Strona 29 z 33

Objazdy i inne okresowe zmiany tras tramwajów - 2016

: 24 sie 2016, 12:32
autor: Stary Pingwin
Wzdłuż Woronicza jest ze światłami samochodowymi na wprost. Skręt 31 jest w cieniu skrętu samochodów Wołoska-Woronicza, potem możemy puścić trama od miasta Wołoską-Woronicza.
Tam jest długi cykl, ponad 150 sekund, jest z czego wykroić.

Objazdy i inne okresowe zmiany tras tramwajów - 2016

: 24 sie 2016, 12:33
autor: MichalJ
Czy podawanie tylko tych faz, które są potrzebne aktualnie nadjeżdżającym tramwajom, przekracza możliwości AI dwudziestego pierwszego wieku?

Objazdy i inne okresowe zmiany tras tramwajów - 2016

: 24 sie 2016, 12:38
autor: Stary Pingwin
Żeby jeszcze pętla wzbudzenia była z 50 metrów przed skrzyżowaniem. Serce boli, jak dojeżdżasz do skrzyżowania i nie zdążysz wzbudzić światełka. 155 sekund czekania na następne. To nie jest patelnia w Centrum, tylko peryferie Mokotowa.

Objazdy i inne okresowe zmiany tras tramwajów - 2016

: 24 sie 2016, 17:15
autor: drobert
Robiąc lewoskręty wzbudzane to nic się nie powinno stać jak z dziesięć razy na godzinę samochody na Wołoskiej by miały krócej światło, tym bardziej, że często samochody jadą przez kilkanaście sekund a później jeździ powietrze.

Objazdy i inne okresowe zmiany tras tramwajów - 2016

: 25 sie 2016, 6:13
autor: pawcio
Chodzi o pieszych a nie samochody.

Objazdy i inne okresowe zmiany tras tramwajów - 2016

: 27 sie 2016, 0:32
autor: drobert
Załączając lewoskręt w Woronicza piesi po przechodzący przez Woronicza po stronie R-3 nadal mogą mieć zielone tak samo jak i w przypadku kiedy załącza się wyjazd z zakładu w kierunku północnym to piesi po wschodniej stronie mają zielone. Skoro po stronie zakładu wystarcza czasu to i po przeciwnej powinno wystarczyć.

Objazdy i inne okresowe zmiany tras tramwajów - 2016

: 27 sie 2016, 9:07
autor: pawcio
Starcza czasu ale nie starcza miejsca na ich akumulację przed torami. To jeden z poważniejszych mankamentów obecnego programu.

Objazdy i inne okresowe zmiany tras tramwajów - 2016

: 28 sie 2016, 19:22
autor: Łukasz
pawcio pisze:Chodzi o pieszych a nie samochody.
Pieszych przewozić przez skrzyżowanie tramwajami.

BPANMSP.

Dodano po 3 minutach 10 sekundach:
Ile czasu trwa zrobienie takiej zwykłej przelotki jak nakładka tylko produkcyjnie a nie testowo, w poziomie? Bo zamiast tych skrętów mozna by cos takiego zrobic przed Woronicza albo nawet i za, dla siedemnastki.

Objazdy i inne okresowe zmiany tras tramwajów - 2016

: 28 sie 2016, 19:26
autor: pawcio
Trwa pewnie tyle co nakładka. Tylko zabraknie dwukierunków dla 11 31 i jeszcze 17.

Objazdy i inne okresowe zmiany tras tramwajów - 2016

: 28 sie 2016, 20:24
autor: Szeregowy_Równoległy
R-4 ma sześć dwukierunków których nie można wykorzystywać na 11 czy na innych nakładkach pod ruchem. Rzucenie ich na 31 (niech jako 17 dojeżdżają) nic by nie zmieniło?

Objazdy i inne okresowe zmiany tras tramwajów - 2016

: 28 sie 2016, 21:56
autor: pawcio
42 sztuki w ruchu. 11 i 31 to 28 brygad. 17 na 14 nie pociągnie.

Objazdy i inne okresowe zmiany tras tramwajów - 2016

: 29 sie 2016, 7:57
autor: Łukasz
A 11 wydłużone do Woronicza? De facto to 11 kółeczkiem przez Feminę... Jakos by sie dało jesli by trzeba było.

Objazdy i inne okresowe zmiany tras tramwajów - 2016

: 29 sie 2016, 8:51
autor: pawcio
Nie ma szans. Zabraknie lub trzeba by zdjąć podaż z JP2.

Objazdy i inne okresowe zmiany tras tramwajów - 2016

: 29 sie 2016, 17:11
autor: drobert
Szeregowy_Równoległy pisze:R-4 ma sześć dwukierunków których nie można wykorzystywać na 11 czy na innych nakładkach pod ruchem. Rzucenie ich na 31 (niech jako 17 dojeżdżają) nic by nie zmieniło?
Dlaczego tych sześciu nie można wykorzystać na 11? Raz miałem 120NaDuo na 11 i przez całą zmianę ładnie współpracował.

Objazdy i inne okresowe zmiany tras tramwajów - 2016

: 29 sie 2016, 17:43
autor: pawcio
A lusterka jak składałeś?