Strona 275 z 356

: 03 sty 2012, 22:00
autor: marcin89
MichalJ pisze:No to kible też liczcie liczbą składów, a nie liczbą kibli.
To może wszystko liczmy w wagonach... kibel = 3 wagony. Nie da się tego racjonalnie policzyć i tyle.

: 03 sty 2012, 22:01
autor: lukasek1
KGrid pisze:KM9 będzie chyba najbardziej nowoczesną linią KMów.
Elfy pójdą w większości na pseudo lotniskowe (pseudo bo nawet do stacji Modlin z pasażerami nie dojadą). Obecnie 3 pary są na P&P, podobno ma być to zwiększone. Tak więc kibla tutaj nie uświadczy, kurde, aż tęsknie.

Kibla nie widziałem z dobre 2 tygodnie, a mam okno w sam raz na stację ;)
Dziś widziałem jeden podwójny na KM618, zdzwiło mnie to, bo takto nie jeżdziły
A jak to będzie wyglądało od czerwaca jak wejda w trasy lotniskowe. To KM9 na Nasieslsk/Ciechanó powróci stary tabor w zamian dzisiejszych elfów..szkoda. Piętrowe to nie to samy, 6 razy dziennie.

: 03 sty 2012, 22:30
autor: Wolfchen
Na Radom - Warszawa same kible praktycznie (piętrusów też malutko), a tłuczesz się ponad dwie godziny... Więc nie narzekaj, przynajmniej masz linię wyremontowaną :P

: 03 sty 2012, 22:49
autor: BJ
A jest w jakichś odległych planach remont linii Warszawa - Radom? Albo chociaż części warszawsko-piaseczyńskiej? :P

: 03 sty 2012, 22:58
autor: KwZ
Zdaje się, że nawet w następnej 6-latce.

: 03 sty 2012, 23:12
autor: Wolfchen
BJ pisze:A jest w jakichś odległych planach remont linii Warszawa - Radom?
Podobno w tym roku przetarg na roboty budowlane.
KwZ pisze:Zdaje się, że nawet w następnej 6-latce.
Ponoć mają do 2015 zrobić, choć w to nie wierzę :D

: 03 sty 2012, 23:26
autor: KwZ
Wolfchen pisze:Ponoć mają do 2015 zrobić, choć w to nie wierzę :D
Umówmy się, że nawet jak wypali tegoroczny przetarg, to i tak nie rozliczą tego do 2015, ergo - to już będzie następna 6-latka :D

: 03 sty 2012, 23:35
autor: BJ
Spoko, i tak w Dawidach Bankowych okoliczni poszukiwacze złota nawet kostkę bauma opchną :ok:

: 04 sty 2012, 22:24
autor: kajo
lukasek1 pisze:
marcin89 pisze:Podwójnie na pewno bym nie liczył. Już prędzej każdy wagon z osobna :P Ale chyba jednak mimo wszystko najlepszym wyjściem będzie liczyć jako 11 składów i tyle.
Też jestem tego zdania. A propo lotniskowych to tych elfów to nie będzie nadmiar do obsługi Modlin-Okęcie. 10 by nie wystarczyło, a reszty dalej na KM9 jak jest teraz. Bo nie będą przecież co 15 min chyba kursowac..a co godzine. Chyba że każdy jako podwójny.
Podałem dwie wersje, bo ta druga lepiej oddaje stan rzeczywisty, najlepiej byłoby policzyć łączną długość składów, lub pojemność ale tego mi się robić nie chciało, za dużo liczenia.

: 07 sty 2012, 19:56
autor: Blotny
Wiadomo, co się urodzi na KM9, że od poniedziałku zmieniają rozkład na linii do lutego? (a potem znów w marcu :( )

: 07 sty 2012, 20:45
autor: KGrid
Zamknięcia za Ciechanowem, wprowadzenie (podobno) rozkładowych 160km/h dla pociągów spółki InterCity i (podobno, ale nie jestem pewien) P&P znowu do Radomia.

W sumie to rozkład aż tak bardzo się nie zmienia, zwiększyli ilość pociągów z tego co widziałem.

: 07 sty 2012, 21:02
autor: butcher
Zwiększenia ilości pociągów i zmian relacji nie ma. Są jedynie minutowe przesunięcia odjazdów części pociągów KM i IC.

: 08 sty 2012, 17:20
autor: Blotny
Tak, tak. Chodziło mi o przyczynę. Dziękuję za odpowiedź. Dla kolejarza i osoby postronnej może taka zmiana to pryszcz, ale dla szeregowego korzystającego zmiana o 12 minut to trochę sporo :)

: 19 sty 2012, 22:56
autor: m72
Koleje Mazowieckie wypuściły papierowe rozkłady jazdy.
Cena 1 zł.

Jak za taką książeczkę to się opłaca ;)

Wyglądają tak.

: 20 sty 2012, 8:02
autor: ashir
Pomysł fajny pod warunkiem, że godziny odjazdów pociągów się nie zmieniają znacznie podczas remontów. ;-)