Modernizacja trasy tramwajowej w ciągu Al. Jerozolimskich

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
rufio198
Posty: 3596
Rejestracja: 19 sie 2006, 13:47
Lokalizacja: Z Doliny Muminków
Kontakt:

Post autor: rufio198 » 12 sie 2007, 8:49

A na Rondzie Waszyngtona stare tory z nowymi lekuchno sie mijają. ;-)
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę :D
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26856
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 12 sie 2007, 14:07

Zakres wymiany torowisk jest na tramwarze, (tramwar.republika.pl), naprawdę nie podejrzewałem, że ten wątek ma być ersatzem google'a. ](*,) ](*,)

Niewymieniany kawałek jest w niezłym stanie, ale z drugiej stront, wymiana torowisk powinna jednak być realizowana wg. zasady "między węzłami w jednym terminie w jednym standardzie". Bo w przeciwnym razie gdzieś w 2020 czeka nas kolejne zamknięcie torowisk w Alejach, tym razem ze względu na uzupełnienie brakującego odcinka. I temu odcinkowi terminy kapitalek będą wypadać w innych, niż robionym w tym roku.

Tak więc decyzja wcale nie jest oczywista dla kogoś, kto ma chociaż minimalne pojęcie o sprawie, a czego by TW nie zrobiły, to by jacyś miłośnicy wrzeszczeli o głupim betonie...

Co do krzyżaka - nie jest trudno wyliczyć, że krzyżówki są najbardziej obciążonymi elementami torowisk; prosta arytmetyka (suma taboru w obu kierunkach) plus elementarna wyobraźnia techniczna (zmienny charakter obciążeń, raz wzdłuż jedej, raz wzdłuż drugiej osi). Stąd wymiana, zwłaszcza w konstrukcjach podsypkowych, musi się zdarzać częściej. Zresztą nawet gdy będzie tam płyta, to same szyny pewnie trzeba będzie częściej wymieniać. Chociaż to jest już kwestia dużo krótszej przerwy w ruchu.

Nie wiem, kto deklarował te 20 lat i ciężko mi się do tego odnieść, zawsze można pisać do TW, może wyjaśnią.

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 12 sie 2007, 14:51

rufio198 pisze:A na Rondzie Waszyngtona stare tory z nowymi lekuchno sie mijają. ;-)
skręty na rondzie Waszyngtona i pl. Zawiszy będą remontowane w dalszym terminie.
chruscik pisze: e. plater a centrum nie ebde wymieniane
tak samo jak chyba na odc. pl. Zawiszy (koniec przystanków) - pl. Starynkiewicza
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

Awatar użytkownika
chruscik
Dysklawiaturzysta
Posty: 1402
Rejestracja: 11 mar 2006, 9:17
Lokalizacja: 411101 - Rakowiec
Kontakt:

Post autor: chruscik » 12 sie 2007, 16:00

MeWa pisze:tak samo jak chyba na odc. pl. Zawiszy (koniec przystanków) - pl. Starynkiewicza
ale te byly remontowane :P zreszta juz o tym bylo ;)
MOBILIS Ursus

Awatar użytkownika
rufio198
Posty: 3596
Rejestracja: 19 sie 2006, 13:47
Lokalizacja: Z Doliny Muminków
Kontakt:

Post autor: rufio198 » 12 sie 2007, 16:02

MeWa pisze:
rufio198 pisze:A na Rondzie Waszyngtona stare tory z nowymi lekuchno sie mijają. ;-)
skręty na rondzie Waszyngtona i pl. Zawiszy będą remontowane w dalszym terminie.
Ja nie mówie o skrętach tylko o jeździe na wprost.
Teraz chocby nie wiem co muszą to wymienić.Inaczej nic tamtędy nie pojedzie.
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę :D
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach

mkm101
Posty: 997
Rejestracja: 23 maja 2006, 17:05
Kontakt:

Post autor: mkm101 » 12 sie 2007, 16:10

rufio198 pisze: Ja nie mówie o skrętach tylko o jeździe na wprost.
Teraz chocby nie wiem co muszą to wymienić.Inaczej nic tamtędy nie pojedzie.
Dostałeś już odpowiedź.
Wschodnia głowica Ronda Waszyngtona i zachodnia głowica pl. Zawiszy będą modernizowane po zakończeniu modernizacji głównej części trasy (czyli w październiku).

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26856
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 12 sie 2007, 16:10

Rany, przecież zawsze jak masz kawałek nowego, to kawałek starego trzeba doregulować... ech, przecież były projekty w sieci dostępne, wszystko tam było narysowane...

Awatar użytkownika
rufio198
Posty: 3596
Rejestracja: 19 sie 2006, 13:47
Lokalizacja: Z Doliny Muminków
Kontakt:

Post autor: rufio198 » 13 sie 2007, 8:16

inż. Glonojad pisze: ... ech, przecież były projekty w sieci dostępne, wszystko tam było narysowane...
Możliwe.Jakbym nie miał co robic ,jak niektórzy i całymi dniami przed kompem siedział to i pewnie bym znałazł
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę :D
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26856
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 13 sie 2007, 8:25

Był link w wątku podany. Jak Ci się nie chce wątku czytać, to nie zdziw się kiedyś, jak ludziom się nie będzie chciało Tobie odpowiadać.

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14790
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 14 sie 2007, 14:51

inż. Glonojad pisze:Niewymieniany kawałek jest w niezłym stanie, ale z drugiej stront, wymiana torowisk powinna jednak być realizowana wg. zasady "między węzłami w jednym terminie w jednym standardzie". Bo w przeciwnym razie gdzieś w 2020 czeka nas kolejne zamknięcie torowisk w Alejach, tym razem ze względu na uzupełnienie brakującego odcinka. I temu odcinkowi terminy kapitalek będą wypadać w innych, niż robionym w tym roku.
Właśnie mam te same wątpliwości. procentowo koszt by znacznie nie wzrósł przez ten odcinek... :-k
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26856
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 14 sie 2007, 14:52

Procentowo koszt i tak przewyższył o 80% wyliczenia ze Studium Wykonalności :-$

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14790
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 14 sie 2007, 14:59

No bo pomiędzy czasem wykonania SW, a czasem remontu ceny materiałów poszły w górę...
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26856
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 14 sie 2007, 15:06

Wiem. Po prostu piszę, że spółka i tak ma extra wydatki, więc wymiana dobrego torowiska na lepsze mogłaby zostać odebrana jako, hm... kontrowersyjna.

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14790
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 14 sie 2007, 15:12

inż. Glonojad pisze:Po prostu piszę, że spółka i tak ma extra wydatki, więc wymiana dobrego torowiska na lepsze mogłaby zostać odebrana jako, hm... kontrowersyjna.
Zgadza się, ale skąd możemy wiedzieć, czy za kilkanaście lat nie będzie gorzej? 8-[
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26856
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 14 sie 2007, 15:20

Nie wiemy. Mówię, sprawa jest niejednoznaczna, ja bym robił całość, ale rozumiem tych, którzy robić całości się nie podjęli.

ODPOWIEDZ