: 05 lip 2012, 14:15
Ale tam gdzie podajecie jest niewielka częstotliwość. Porównaj częstotliwość 733 i 114.
Forum warszawskiego transportu publicznego
https://wawkom.waw.pl/
ZTM pisze:Zmiana trasy linii 727 w Piasecznie
od 10.07.2012 (wtorek) do 30.07.2012 (poniedziałek)
W związku z robotami drogowymi na ul. Kilińskiego i Sierakowskiego w Piasecznie od dnia 10.07.2012 r. od początku kursowania do dnia 30.07.2012 r. do końca kursowania ulega zmianie trasa kursowania linii 727 w kierunku krańca METRO WILANOWSKA.
W tym okresie autobusy linii 727 będą w kierunku krańca METRO WILANOWSKA skierowane na trasę objazdową następującymi ulicami: Polskiego Państwa Podziemnego – Sienkiewicza – Wojska Polskiego – Jana Pawła II – Warszawska i dalej swoją trasą.
Na trasie objazdowej obowiązują przystanki:
NADARZYŃSKA 02 (jako przystanek na żądanie),
WOJSKA POLSKIEGO 02 (jako przystanek stały).
Zawiesza się funkcjonowanie przystanku:
URZĄD MIASTA 02.
Ponadto w wyniku zmiany trasy dla linii 727 nie będzie obowiązywał przystanek URZĄD MIASTA 02.
ZTM pisze:Odtworzenia nawierzchni jezdni na ul. Floriana. Objazd linii 147, 702, N72
od 06.07.2012 (piątek) od godz. 22:00 do 09.07.2012 (poniedziałek) do godz. 04:30
W związku z rozpoczęciem odtwarzania nawierzchni jezdni na ul. Floriana, od dnia 6.07 br. od ok. godz. 22.00 do dnia 9.07 br. do ok. godz. 4.30, linie autobusowe 147, 702 oraz nocna N72 (tylko w kierunku krańców DW. WSCHODNI/KIJOWSKA/WIATRACZNA oraz DW. CENTRALNY) od skrzyżowania ulic Trakt Lubelski/Floriana zostają skierowane na trasę objazdową przebiegającą następującym ciągiem ulic:
Trakt Lubelski – Płowiecka – Błękitna i dalej swoimi trasami podstawowymi.
Zawieszeniu ulega funkcjonowanie przystanku FLORIANA 02 (zlokalizowany na ul. Floriana). W zamian uruchomiony zostaje przystanek zastępczy FLORIANA 52 (zlokalizowany na tymczasowym wypłytowaniu na ul. Trakt Lubelski za skrzyżowaniem z ul. Floriana), obowiązujący jako warunkowy dla linii autobusowych 147, 702 oraz N72.
Na trasie objazdowej dla ww. linii obowiązuje również (jako warunkowy) przystanek TRAKT LUBELSKI 02.
Tyle że ITS potrafi jechać z niezmienionym kierunkiem - rozkład minutowy i tak mają na kartce, a nie w sterowniku jak większość przewoźników. Poza tym - są awarie wyświetlaczy i to zarówno w ITSie, jak i w Mobilisie.MichalJ pisze:Na liniach podmiejskich jest/było tego trochę - wszędzie tam, gdzie są wjazdy kieszeniowe w obu półkursach.
To czas przywyknąć, gdyż ja sobie nie wyobrażam, jeździć na uczelnie zamiast 7-8 minut, 15 w sytuacji, gdy każda minuta jest bardzo cenna, aby zdążyć na zajęcia! To, iż można by trochę częściej puścić 103 to inna sprawa, bądź 303(zawsze jak nim jeżdżę jest spora frekwencja).Dantte pisze:Od tego są wozy z wyświetlaczami, żeby ludzie nauczyli się z nich korzystać.
Chyba, że studenci UKSW nie umieją czytać.Mam nadzieję, że to na stałe, bo jako mieszkaniec Bielan nie wyobrażam sobie ciągle czekać na spóźnione 103.Kosiniak pisze:Mam nadzieję, że tylko na wakacje, ponieważ jako student UKSW nie wyobrażam sobie znowu krążyć 114 na uczelnie...
Pasażerowie z Wrzeciona w zdecydowanej większości stanowili jednak przeciwpotok dla studentów jadących na UKSW.Kosiniak pisze:Zresztą 114 jeżdżące Przy Agorze, było zazwyczaj NIEZABIERALNE dla pasażerów z Wrzeciona, więc życzę powodzenia.
Dla wieczorowych? Moim zdaniem, racje studentów UKSW w tej chwili przeważają. Jako że jest to jedyna linia, która sprawnie dowozi ich na Wóycickiego, a mieszkańcy Wrzeciona mają jednak szereg innych możliwości (łącznie z taką, że 17-ką mogliby również do Metra Młociny jeździć), tak więc dziwię się, że ZTM się ugiął. Pewnie mały koszt brygadowy to był.pawcio pisze:Pasażerowie z Wrzeciona w zdecydowanej większości stanowili jednak przeciwpotok dla studentów jadących na UKSW.
Biorąc pod uwagę, że studenci mają zajęcia między 8 a 20, i zwykle codziennie w innych godzinach, chyba ciężko mówic o potokach sensu stricte. Naprawdę wiele razy byłem świadkiem jak osoby stojące na przystankach tylko popatrzyły sobie na 114 tak nabite, że drzwi się nieotwierały.pawcio pisze:Pasażerowie z Wrzeciona w zdecydowanej większości stanowili jednak przeciwpotok dla studentów jadących na UKSW.Kosiniak pisze:Zresztą 114 jeżdżące Przy Agorze, było zazwyczaj NIEZABIERALNE dla pasażerów z Wrzeciona, więc życzę powodzenia.
I właśnie czekając rano na niezabieralne 114 i 181 widziałe te wtyczki wiożace po 5 osób...Georg pisze:O zagęszczenie w szczycie są prośby od kilku lat. ZTM najpierw przeprowadził pomiary, potem stwierdził, że trzeba zagęścić, dał 6 wtyczek, potem te 6 wtyczek zdjęto i sytuacja została taka jak przed faktem. A przecież zagęszczenie w szczycie do 10 minut to kwestia 3 dodatków (na 103 jest chyba tylko 1 - 08).
A powiedz mi jak odczytac kraniec umieszczony z przodu autobusu w sytuacji, kiedy idziesz chodnikiem a autobus przejeżdza obok? Może masz oczy z tyłu ale większoś populacji jednak nie. Proponujesz sprint i przegonienie autobusu?Dantte pisze:Od tego są wozy z wyświetlaczami, żeby ludzie nauczyli się z nich korzystać. Chyba, że studenci UKSW nie umieją czytać.
Dlatego właśnie uważałem, że wtyczki to nie jest trafiony pomysł - wystarczyło, że rozkładowy autobus się spóźnił, wtyczka przyjechała o czasie i wtyczka woziła powietrze. Poza tym wtyczki w międzyszczycie były kompletnie niepotrzebne. Stąd lepsze byłoby podbicie rozkładu do 10 minut, zamiast wtyczek.Paweł D. pisze:I właśnie czekając rano na niezabieralne 114 i 181 widziałe te wtyczki wiożace po 5 osób...