Strona 28 z 44

Praga Północ i jej problemy komunikacyjne

: 07 lis 2017, 10:01
autor: pawcio
Z Ząbkowskiej wyjeżdżasz bezkolizyjnie, więc możesz spokojnie od razu się ustawić na dobrym pasie.

Praga Północ i jej problemy komunikacyjne

: 07 lis 2017, 11:22
autor: Emyl
Tak, zrobiwszy postój pod Chatą ustawiasz się na właściwym pasie. 😈

Praga Północ i jej problemy komunikacyjne

: 07 lis 2017, 18:14
autor: Łukasz
pawcio pisze:Z Ząbkowskiej wyjeżdżasz bezkolizyjnie, więc możesz spokojnie od razu się ustawić na dobrym pasie.
Z Zabkowskiej jest też strzałka. Ale chyba faktycznie może być ciężko, w szczycie to w ogóle do zawrotki jest kolejka, a rano na lewym pasie jest koszmar. Z drugiej strony jeszcze jest chyba opcja przed Kłopotowskiego, tam jest zawrotka na kierunkowym.

Tak czy owak, chyba faktycznie przez lata się nie udało, to i teraz się nie uda.

Praga Północ i jej problemy komunikacyjne

: 07 lis 2017, 21:01
autor: Wiliam
Pomysł z linią Ząbkowska - Kłopotowskiego, to chyba też lekki substandard jeśli chodzi o długości dojść przy przesiadkach.

Praga Północ i jej problemy komunikacyjne

: 07 lis 2017, 21:08
autor: pawcio
Gdyby zawracać przy Białostockiej i zrobić przystanek przed skrętem w Kłopotowskiego to źle by nie było. Stacja jest w końcu wyciągnięta w stronę Białostockiej.

Praga Północ i jej problemy komunikacyjne

: 14 lis 2017, 15:21
autor: Yelonker
140 powinno się pozostawić na Wschodnim, 340 i 738 (-> 740) przenieść na Trocką.

Praga Północ i jej problemy komunikacyjne

: 14 lis 2017, 15:28
autor: pawcio
A Marki niech rzucają monetą na której stacji wysiadać.

Praga Północ i jej problemy komunikacyjne

: 14 lis 2017, 15:37
autor: Yelonker
Hmmm, faktycznie. To może wszystkie trzy linie markowskie skrócić do Trockiej, a o dwa przystanki wydłużyć 512?

Praga Północ i jej problemy komunikacyjne

: 14 lis 2017, 15:40
autor: ashir
Ewentualnie 340 jako jedyne zostawić na Dw. Wschodnim. ;)

Praga Północ i jej problemy komunikacyjne

: 14 lis 2017, 16:00
autor: KwZ
A rzeczywiście to skrócenie jest takie ważne? Dworzec Wileński to nie tylko metro - też przesiadki na WZ.

Praga Północ i jej problemy komunikacyjne

: 14 lis 2017, 16:48
autor: Emyl
O ile w czasie podróży różnica może ogromna nie będzie, o tyle chyba daje to realne oszczędności w wozokilometrach w zestawieniu z trasą do Wschodniego, dobrze myślę?

Praga Północ i jej problemy komunikacyjne

: 14 lis 2017, 16:51
autor: Piottr
A ja na SSC rzuciłem taki pomysł rozwiązania problemu zasłoniętego przejścia przy Dw Wschodnim:
146 przedłużyć z Dw. Wschodniego do Utraty, 147 do Osiedla Wilno i 338 do piachu.
Jednocześnie załatwia on obsługę nowego ciągu drogowego komunikacją miejską. Pytanie do znawców, czy brygad z 338 wystarczy na takie rozwiązanie?

Praga Północ i jej problemy komunikacyjne

: 14 lis 2017, 17:00
autor: ashir
146, a zwłaszcza 147 już jest wystarczająco długie, poza tym w DŚ na Utracie zdecydowanie wystarczy samo 138. ;)

Praga Północ i jej problemy komunikacyjne

: 14 lis 2017, 17:21
autor: Piottr
146 ma 50 minut przelotu w jedną stronę, 147 aż 62. I trudna trasa, zatem wydłużanie pogorszy regularność. Czuję się przekonany.
To w takim razie z linii jadących na Wschodni "od dołu" zostaje jeszcze 123 które półkurs robi w 51 minut.
Bo wydłużanie trójcy 120,140,340 jest bez sensu, a przetrasowanie ich pomija Dw. Wileński.
169 jest krótką linią, ale linia co 10 minut to by była duża nadpodaż na Ks. Ziemowita.

A zresztą i tak ZTM zrobi po swojemu. Chociaż to połączenie, które powstało jest na tyle istotne, że zmienia znacząco czasową dostępność całego Targówka Przemysłowego, Elsnerowa i Utraty, dotychczas ograniczonych wąskim gardłem Naczelnikowska-Radzymińska.
Znaczy jakaś komunikacja zbiorowa powinna je objąć, i nie powinien to być ani "alibibus" ani "linia socjalna" co pół godziny.

Praga Północ i jej problemy komunikacyjne

: 14 lis 2017, 18:42
autor: Łukasz
Emyl pisze:O ile w czasie podróży różnica może ogromna nie będzie, o tyle chyba daje to realne oszczędności w wozokilometrach w zestawieniu z trasą do Wschodniego, dobrze myślę?
I w regularności. Kijowska stoi teraz już cały dzień od Markowskiej, na Targowej też jest ciasno.

Wystarczy zapewnić dobrą przesiadkę przy Trockiej ze Wschodniego przez Rozwadowskiego i Trasę Świętokrzyską.

338 powstało po otwarciu metra jako też wsparcie dla 170, nie tylko dla Utraty. Oczywiście wyszło jak wyszło.