: 23 kwie 2011, 16:29
No przecież można na Gocławku...
Forum warszawskiego transportu publicznego
https://wawkom.waw.pl/
Owszem, należy ograniczyć liczbę linii autobusowych na Grochowskiej. Przy silnych 502 i 137 można zacząć od skierowania wszystkich 7xx z Zamiłośnia do PKP Wesoła.Szop pisze:Może czas nad tym pomyśleć?
I przez takie przesiadki do tramwajów z Gocławka nie można się dostać a kursy skrócone 9 z Wiatracznej jeżdżą z dużą rezerwą miejsc...Bastian pisze:No przecież można na Gocławku...
I zbudować węzeł przy Marsa...Stockholmare pisze:Nie róbmy z Gocławka na siłę węzła, którym nie jest. Węzłem przesiadkowym w tej okolicy jest Wiatraczna i tam powinno się dostosowywać przesiadki aby były jak najwygodniejsze.
Tylko że niedługo prawdopodobnie będą tam tylko dwie linie, reszta skończy w Gminie Wiązowna.fik pisze:Przy silnych 502 i 137 można zacząć od skierowania wszystkich 7xx z Zamiłośnia do PKP Wesoła.
Wtedy to co innego. Tam będzie pętla autobusowa, parking P+R i pewnie większa pętla tramwajowa.Bastian pisze:I zbudować węzeł przy Marsa...Stockholmare pisze: Nie róbmy z Gocławka na siłę węzła, którym nie jest. Węzłem przesiadkowym w tej okolicy jest Wiatraczna i tam powinno się dostosowywać przesiadki aby były jak najwygodniejsze.
A z kolei w przeciwnym kierunku to samo dzieje się na przystankach tramwajowychSzop pisze:KwZ pisze:Co do przesiadek na Wiatracznej. Nie można powiedzieć ludziom, że wygodne przesiadki są na pl. Szembeka.
Niezbyt - bo nie są. Trzeba czekać na światłach i krążyć. Do tego przystanki autobusowe na Grochowskiej się zatykają - mieszczą jednego przeguba przy tak dużej ilości linii. Może czas nad tym pomyśleć?
Przecież dawne 502 jechało przez Fieldorfa, w przeciwieństwie do 411.Bastian pisze:Przecież tak jeździło przez parę miesięcy
To już raczej do PKP Wawer.fik pisze: Owszem, należy ograniczyć liczbę linii autobusowych na Grochowskiej. Przy silnych 502 i 137 można zacząć od skierowania wszystkich 7xx z Zamiłośnia do PKP Wesoła.
Akurat to nie miało dla uwczesnych protestów większego znaczenia. Chodzilo wtedy o utratę połaczenia z Promenadą i szkołami przy Saskiej.XXXX pisze:Przecież dawne 502 jechało przez Fieldorfa, w przeciwieństwie do 411.Bastian pisze:Przecież tak jeździło przez parę miesięcy
A Wiązowna to bardziej na Grochów dojeżdża, czy generalnie do miasta?Bastian pisze:Nie bardzo widzę, co dojazd z Wiązowny na Grochów ma wspólnego z 502 lub ze 137
Jak będzie miejsce do krańcowania, to proszę bardzo.To już raczej do PKP Wawer.
Łatwiej chyba niż w Wesołej?fik pisze:Jak będzie miejsce do krańcowania, to proszę bardzo.To już raczej do PKP Wawer.
W Wesołej przystanek z możliwością postoju już jest, w Wawrze dopiero trzeba go wybudować - a Wydawnicza szeroka nie jest. Do tego nie ma jak zawrócić - żadna z Poprzecznych nie wydaje się nadawać do puszczenia nią autobusu.MichalJ pisze: Łatwiej chyba niż w Wesołej?
Lepiej wrócić do trasy starego 44 od Gocławka do Pl. Narutowicza - numerek akurat nie jest istotny - z częstotliwością w szczycie większa niż co 10 minut.Wolfchen pisze:To świadczy o tym, że trzeba wzmocnić Gocławek, a na trasie Wiatraczna - Banacha trzeba uruchomić linię 49.Stockholmare pisze:Obecnie jest tak, że ludzie w kursach z Gocławka się gniotą, a w kursach z wiatraka jest bardzo luźno.
Moja ciocia to nie rozstaje się z samochodem.ktoś tam parę stron wczesniej pisze:Do kolegi reserveda - myślę że ciocia z Miedzeszyna po dwóch podróżach minibusem z czekaniem szybko przeprosi się z pociągiem. Kolej na tej trasie to nie alternatywa ale podstawa. Jak ktoś chce się bawić w skanseny i dogmaty jak Ty to niech jeździ tym złomem co tam się jeszcze w szczątkowych ilościach ostał.