Tabor Kolei Mazowieckich
Moderator: JacekM
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26938
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Ze służbówką to jest tak, że podobno w wypadku kolizji jest policzona jako strefa zgniotu...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26938
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Ogłądałem wczoraj czopperokibla.
Fajnie, że zrobili "rzeźnie" dla pasażerów stojących, tylko... czego do diaska mają się ci pasażerowie trzymać?!
Fajnie, że zrobili "rzeźnie" dla pasażerów stojących, tylko... czego do diaska mają się ci pasażerowie trzymać?!
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
No właśnie...inż. Glonojad pisze:Fajnie, że zrobili "rzeźnie" dla pasażerów stojących, tylko... czego do diaska mają się ci pasażerowie trzymać?!
W SKM trójmiejskiej o tym pomyśleli, przynajmniej wysocy pasażerowie mają się czego złapać.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26938
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Nie do końca właśnie pomyśleli właśnie, bo tylko wysocy, i tylko w służbówce - w sąsiednim przedziale stojąco-kiblowym poręczy już nie ma.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
A to nie w modernach w słuzbówkach siedzeń nie ma?chiste pisze:To w modernach już nie jest. Są siedzenia
Słuzbówka jest jako strefa zgniotu i nikogo w niej nie powinno być oprócz kierpoc .
A jak jest to każdy wie.
Z moim czarnym humorem to czekam na jakąś ,,czołówke'' przy wypchanej słuzbówce .Może wtedy coś sie zmieni
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
rufio198 pisze:A to nie w modernach w słuzbówkach siedzeń nie ma?chiste pisze:To w modernach już nie jest. Są siedzenia
Słuzbówka jest jako strefa zgniotu i nikogo w niej nie powinno być oprócz kierpoc .
A jak jest to każdy wie.
Z moim czarnym humorem to czekam na jakąś ,,czołówke'' przy wypchanej słuzbówce .Może wtedy coś sie zmieni
Czyli rozumiem że w służbówce na samym końcu pociągu też nie powinno nikogo być, bo przecież to strefa zgniotu przy najechaniu przez pociag z tyłu
Dziwne wytłumaczenie bo służbówka z przodu ma służyć jako strefa zgniotu a ta z tyłu może być wypchana setką ludzi
A może chodzi o to aby pan kierownik miał gdzie palić w spokoju bo te argumenty są naciągane
Stref zgniotu nie ma w wagonach metra, gdzie kabina maszynisty jest takiej samej wielkosci jak w EZT a tam nikt nie zabrania pasażerom stać tuż za kabiną maszynisty
Rozumiem też że pasażerom potraktowanym jak bydło puszczają nerwy,tym bardziej kiedy obsługa zachowuje się poniżej wszelkiej krytyki
inż. Glonojad pisze:Czy dysponujesz jakimś porównaniem wytrzymałości na zderzenie wagonu serii 81 i serii EN57?
Nie dysponuję niestety. Zastanawiam się jedynie czym kierowano się wprowadzając zakaz przebywanie w przedziale służbowym na przodzie składu,zezwalając jednocześnie na przebywanie w tym samym przedziale ale z tyłu
Czy w przypadku zderzenia z tylu strefa zgniotu już nie obowiązuje ???
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26938
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
A na pewno jest zezwolenie na przebywanie w przedziałach skrajnych? Bo mnie się wydaje, że teoretycznie powinny być właśnie zamknięte skrajne....
Inna rzecz, że przy zderzeniu czołowym (z pociągiem z naprzeciwka) jest prędkość wypadkowa większa, niż przy najechaniu
Inna rzecz, że przy zderzeniu czołowym (z pociągiem z naprzeciwka) jest prędkość wypadkowa większa, niż przy najechaniu
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Owszem teraz nie ma, do niedawna jednak zakaz obowiązywał. Po kłótni z pasażerem który śmiał wprowadzić rower do przedziału Wielkiego Pana Kierownika Pociągu, gdzie ten wystartował z łapkami do pasażera Koleje Mazowieckie zezwoliły na przebywanie w tym przedziale pasażerów
inż Glonojad idąc Twoim tokiem rozumowania wszystkie przedziały słuzbowe powinny być zamknięte. Te na przodzie i tyle składu, lecz i te nawet w środku. Podczas wypadku przy 2 EZT może dojść do spiętrzenia składu i zmiażdźenia przedziałów przy połączonych jednostkach
inż Glonojad idąc Twoim tokiem rozumowania wszystkie przedziały słuzbowe powinny być zamknięte. Te na przodzie i tyle składu, lecz i te nawet w środku. Podczas wypadku przy 2 EZT może dojść do spiętrzenia składu i zmiażdźenia przedziałów przy połączonych jednostkach
Jest to wewnętrzne zarządzenie KM, zrobione wbrew przepisom, w celu przypodobania sie pasażerom.W dalszym ciagu na koleji obowiazuje przepis komu wolno,a komu nie wolno przebywać w przedziale słuzbowym i w jakim wypadku.W razie wypadku z ofiarami smiertelnymi prokurator nie bedzie sie pytał kierpoc o zarządzenia,ale o przepisy.O ile kierpoc przeżyje.metron pisze:Owszem teraz nie ma, do niedawna jednak zakaz obowiązywał. Po kłótni z pasażerem który śmiał wprowadzić rower do przedziału Wielkiego Pana Kierownika Pociągu, gdzie ten wystartował z łapkami do pasażera Koleje Mazowieckie zezwoliły na przebywanie w tym przedziale pasażerów...
I tak kiedys było.Były zamykane wszystkie słuzbówki,ale pomysłowi rodacy zawsze je otwierali.Dlatego kierpocie daja sobie na ,,luz'' i przestali zamykac słuzbówki.Zreszta byłoby to bez sensu -do pierwszej wpuszczać ludzi a zamykac innemetron pisze:...inż Glonojad idąc Twoim tokiem rozumowania wszystkie przedziały słuzbowe powinny być zamknięte. Te na przodzie i tyle składu, lecz i te nawet w środku. Podczas wypadku przy 2 EZT może dojść do spiętrzenia składu i zmiażdźenia przedziałów przy połączonych jednostkach
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach