Komunikacja miejska w Wawrze

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36685
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 23 kwie 2011, 16:29

No przecież można na Gocławku... (-o<
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27448
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 23 kwie 2011, 16:35

Szop pisze:Może czas nad tym pomyśleć?
Owszem, należy ograniczyć liczbę linii autobusowych na Grochowskiej. Przy silnych 502 i 137 można zacząć od skierowania wszystkich 7xx z Zamiłośnia do PKP Wesoła.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

Awatar użytkownika
Mong
(ZEA_R-0)
Posty: 3832
Rejestracja: 29 lis 2010, 0:18
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: Mong » 23 kwie 2011, 16:37

Bastian pisze:No przecież można na Gocławku... (-o<
I przez takie przesiadki do tramwajów z Gocławka nie można się dostać a kursy skrócone 9 z Wiatracznej jeżdżą z dużą rezerwą miejsc...
No i na Gocławku jest ograniczona możliwość przesiadek. Do 26 czy 28 przesiąść się tam nie można...
Nie róbmy z Gocławka na siłę węzła, którym nie jest. Węzłem przesiadkowym w tej okolicy jest Wiatraczna i tam powinno się dostosowywać przesiadki aby były jak najwygodniejsze.

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36685
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 23 kwie 2011, 16:38

Nie bardzo widzę, co dojazd z Wiązowny na Grochów ma wspólnego z 502 lub ze 137 =;


Przekierowywać Wiązowną do linii otwockiej - tak, to w tę stronę się powinno iść; do PKP Wesoła to jednak bez sensu.

[ Dodano: |23 Kwi 2011|, 2011 16:39 ]
Stockholmare pisze:Nie róbmy z Gocławka na siłę węzła, którym nie jest. Węzłem przesiadkowym w tej okolicy jest Wiatraczna i tam powinno się dostosowywać przesiadki aby były jak najwygodniejsze.
I zbudować węzeł przy Marsa...
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Krzysiek_S
Posty: 5095
Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów

Post autor: Krzysiek_S » 23 kwie 2011, 16:39

fik pisze:Przy silnych 502 i 137 można zacząć od skierowania wszystkich 7xx z Zamiłośnia do PKP Wesoła.
Tylko że niedługo prawdopodobnie będą tam tylko dwie linie, reszta skończy w Gminie Wiązowna.

Awatar użytkownika
Mong
(ZEA_R-0)
Posty: 3832
Rejestracja: 29 lis 2010, 0:18
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: Mong » 23 kwie 2011, 16:41

Bastian pisze:
Stockholmare pisze: Nie róbmy z Gocławka na siłę węzła, którym nie jest. Węzłem przesiadkowym w tej okolicy jest Wiatraczna i tam powinno się dostosowywać przesiadki aby były jak najwygodniejsze.
I zbudować węzeł przy Marsa...
Wtedy to co innego. Tam będzie pętla autobusowa, parking P+R i pewnie większa pętla tramwajowa.

Awatar użytkownika
jasiu
Posty: 3282
Rejestracja: 06 mar 2006, 22:11
Lokalizacja: Transplovietia

Post autor: jasiu » 23 kwie 2011, 17:28

Szop pisze:
KwZ pisze:Co do przesiadek na Wiatracznej. Nie można powiedzieć ludziom, że wygodne przesiadki są na pl. Szembeka.

Niezbyt - bo nie są. Trzeba czekać na światłach i krążyć. Do tego przystanki autobusowe na Grochowskiej się zatykają - mieszczą jednego przeguba przy tak dużej ilości linii. Może czas nad tym pomyśleć?
A z kolei w przeciwnym kierunku to samo dzieje się na przystankach tramwajowych ;)

Pan Piotr
(XXXX)
Posty: 865
Rejestracja: 26 sie 2007, 18:42
Lokalizacja: Warszawski Uniwersytet Medyczny

Post autor: Pan Piotr » 23 kwie 2011, 18:16

Bastian pisze:Przecież tak jeździło przez parę miesięcy :roll:
Przecież dawne 502 jechało przez Fieldorfa, w przeciwieństwie do 411.

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 23 kwie 2011, 18:35

fik pisze: Owszem, należy ograniczyć liczbę linii autobusowych na Grochowskiej. Przy silnych 502 i 137 można zacząć od skierowania wszystkich 7xx z Zamiłośnia do PKP Wesoła.
To już raczej do PKP Wawer.

Rosa
Posty: 4598
Rejestracja: 20 gru 2005, 14:47
Lokalizacja: os Wilga

Post autor: Rosa » 23 kwie 2011, 18:44

XXXX pisze:
Bastian pisze:Przecież tak jeździło przez parę miesięcy :roll:
Przecież dawne 502 jechało przez Fieldorfa, w przeciwieństwie do 411.
Akurat to nie miało dla uwczesnych protestów większego znaczenia. Chodzilo wtedy o utratę połaczenia z Promenadą i szkołami przy Saskiej.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27448
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 23 kwie 2011, 18:58

Bastian pisze:Nie bardzo widzę, co dojazd z Wiązowny na Grochów ma wspólnego z 502 lub ze 137 =;
A Wiązowna to bardziej na Grochów dojeżdża, czy generalnie do miasta?
To już raczej do PKP Wawer.
Jak będzie miejsce do krańcowania, to proszę bardzo.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 23 kwie 2011, 19:21

fik pisze:
To już raczej do PKP Wawer.
Jak będzie miejsce do krańcowania, to proszę bardzo.
Łatwiej chyba niż w Wesołej?

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27448
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 23 kwie 2011, 20:06

MichalJ pisze: Łatwiej chyba niż w Wesołej?
W Wesołej przystanek z możliwością postoju już jest, w Wawrze dopiero trzeba go wybudować - a Wydawnicza szeroka nie jest. Do tego nie ma jak zawrócić - żadna z Poprzecznych nie wydaje się nadawać do puszczenia nią autobusu.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

Awatar użytkownika
rufio198
Posty: 3596
Rejestracja: 19 sie 2006, 13:47
Lokalizacja: Z Doliny Muminków
Kontakt:

Post autor: rufio198 » 23 kwie 2011, 21:01

Wolfchen pisze:
Stockholmare pisze:Obecnie jest tak, że ludzie w kursach z Gocławka się gniotą, a w kursach z wiatraka jest bardzo luźno.
To świadczy o tym, że trzeba wzmocnić Gocławek, a na trasie Wiatraczna - Banacha trzeba uruchomić linię 49.
Lepiej wrócić do trasy starego 44 od Gocławka do Pl. Narutowicza - numerek akurat nie jest istotny - z częstotliwością w szczycie większa niż co 10 minut.
W czasach kiedy na Waszyngtona były 4 linie ( 9,22,24 i 44 - to ostatnie to nawet co 3 minuty kursowało) każdy chcący jechać do Śródmieścia w godz. szczytu nie musiał patrzeć na rozkład. Szło się na przystanek i praktycznie co chwila tramwaj jechał.
To właśnie wtedy większość Grochowa przesiadała się z powrotem z własnych samochodów na KM.
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę :D
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach

reserved
Posty: 14654
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 23 kwie 2011, 21:10

ktoś tam parę stron wczesniej pisze:Do kolegi reserveda - myślę że ciocia z Miedzeszyna po dwóch podróżach minibusem z czekaniem szybko przeprosi się z pociągiem. Kolej na tej trasie to nie alternatywa ale podstawa. Jak ktoś chce się bawić w skanseny i dogmaty jak Ty to niech jeździ tym złomem co tam się jeszcze w szczątkowych ilościach ostał.
Moja ciocia to nie rozstaje się z samochodem. ;-)

Zablokowany