Strona 28 z 51

Warszawskie Linie Turystyczne

: 17 wrz 2019, 11:06
autor: KwZ
Wg mnie stety. Ta pętla jest przydatna.

Warszawskie Linie Turystyczne

: 17 wrz 2019, 11:31
autor: fik
Na razie najbardziej się przydaje do wdrażania idiotycznych pomysłów z kursami skróconymi na 1. :P

Warszawskie Linie Turystyczne

: 17 wrz 2019, 11:42
autor: Stary Pingwin
Tylko w szczycie.

Warszawskie Linie Turystyczne

: 17 wrz 2019, 11:50
autor: fik
Proponuję zatem codziennie demontować pętlę na godziny szczytu :>

Warszawskie Linie Turystyczne

: 17 wrz 2019, 11:53
autor: KwZ
To jest jej minus. Plus to koniec dla 28/11. Myślę, że mogłaby być wykorzystywana okazyjnie jak Zieleniecka lub Starynkiewicza.

Warszawskie Linie Turystyczne

: 17 wrz 2019, 11:55
autor: Stary Pingwin
Niedługo Twój wniosek zaowocuje zmianami na Placu Narutowicza. Jeżeli w kierunku Okęcia(za placem) będzie awaria, tramwaje i tak dojadą tylko do Placu Zawiszy.

Warszawskie Linie Turystyczne

: 17 wrz 2019, 12:04
autor: fik
11/28 na Naruciaku to tymczasówka wszakże. Strefowanie podaży powinno się robić tam, gdzie zabudowa staje się mniej intensywna, ewentualnie wewnątrz osiedla, a nie odwrotnie; Mehoffera i Piaski dobrze, Narutowicz i Kielecka źle.

Warszawskie Linie Turystyczne

: 17 wrz 2019, 12:37
autor: Flash8222
KwZ pisze:
17 wrz 2019, 11:06
Wg mnie stety. Ta pętla jest przydatna.
Mi chodziło, że niestety z jednym torem. Mogłyby być spokojnie dwa.

Warszawskie Linie Turystyczne

: 17 wrz 2019, 12:38
autor: Stary Pingwin
Ależ ja się z Tobą zgadzam. Wyjazd z pętli Banacha ma jeden ogromny minus- między Pawińskiego a jezdnią przez Banacha mieści się jeden skład, przez kretyńskie umiejscowienie sygnalizatora dla tramwaju i izolatora na sieci. Niewiele trzeba, żeby to poprawić i zwiększyć przelotowość wyjazdu. Dlaczego nikt tego nie robi? Odpowiedź trudniejsza jak na hamletowskie "Być albo nie być, oto jest pytanie?".

Warszawskie Linie Turystyczne

: 17 wrz 2019, 12:46
autor: KwZ
Ale ja wiem, że 11/28 to czasówka, która trwa ile lat już? W przyszłości ma być tor na pl. Zawiszy, lecz za ile lat?

Warszawskie Linie Turystyczne

: 17 wrz 2019, 12:47
autor: Stary Pingwin
Jak decydenci PKP wrócą z Radomia.

Warszawskie Linie Turystyczne

: 17 wrz 2019, 12:52
autor: fik
Porżnięcie 1 też miało być tymczasowe, niedługo będzie czwarta rocznica.

Warszawskie Linie Turystyczne

: 17 wrz 2019, 17:16
autor: Autobus Czerwon
fik pisze:
17 wrz 2019, 12:04
11/28 na Naruciaku to tymczasówka wszakże. Strefowanie podaży powinno się robić tam, gdzie zabudowa staje się mniej intensywna, ewentualnie wewnątrz osiedla, a nie odwrotnie; Mehoffera i Piaski dobrze, Narutowicz i Kielecka źle.
Za pętlą na Kieleckiej, kilka przystanków dalej jest jeszcze ta na Woronicza, a mimo tego jakoś się jej nie wykorzystuje np. dla 33.

Warszawskie Linie Turystyczne

: 17 wrz 2019, 17:21
autor: Łukasz
Światła przy Woronicza nie są optymalizowane dla skrętu w relacji dawnego 33, a zajezdnia nie służy do tego.

Warszawskie Linie Turystyczne

: 17 wrz 2019, 19:15
autor: fik
Autobus Czerwon pisze:
17 wrz 2019, 17:16
fik pisze:
17 wrz 2019, 12:04
11/28 na Naruciaku to tymczasówka wszakże. Strefowanie podaży powinno się robić tam, gdzie zabudowa staje się mniej intensywna, ewentualnie wewnątrz osiedla, a nie odwrotnie; Mehoffera i Piaski dobrze, Narutowicz i Kielecka źle.
Za pętlą na Kieleckiej, kilka przystanków dalej jest jeszcze ta na Woronicza, a mimo tego jakoś się jej nie wykorzystuje np. dla 33.
No właśnie. Jeżeli pozostawi się ZTMowi infrastrukturę pozwalającą na robienie głupich rzeczy, ZTM będzie robił głupie rzeczy. Gdyby pętla przy Odrowąża wciąż działała, to połowa jedynki tam też by kończyła.