: 03 sty 2012, 22:00
To może wszystko liczmy w wagonach... kibel = 3 wagony. Nie da się tego racjonalnie policzyć i tyle.MichalJ pisze:No to kible też liczcie liczbą składów, a nie liczbą kibli.
Forum warszawskiego transportu publicznego
https://wawkom.waw.pl/
To może wszystko liczmy w wagonach... kibel = 3 wagony. Nie da się tego racjonalnie policzyć i tyle.MichalJ pisze:No to kible też liczcie liczbą składów, a nie liczbą kibli.
Dziś widziałem jeden podwójny na KM618, zdzwiło mnie to, bo takto nie jeżdziłyKGrid pisze:KM9 będzie chyba najbardziej nowoczesną linią KMów.
Elfy pójdą w większości na pseudo lotniskowe (pseudo bo nawet do stacji Modlin z pasażerami nie dojadą). Obecnie 3 pary są na P&P, podobno ma być to zwiększone. Tak więc kibla tutaj nie uświadczy, kurde, aż tęsknie.
Kibla nie widziałem z dobre 2 tygodnie, a mam okno w sam raz na stację
Podobno w tym roku przetarg na roboty budowlane.BJ pisze:A jest w jakichś odległych planach remont linii Warszawa - Radom?
Ponoć mają do 2015 zrobić, choć w to nie wierzęKwZ pisze:Zdaje się, że nawet w następnej 6-latce.
Umówmy się, że nawet jak wypali tegoroczny przetarg, to i tak nie rozliczą tego do 2015, ergo - to już będzie następna 6-latkaWolfchen pisze:Ponoć mają do 2015 zrobić, choć w to nie wierzę
Podałem dwie wersje, bo ta druga lepiej oddaje stan rzeczywisty, najlepiej byłoby policzyć łączną długość składów, lub pojemność ale tego mi się robić nie chciało, za dużo liczenia.lukasek1 pisze:Też jestem tego zdania. A propo lotniskowych to tych elfów to nie będzie nadmiar do obsługi Modlin-Okęcie. 10 by nie wystarczyło, a reszty dalej na KM9 jak jest teraz. Bo nie będą przecież co 15 min chyba kursowac..a co godzine. Chyba że każdy jako podwójny.marcin89 pisze:Podwójnie na pewno bym nie liczył. Już prędzej każdy wagon z osobnaAle chyba jednak mimo wszystko najlepszym wyjściem będzie liczyć jako 11 składów i tyle.