Komunikacja miejska na Gocławiu i Saskiej Kępie

Moderator: Wiliam

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 16 paź 2015, 15:15

No to niech będzie 123, ale wtedy faktycznie też Kryniczna.
(Przez Zieleniecką na Stadion nie ma sensu?)

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25428
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 16 paź 2015, 15:23

Nie ma. Tylko przez Zwycięzców. Może jeszcze powrót się broni ale dojazd ma pewno nie.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 16 paź 2015, 15:26

A to ja przepraszam.

Awatar użytkownika
Vilén
Posty: 787
Rejestracja: 14 sty 2012, 11:47
Lokalizacja: z getta pozawarszawskiego

Post autor: Vilén » 16 paź 2015, 21:14

MichalJ pisze:No ale chyba ZMT-owi zależy na tym, żeby do M2 nikt nie jeździł, inaczej byłaby linia z Ostrobramskiej na Stadion na stałe, a nie tylko na remont mostu.
ZTM-owi bardziej zależy nad tym żeby wreszcie nikt mu nie jęczał że 'zmieniajo linie co jeździ od 100 lat to samo traso', nawet za cenę tego że przy metrze dany układ nie ma sensu. Stąd przywrócenie starego układu tramwajów (i 13!) po otwarciu M2 czy układu autobusów po otwarciu TŁ.

Georg
Posty: 6036
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 16 paź 2015, 21:58

Vilén pisze:
MichalJ pisze:No ale chyba ZMT-owi zależy na tym, żeby do M2 nikt nie jeździł, inaczej byłaby linia z Ostrobramskiej na Stadion na stałe, a nie tylko na remont mostu.
ZTM-owi bardziej zależy nad tym żeby wreszcie nikt mu nie jęczał że 'zmieniajo linie co jeździ od 100 lat to samo traso', nawet za cenę tego że przy metrze dany układ nie ma sensu. Stąd przywrócenie starego układu tramwajów (i 13!) po otwarciu M2 czy układu autobusów po otwarciu TŁ.
Zawsze ktoś będzie jęczał. Choćby ostał się w Warszawie tylko jeden pasażer ślący prośbę o 103 z Huty na Dw. Wschodni. Ale w ten sposób wszystkie nowe rejony nie byłyby obsługiwane, bo autobusy jeździłyby jak w latach 80-tych, dublując szynę i siebie nawzajem z żałosnymi częstotliwościami.

patryk148
Posty: 547
Rejestracja: 20 gru 2005, 18:13
Lokalizacja: jeszcze Widok

Post autor: patryk148 » 17 paź 2015, 12:00

W latach 2007 - 2009 przeprowadzono niemal rewolucję w układzie komunikacyjnym - kilkoma zmianami. Ostatnia była w 2011 r. Wszyscy są prawie zadowoleni. Rzeczywiście pierwsze protesty pojawiły się w Wawrze i w 2013 r. w wyniku likwidacji bodajże 80 brygad (nie mówiąc też o 520 a Żeromskiego, które wytrzymało tydzień). ZTM ma problem, ale wielu pasażerów odczułoby ulgę w komunikacji, gdyby pewne zmiany wprowadzić. Jeśli nie ma zgody na zmiany tras i radykalne cięcia, to można manewrować częstotliwościami. Jest kilka sztuczek marketingowych. Co do połączenia z M2, to takie 407 przez Zwycięzców byłoby lepsze, ale trzeba byłoby wprowadzić tę zamianę 151 ze 158 (tj. 151 z Metra Stadion Wałem na Witolin, a 158 Poligonową do Rechniewskiego). To Gocław Płn. walczył o bezpośrednią linię do centrum - i miałby ją :D .

osa
Posty: 2595
Rejestracja: 23 wrz 2009, 12:04

Post autor: osa » 17 paź 2015, 19:15

Gdyby nie awaria wiaduktu przy Dworcu Gdańskim, to nadal mielibyśmy "świętą trójcę" 116-122-195 i 520 na Żoliborzu. Pożar mostu Łazienkowskiego nie został przez ZTM właściwie skonsumowany. Ani w trakcie objazdów, ani po odbudowie mostu.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25428
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 17 paź 2015, 19:58

Nie te czasy i nie ten czas wyłączenia.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Łukasz
Posty: 10695
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 18 paź 2015, 23:05

Wiliam pisze:
MichalJ pisze:No ale chyba ZMT-owi zależy na tym, żeby do M2 nikt nie jeździł, inaczej byłaby linia z Ostrobramskiej na Stadion na stałe, a nie tylko na remont mostu.

Anyway, niech sobie będzie E-1 jak jest, a dla Saskiej Kępy 146.

Zresztą E-1 i tak ma Saską tylko w jedną stronę.
146? Istnieje duże prawdopodobieństwo że mając 2-2,5 km do M2 będę tam szybciej na piechotę, niż to przyjedzie.
Tylko jak nie pójdziesz. Bo jak pójdziesz, to na pewno Cię wyprzedzi
ŁK

Awatar użytkownika
Wiliam
Posty: 4777
Rejestracja: 01 kwie 2012, 21:30
Lokalizacja: Saska Kępa

Post autor: Wiliam » 19 paź 2015, 9:57

Oczywista oczywistość. :)
Obrazek

Awatar użytkownika
Wiliam
Posty: 4777
Rejestracja: 01 kwie 2012, 21:30
Lokalizacja: Saska Kępa

Post autor: Wiliam » 03 lut 2016, 17:14

Z wątku Służewieckiego:
Jarek pisze:To mnie tylko utwierdza w przekonaniu, że szkoda czasu na cyzelowanie układu komunikacyjnego. Niech wszystko staje wszędzie, a jak chce się dojechać szybciej to pozostaje komunikacja szynowa (tam, gdzie jest) oraz transport indywidualny. Chcę się jeszcze przekonać, jaką prędkość komunikacyjną da się w Warszawie wycisnąć z tramwajów. Można pochrząkać i dodać przystanek na linii przyspieszonej albo ekspresowej (E-1 na Krynicznej jest kwintesencją niekompetencji człowieka, który to kazał zrobić), jednak grzebanie w sygnalizacji świetlnej jest trudniejsze i obwarowane wieloma przepisami.
A ja bym powiedział że uruchomienie M2 i nie zapewnienie stałej możliwości dojazdu do tej linii z obszaru oddalonego o 1,5 do 2,5 kilometra jest kwintesencją niekompetencji. Można zrobić ekspres, ale jak nie będzie potrzeby wzmacniania obsługi tego co jest po drodze.
Obrazek

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 03 lut 2016, 17:34

Tu nie chodzi o wzmacnianie, tylko o to, żeby Saska Kępa miała jakikolwiek autobus do metra.

Łukasz
Posty: 10695
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 03 lut 2016, 21:59

138 (;
ŁK

Awatar użytkownika
Wiliam
Posty: 4777
Rejestracja: 01 kwie 2012, 21:30
Lokalizacja: Saska Kępa

Post autor: Wiliam » 03 lut 2016, 23:20

Z M2 na Kępę można się zgodzić, ale z Kępy do M2 to dojścia robią się już dosyć długie.
Cały czas będę obstawał za tym że gdyby E-1 uzwyklić i puścić przez Zwycięzców to poprawi mu się frekwencja.
Obrazek

cns80
Posty: 981
Rejestracja: 01 wrz 2011, 12:33
Lokalizacja: Warszawa-Lucerny

Post autor: cns80 » 04 lut 2016, 7:48

Wiliam pisze:ały czas będę obstawał za tym że gdyby E-1 uzwyklić i puścić przez Zwycięzców to poprawi mu się frekwencja.
Frekwencja mu się nie poprawi za to zmienią się twarze w autobusie. Nic co pojedzie przez Zwycięzców nie ma szans na poprawę czegokolwiek.

ODPOWIEDZ