Tabor Kolei Mazowieckich

Moderator: JacekM

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26938
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 11 paź 2007, 23:05

Ze służbówką to jest tak, że podobno w wypadku kolizji jest policzona jako strefa zgniotu...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26938
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 11 paź 2007, 23:06

Ogłądałem wczoraj czopperokibla.

Fajnie, że zrobili "rzeźnie" dla pasażerów stojących, tylko... czego do diaska mają się ci pasażerowie trzymać?!
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

chiste
Posty: 181
Rejestracja: 22 maja 2007, 11:16
Lokalizacja: miasto sosen

Post autor: chiste » 12 paź 2007, 10:21

To w modernach już nie jest. Są siedzenia ;-)
Wagen fahr!

przewoz
Posty: 6157
Rejestracja: 15 mar 2006, 16:58

Post autor: przewoz » 12 paź 2007, 12:49

inż. Glonojad pisze:Fajnie, że zrobili "rzeźnie" dla pasażerów stojących, tylko... czego do diaska mają się ci pasażerowie trzymać?!
No właśnie...
W SKM trójmiejskiej o tym pomyśleli, przynajmniej wysocy pasażerowie mają się czego złapać.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26938
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 12 paź 2007, 13:35

Nie do końca właśnie pomyśleli właśnie, bo tylko wysocy, i tylko w służbówce - w sąsiednim przedziale stojąco-kiblowym poręczy już nie ma.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
rufio198
Posty: 3601
Rejestracja: 19 sie 2006, 13:47
Lokalizacja: Z Doliny Muminków
Kontakt:

Post autor: rufio198 » 12 paź 2007, 17:37

chiste pisze:To w modernach już nie jest. Są siedzenia ;-)
A to nie w modernach w słuzbówkach siedzeń nie ma? :>

Słuzbówka jest jako strefa zgniotu i nikogo w niej nie powinno być oprócz kierpoc .
A jak jest to każdy wie.
Z moim czarnym humorem to czekam na jakąś ,,czołówke'' przy wypchanej słuzbówce .Może wtedy coś sie zmieni
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę :D
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach

Awatar użytkownika
Premo
Posty: 5448
Rejestracja: 15 kwie 2006, 14:58

Post autor: Premo » 12 paź 2007, 17:47

rufio198 pisze:Słuzbówka jest jako strefa zgniotu i nikogo w niej nie powinno być oprócz kierpoc .
A jak jest to każdy wie.
Zajrzałeś kiedyś do 1109? Tam nie ma Buisness Class tylko są w tym miejscu 4 siedzenia. Tak jak w 14WE

metron

Post autor: metron » 14 paź 2007, 18:18

rufio198 pisze:
chiste pisze:To w modernach już nie jest. Są siedzenia ;-)
A to nie w modernach w słuzbówkach siedzeń nie ma? :>

Słuzbówka jest jako strefa zgniotu i nikogo w niej nie powinno być oprócz kierpoc .
A jak jest to każdy wie.
Z moim czarnym humorem to czekam na jakąś ,,czołówke'' przy wypchanej słuzbówce .Może wtedy coś sie zmieni


Czyli rozumiem że w służbówce na samym końcu pociągu też nie powinno nikogo być, bo przecież to strefa zgniotu przy najechaniu przez pociag z tyłu
Dziwne wytłumaczenie bo służbówka z przodu ma służyć jako strefa zgniotu a ta z tyłu może być wypchana setką ludzi
A może chodzi o to aby pan kierownik miał gdzie palić w spokoju bo te argumenty są naciągane
Stref zgniotu nie ma w wagonach metra, gdzie kabina maszynisty jest takiej samej wielkosci jak w EZT a tam nikt nie zabrania pasażerom stać tuż za kabiną maszynisty
Rozumiem też że pasażerom potraktowanym jak bydło puszczają nerwy,tym bardziej kiedy obsługa zachowuje się poniżej wszelkiej krytyki

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26938
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 14 paź 2007, 22:01

Czy dysponujesz jakimś porównaniem wytrzymałości na zderzenie wagonu serii 81 i serii EN57?

metron

Post autor: metron » 14 paź 2007, 22:31

inż. Glonojad pisze:Czy dysponujesz jakimś porównaniem wytrzymałości na zderzenie wagonu serii 81 i serii EN57?

Nie dysponuję niestety. Zastanawiam się jedynie czym kierowano się wprowadzając zakaz przebywanie w przedziale służbowym na przodzie składu,zezwalając jednocześnie na przebywanie w tym samym przedziale ale z tyłu
Czy w przypadku zderzenia z tylu strefa zgniotu już nie obowiązuje ???

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26938
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 15 paź 2007, 8:38

A na pewno jest zezwolenie na przebywanie w przedziałach skrajnych? Bo mnie się wydaje, że teoretycznie powinny być właśnie zamknięte skrajne....

Inna rzecz, że przy zderzeniu czołowym (z pociągiem z naprzeciwka) jest prędkość wypadkowa większa, niż przy najechaniu :p
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27608
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 15 paź 2007, 8:52

metron pisze:wprowadzając zakaz przebywanie w przedziale służbowym na przodzie składu,
Ależ nie ma takiego zakazu.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26938
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 15 paź 2007, 8:53

Fikander pisze:
metron pisze:wprowadzając zakaz przebywanie w przedziale służbowym na przodzie składu,
Ależ nie ma takiego zakazu.
Hm, była jakaś informacja na stronie KM ze dwie zimy temu o zniesieniu, rzeczywiście... :-k

metron

Post autor: metron » 15 paź 2007, 10:20

Owszem teraz nie ma, do niedawna jednak zakaz obowiązywał. Po kłótni z pasażerem który śmiał wprowadzić rower do przedziału Wielkiego Pana Kierownika Pociągu, gdzie ten wystartował z łapkami do pasażera Koleje Mazowieckie zezwoliły na przebywanie w tym przedziale pasażerów

inż Glonojad idąc Twoim tokiem rozumowania wszystkie przedziały słuzbowe powinny być zamknięte. Te na przodzie i tyle składu, lecz i te nawet w środku. Podczas wypadku przy 2 EZT może dojść do spiętrzenia składu i zmiażdźenia przedziałów przy połączonych jednostkach

Awatar użytkownika
rufio198
Posty: 3601
Rejestracja: 19 sie 2006, 13:47
Lokalizacja: Z Doliny Muminków
Kontakt:

Post autor: rufio198 » 15 paź 2007, 16:31

metron pisze:Owszem teraz nie ma, do niedawna jednak zakaz obowiązywał. Po kłótni z pasażerem który śmiał wprowadzić rower do przedziału Wielkiego Pana Kierownika Pociągu, gdzie ten wystartował z łapkami do pasażera Koleje Mazowieckie zezwoliły na przebywanie w tym przedziale pasażerów...
Jest to wewnętrzne zarządzenie KM, zrobione wbrew przepisom, w celu przypodobania sie pasażerom.W dalszym ciagu na koleji obowiazuje przepis komu wolno,a komu nie wolno przebywać w przedziale słuzbowym i w jakim wypadku.W razie wypadku z ofiarami smiertelnymi prokurator nie bedzie sie pytał kierpoc o zarządzenia,ale o przepisy.O ile kierpoc przeżyje.
metron pisze:...inż Glonojad idąc Twoim tokiem rozumowania wszystkie przedziały słuzbowe powinny być zamknięte. Te na przodzie i tyle składu, lecz i te nawet w środku. Podczas wypadku przy 2 EZT może dojść do spiętrzenia składu i zmiażdźenia przedziałów przy połączonych jednostkach
I tak kiedys było.Były zamykane wszystkie słuzbówki,ale pomysłowi rodacy zawsze je otwierali.Dlatego kierpocie daja sobie na ,,luz'' i przestali zamykac słuzbówki.Zreszta byłoby to bez sensu -do pierwszej wpuszczać ludzi a zamykac inne ](*,)
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę :D
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach

ODPOWIEDZ