O Kolejach Mazowieckich - KM

Moderator: JacekM

Awatar użytkownika
marcin89
Posty: 832
Rejestracja: 13 paź 2008, 16:03
Lokalizacja: Sulejówek

Post autor: marcin89 » 13 gru 2011, 16:13

Mam pytanie ile ważny jest bilet czasowy na I/II/III strefę? I czy czas jest naliczany od zakupu biletu czy podajemy godzinę odjazdu pociągu?

Paweł D.
Posty: 5334
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 13 gru 2011, 16:33

marcin89 pisze:Mam pytanie ile ważny jest bilet czasowy na I/II/III strefę? I czy czas jest naliczany od zakupu biletu czy podajemy godzinę odjazdu pociągu?
O ważności najlepiej poczytać w taryfie KM. A godzinę podajesz kasjerce. Niektóre same wpisują godzinę odjazdu, ale ciężko wymagać znajomości całego rozkładu albo dyskusji typu "czemu mi pani wpisała 16:30 skoro ja chcę jeszcze 2 godz. po sklepach połazić".

przewoz
Posty: 6157
Rejestracja: 15 mar 2006, 16:58

Post autor: przewoz » 13 gru 2011, 23:03

Ważny 6 godzin od godziny wskazanej na bilecie. Ja zawsze po prostu mówiłem, od której...

Awatar użytkownika
marcin89
Posty: 832
Rejestracja: 13 paź 2008, 16:03
Lokalizacja: Sulejówek

Post autor: marcin89 » 14 gru 2011, 0:41

Paweł D. pisze:
marcin89 pisze:Mam pytanie ile ważny jest bilet czasowy na I/II/III strefę? I czy czas jest naliczany od zakupu biletu czy podajemy godzinę odjazdu pociągu?
O ważności najlepiej poczytać w taryfie KM. A godzinę podajesz kasjerce. Niektóre same wpisują godzinę odjazdu, ale ciężko wymagać znajomości całego rozkładu albo dyskusji typu "czemu mi pani wpisała 16:30 skoro ja chcę jeszcze 2 godz. po sklepach połazić".
Wiesz co pobrałem 60 stronicowy załącznik o rodzajach zniżek i cenach, ale o długości tego biletu nic nie było. Do pobrania były jeszcze ze 4 pliki ale odpuściłem sobie lekturę :p Jednym słowem przejrzystość i prostota :D

przewoz
Posty: 6157
Rejestracja: 15 mar 2006, 16:58

Post autor: przewoz » 14 gru 2011, 10:55

Rzuć okiem tu:
http://www.mazowieckie.com.pl/site.php5 ... /1794.html

Ta strona została zrrobiona z resztą w oparciu o taryfę, więc w taryfie też powinno to być ;)

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 01 sty 2012, 15:56

Nie wiem czy było.

Od dziś nowe ceny biletów : http://www.mazowieckie.com.pl/site.php5 ... /1966.html

BJ
(BJ.2052)
Posty: 7395
Rejestracja: 26 maja 2008, 13:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BJ » 02 sty 2012, 23:52

Jaki procent taboru KM stanowią nowe pociągi?

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14790
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 03 sty 2012, 15:00

A czy KMy mają coś nowego oprócz Bombardierów i FLIRTów? No, Elfy jeszcze i ten nowy szynobus (czy nawet dwa). Marnie, jak będzie 30%, to będzie dobrze... :-k
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

kajo
Posty: 2796
Rejestracja: 03 lut 2007, 16:17
Lokalizacja: Warszawa-Rakowiec

Post autor: kajo » 03 sty 2012, 18:04

Dane z raportu rocznego 2011:
184 EN57
6 EN71
2 padaki zwane EW 60
11 starych szynobusów

10 Flirtów
11 P&P liczyłbym je podwójnie
16 Elfów (są już wszystkie?)
2 Pesobusy

Stare 203
Nowe: 39 lub 50 gdy liczymy P&P jako 2
Wychodzi 16% lub 20% pojazdów nie starszych niż 4 lata gdyby nie stan reszty taboru to wyglądałoby to całkiem nieźle. Normy UE mówią o zakupie co roku 3% nowego taboru i modernizacji 2,5%, także KM się łapią w tych limitach.
Polecam: http://www.zm.org.pl
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.

BJ
(BJ.2052)
Posty: 7395
Rejestracja: 26 maja 2008, 13:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BJ » 03 sty 2012, 19:38

Oho, to w ogóle EN57 nie będzie może za 50 lat ;)

A ma ktoś takie dane o PR?

lukasek1
Posty: 177
Rejestracja: 29 sty 2010, 19:06

Post autor: lukasek1 » 03 sty 2012, 20:07

kajo pisze:Dane z raportu rocznego 2011:
184 EN57
6 EN71
2 padaki zwane EW 60
11 starych szynobusów

10 Flirtów
11 P&P liczyłbym je podwójnie
16 Elfów (są już wszystkie?)
Tak jest już ostatni, 025 z datą wyjechania z Pesy 21.12.11.
P&P dlaczego podwójnie, w sensie traxx+bombardier, nie pojedynczo jako jeden sklad jedzie?

Awatar użytkownika
marcin89
Posty: 832
Rejestracja: 13 paź 2008, 16:03
Lokalizacja: Sulejówek

Post autor: marcin89 » 03 sty 2012, 20:22

Podwójnie na pewno bym nie liczył. Już prędzej każdy wagon z osobna :P Ale chyba jednak mimo wszystko najlepszym wyjściem będzie liczyć jako 11 składów i tyle.

lukasek1
Posty: 177
Rejestracja: 29 sty 2010, 19:06

Post autor: lukasek1 » 03 sty 2012, 20:27

marcin89 pisze:Podwójnie na pewno bym nie liczył. Już prędzej każdy wagon z osobna :P Ale chyba jednak mimo wszystko najlepszym wyjściem będzie liczyć jako 11 składów i tyle.
Też jestem tego zdania. A propo lotniskowych to tych elfów to nie będzie nadmiar do obsługi Modlin-Okęcie. 10 by nie wystarczyło, a reszty dalej na KM9 jak jest teraz. Bo nie będą przecież co 15 min chyba kursowac..a co godzine. Chyba że każdy jako podwójny.

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 03 sty 2012, 21:36

No to kible też liczcie liczbą składów, a nie liczbą kibli.

KGrid
Posty: 15
Rejestracja: 16 gru 2007, 21:46
Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki
Kontakt:

Post autor: KGrid » 03 sty 2012, 21:54

KM9 będzie chyba najbardziej nowoczesną linią KMów.
Elfy pójdą w większości na pseudo lotniskowe (pseudo bo nawet do stacji Modlin z pasażerami nie dojadą). Obecnie 3 pary są na P&P, podobno ma być to zwiększone. Tak więc kibla tutaj nie uświadczy, kurde, aż tęsknie.

Kibla nie widziałem z dobre 2 tygodnie, a mam okno w sam raz na stację ;)

ODPOWIEDZ