Obstawiałbym, że Knapówka, a nie Włoszczowa Płn., ale generalnie się zgadza...fik pisze:Po pierwsze: ten załącznik nie jest aktualny.
Po drugie: jego treść przeczy twoim słowom, albowiem jak najbardziej występują w nim odcinki na 200.
Po trzecie: w aktualnym również one występują, choć są to nieco inne odcinki - konkretnie Grodzisk Mazowiecki - Idzikowice i Włoszczowa Północ - Zawiercie. Razem blisko 140 km.
O spółce PKP Intercity
Moderator: JacekM
To tymczasowy wjazd/wyjazd do/z ETCSu jest, zdaje się, na jedynym SAZie na tym szlaku. Myślałem, że na wjeździe do Knapówki, ale to znaczy, że się myliłem.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 27036
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Czy składy 8100 i 7100 gniją sobie cały dzień na Grochowie po przyjeździe z Poznania, czy też robią jakieś kursy typu zaDart do Białegostoku?
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27751
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
No nie gniją, tylko są utrzymywane, to raz.
Lech stoi na Grochowie 8h, Chrobry 6h, i zdążenie z kółkiem do Białegostoku jest w pierwszym przypadku skrajnie wątpliwe, w drugim zaś po prostu niemożliwe, nawet gdyby to nie były składy warszawskie.
Trzy, to jest projekt unijny i średnio można sobie tak nim rzucać po całym kraju.
Lech stoi na Grochowie 8h, Chrobry 6h, i zdążenie z kółkiem do Białegostoku jest w pierwszym przypadku skrajnie wątpliwe, w drugim zaś po prostu niemożliwe, nawet gdyby to nie były składy warszawskie.
Trzy, to jest projekt unijny i średnio można sobie tak nim rzucać po całym kraju.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 27036
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
No zależy jak się projekt unijny napisze
8h nie wystarczy na Białystok i z powrotem? Nie wiem oczywiście ile trwa OC takiego składu, ale w sobotę wieczorem i niedzielę rano nie jadą do/z Poznania i przegląd można by zrobić wtedy... no nic.

Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27751
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
No Grochów - Białystok to lekką rączką 3,5h będzie, zwłaszcza przy jednotorze na Gdańskim. Tydzień dla wagonów pasażerskich to cokolwiek za dużo, o ile kojarzę w DSU jest wpisane 72h +/- 12h.
I nie do końca widzę projekt unijny łączący pociągi komercyjne i PSC...
I nie do końca widzę projekt unijny łączący pociągi komercyjne i PSC...
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories
Do Łodzi by może wystarczyło, bo ze Wschodniego, ale chyba nie ma takiej potrzeby. Inna sprawa, że wcale nie musiałyby wracać na 180x/170x, ale Unia pewnie.Glonojad pisze:No zależy jak się projekt unijny napisze8h nie wystarczy na Białystok i z powrotem? Nie wiem oczywiście ile trwa OC takiego składu, ale w sobotę wieczorem i niedzielę rano nie jadą do/z Poznania i przegląd można by zrobić wtedy... no nic.
ŁK
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 27036
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Myślałem, żeby po prostu od Zachodniego jechał dalej w kategorii IC, choć, prawdę mówiąc, nie wiem czy to jest teraz możliwe.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Białystoki i tak jeżdżą z kraju, a nie z zach, nawet gdyby chcieć łączyć. Poza tym Szczecin-Białystok przez objazdy w WP i jednotor od Łochowa z nawet godzinnym postojem w Białymstoku byłby zaraz jak drugi Uznam.Glonojad pisze:Myślałem, żeby po prostu od Zachodniego jechał dalej w kategorii IC, choć, prawdę mówiąc, nie wiem czy to jest teraz możliwe.
Poza tym czy one nie są łączone z BWE?
ŁK
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 27036
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
W rozkładzie są trzy BWE i dwa ekspresy o pięciu rożnych godzinach. Choć w zeszłym roku faktycznie było jakieś łączenie, bodaj wieczorem (teraz jest jakis IC na sensownych wg Vagonweb wagonacj, chyba zamiast tamtej grupy krajowej to jedzie ale to fik. by musiał potwierdzić).
No nic.
No nic.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27751
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Co do zeszłego roku to nie pamiętam (jestem na etapie przyszłego
), ale dzisiaj Lech i Chrobry to są dwa autonomiczne jednodniowe obiegi. BWE to dwa obiegi, jedna trzydniówka, jedna czterodniówka z BGE i Sobieskim.

the only thing that closes quicker than our caskets be the factories
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 27036
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
rozumiem że na trzydniowce są trzy składy i w związku z tym idea "wagonów w malowaniu BWE" została skutecznie przez Niemców ubita?
Czy że czterodniowka robi T+P na Sobieskim i BGE czy wracają inaczej? Swoją drogą ciekawy pomysł - rozumiem, że to po to, by Gdynia nie wystawiała Sobieskiego
BTW, 25101 to klasyczny mokry sen milosnika kolei czy coś sensownego w składzie jedzie?
Czy że czterodniowka robi T+P na Sobieskim i BGE czy wracają inaczej? Swoją drogą ciekawy pomysł - rozumiem, że to po to, by Gdynia nie wystawiała Sobieskiego

BTW, 25101 to klasyczny mokry sen milosnika kolei czy coś sensownego w składzie jedzie?
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27751
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Przyczyn likwidacji marki i malowania nie znam.
To wygląda tak: BWE 46->BGE 55/Sobieski 105/Sobieski 104/BGE 54->BWE 47.
25100 to pociąg kategorii Osrana TLK.
To wygląda tak: BWE 46->BGE 55/Sobieski 105/Sobieski 104/BGE 54->BWE 47.
25100 to pociąg kategorii Osrana TLK.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 27036
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Podziękował. 

Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.