czas nie, skoro tyle samo samochodów przejeżdża przez skrzyżowanie.misiek34 pisze:Weż pod uwagę to, że wielu z użytkowników osobówek jest skłonnych do pozostawienia samochodu na rzecz KM.
Malując Bus-Pas na poszczególnych odcinkach dajesz możliwość:
"Albo zaczynasz korzystać z KM, albo zabieram ci jeden pas i stoisz w korku dwa razy dłużej."
Nie Wawkom, bo to nie jest głos całego forum, a raczej pojedynczy i pałowany przez pozostałych. Pamiętasz hasło o prawie do autokompromitacji?
I dla fanów komunikacji nieokrążającej połowy Warszawy chcesz wydłużyć 523, kursujące co 5 minut i nabite po dach, między Ratuszem Bemowa a Zachodnim z 6 do 9,5 km, tworząc przy okazji pięknego dubla tramwaju na Powstańców, bo przesiadka z tramwaju w 189 jest ponad twoje siły.
Z tym akurat trudno polemizować. Nie zmienia to jednak faktu, że większym problemem niż brak 149 i siedemsetek jest żenująca częstotliwość 109Jelcz4755 pisze: ↑14 lis 2019, 22:06Błędem było nie przedłużenie 149 i 7xx do Ratusza. Tu nie chodzi tyle o niezabieralność 109 czy 154, lecz o sensowność przesiadki w celu podjechania 2 przystanków do tramwajów. Szczególnie, gdy 109 jeździ co 20 minut w weekend i nie ma wspólnego przystanku ze 154.