Strona 280 z 333

: 23 kwie 2011, 16:29
autor: Bastian
No przecież można na Gocławku... (-o<

: 23 kwie 2011, 16:35
autor: fik
Szop pisze:Może czas nad tym pomyśleć?
Owszem, należy ograniczyć liczbę linii autobusowych na Grochowskiej. Przy silnych 502 i 137 można zacząć od skierowania wszystkich 7xx z Zamiłośnia do PKP Wesoła.

: 23 kwie 2011, 16:37
autor: Mong
Bastian pisze:No przecież można na Gocławku... (-o<
I przez takie przesiadki do tramwajów z Gocławka nie można się dostać a kursy skrócone 9 z Wiatracznej jeżdżą z dużą rezerwą miejsc...
No i na Gocławku jest ograniczona możliwość przesiadek. Do 26 czy 28 przesiąść się tam nie można...
Nie róbmy z Gocławka na siłę węzła, którym nie jest. Węzłem przesiadkowym w tej okolicy jest Wiatraczna i tam powinno się dostosowywać przesiadki aby były jak najwygodniejsze.

: 23 kwie 2011, 16:38
autor: Bastian
Nie bardzo widzę, co dojazd z Wiązowny na Grochów ma wspólnego z 502 lub ze 137 =;


Przekierowywać Wiązowną do linii otwockiej - tak, to w tę stronę się powinno iść; do PKP Wesoła to jednak bez sensu.

[ Dodano: |23 Kwi 2011|, 2011 16:39 ]
Stockholmare pisze:Nie róbmy z Gocławka na siłę węzła, którym nie jest. Węzłem przesiadkowym w tej okolicy jest Wiatraczna i tam powinno się dostosowywać przesiadki aby były jak najwygodniejsze.
I zbudować węzeł przy Marsa...

: 23 kwie 2011, 16:39
autor: Krzysiek_S
fik pisze:Przy silnych 502 i 137 można zacząć od skierowania wszystkich 7xx z Zamiłośnia do PKP Wesoła.
Tylko że niedługo prawdopodobnie będą tam tylko dwie linie, reszta skończy w Gminie Wiązowna.

: 23 kwie 2011, 16:41
autor: Mong
Bastian pisze:
Stockholmare pisze: Nie róbmy z Gocławka na siłę węzła, którym nie jest. Węzłem przesiadkowym w tej okolicy jest Wiatraczna i tam powinno się dostosowywać przesiadki aby były jak najwygodniejsze.
I zbudować węzeł przy Marsa...
Wtedy to co innego. Tam będzie pętla autobusowa, parking P+R i pewnie większa pętla tramwajowa.

: 23 kwie 2011, 17:28
autor: jasiu
Szop pisze:
KwZ pisze:Co do przesiadek na Wiatracznej. Nie można powiedzieć ludziom, że wygodne przesiadki są na pl. Szembeka.

Niezbyt - bo nie są. Trzeba czekać na światłach i krążyć. Do tego przystanki autobusowe na Grochowskiej się zatykają - mieszczą jednego przeguba przy tak dużej ilości linii. Może czas nad tym pomyśleć?
A z kolei w przeciwnym kierunku to samo dzieje się na przystankach tramwajowych ;)

: 23 kwie 2011, 18:16
autor: Pan Piotr
Bastian pisze:Przecież tak jeździło przez parę miesięcy :roll:
Przecież dawne 502 jechało przez Fieldorfa, w przeciwieństwie do 411.

: 23 kwie 2011, 18:35
autor: MichalJ
fik pisze: Owszem, należy ograniczyć liczbę linii autobusowych na Grochowskiej. Przy silnych 502 i 137 można zacząć od skierowania wszystkich 7xx z Zamiłośnia do PKP Wesoła.
To już raczej do PKP Wawer.

: 23 kwie 2011, 18:44
autor: Rosa
XXXX pisze:
Bastian pisze:Przecież tak jeździło przez parę miesięcy :roll:
Przecież dawne 502 jechało przez Fieldorfa, w przeciwieństwie do 411.
Akurat to nie miało dla uwczesnych protestów większego znaczenia. Chodzilo wtedy o utratę połaczenia z Promenadą i szkołami przy Saskiej.

: 23 kwie 2011, 18:58
autor: fik
Bastian pisze:Nie bardzo widzę, co dojazd z Wiązowny na Grochów ma wspólnego z 502 lub ze 137 =;
A Wiązowna to bardziej na Grochów dojeżdża, czy generalnie do miasta?
To już raczej do PKP Wawer.
Jak będzie miejsce do krańcowania, to proszę bardzo.

: 23 kwie 2011, 19:21
autor: MichalJ
fik pisze:
To już raczej do PKP Wawer.
Jak będzie miejsce do krańcowania, to proszę bardzo.
Łatwiej chyba niż w Wesołej?

: 23 kwie 2011, 20:06
autor: fik
MichalJ pisze: Łatwiej chyba niż w Wesołej?
W Wesołej przystanek z możliwością postoju już jest, w Wawrze dopiero trzeba go wybudować - a Wydawnicza szeroka nie jest. Do tego nie ma jak zawrócić - żadna z Poprzecznych nie wydaje się nadawać do puszczenia nią autobusu.

: 23 kwie 2011, 21:01
autor: rufio198
Wolfchen pisze:
Stockholmare pisze:Obecnie jest tak, że ludzie w kursach z Gocławka się gniotą, a w kursach z wiatraka jest bardzo luźno.
To świadczy o tym, że trzeba wzmocnić Gocławek, a na trasie Wiatraczna - Banacha trzeba uruchomić linię 49.
Lepiej wrócić do trasy starego 44 od Gocławka do Pl. Narutowicza - numerek akurat nie jest istotny - z częstotliwością w szczycie większa niż co 10 minut.
W czasach kiedy na Waszyngtona były 4 linie ( 9,22,24 i 44 - to ostatnie to nawet co 3 minuty kursowało) każdy chcący jechać do Śródmieścia w godz. szczytu nie musiał patrzeć na rozkład. Szło się na przystanek i praktycznie co chwila tramwaj jechał.
To właśnie wtedy większość Grochowa przesiadała się z powrotem z własnych samochodów na KM.

: 23 kwie 2011, 21:10
autor: reserved
ktoś tam parę stron wczesniej pisze:Do kolegi reserveda - myślę że ciocia z Miedzeszyna po dwóch podróżach minibusem z czekaniem szybko przeprosi się z pociągiem. Kolej na tej trasie to nie alternatywa ale podstawa. Jak ktoś chce się bawić w skanseny i dogmaty jak Ty to niech jeździ tym złomem co tam się jeszcze w szczątkowych ilościach ostał.
Moja ciocia to nie rozstaje się z samochodem. ;-)