Właśnie dostałem pisemną odpowiedź. 2 miesiące od zgłoszenia.malyniak pisze:A przewoźnicy mają w ogóle obowiązek odpowiadania na skargi i inne pisma do nich kierowane?
Generalnie rzecz ujmując - nie zaskoczyła mnie. Informacją na pragotronach, megafonach się nie zajmują (a nie można tego zweryfikować, bo nie ma rejestracji), tablice świetlne na pociągach powinny być dobrze ustawione i tak uczulili obsługę pociągów, aby tak było
![;) ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
![;) ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
![;) ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Pasażer drugiej kategorii jednym słowem
![;) ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Mimo wszystko zauważyłem, że ostatnio chętniej wieszają całe plakaty ze zmianami, a nie ileś tam kartek A4. Jakiś tam krok do przodu. Przyznali się do błędu w rozkładzie.
Tyle tego.
Ciekawe, czy w sprawie taboru też mam tak uderzać, czy kiedyś sami się zorientują?