: 13 sty 2007, 21:09
no i? pociąg do Kabat odjeżdżałby przed czasem, potem jechałoby wahadło na Marymont i następny pociągdo Kabat odjeżdżałby po czasie. Choć pewnie pertubacje w ruchu pociągów byłyby jeszcze większe
a jak jest obecnie? Przecież teraz też odjeżdża pociąg na Kabaty, potem wahadło i potem znowu pociąg na Kabaty.MeWa pisze:no i? pociąg do Kabat odjeżdżałby przed czasem, potem jechałoby wahadło na Marymont i następny pociągdo Kabat odjeżdżałby po czasie. Choć pewnie pertubacje w ruchu pociągów byłyby jeszcze większe
Co Ty opowiadasz.MeWa pisze:Wahadło wbija się pomiędzy kursy do Kabat, które następują wedle określonej częstotliwości. U Ciebie następuje pomieszanie relacji - pociąg z Marymontu wjeżdża na stację zwykle 1:00 po odjeżdzie pociągu do Kabat. Gdyby miał jechać do Kabat, to musi odstać do tej częstotliwości zakłądanej w rozkładzie (min. 2:50), blokując pociągi na torach odstawczych i w kierunku Młocin.
A na podstawie czego tak twierdzisz, jak co trzeci pociąg wjeżdząjący na tor Marymont Kabaty kierowałby się w stronę Marymontu a poza tym komunikaty głosowe są co 10 sek.MeWa pisze: Zresztą obawiam się, że system LCD to by padł, niemogąc odróżnić, gdzie jaki pociąg odjedzie.
A jak teraz rozpoznaje?MeWa pisze:Nie rozwiązuje to też sprawy systemu LCD, który nie wiadomo na jakiej zasadzie miałby rozpoznawać czy pociąg jadący z torów odstawczych odjedzie na Marymont czy na Kabaty..
nieprawda, czasem co drugi. System rozpoznaje, że pociąg jadący po torze z kierunku Marymont jest pociągiem do Marymontu. Komunikaty są nadawane w momencie zatrzymania się pociągu na stacji.Nazgul pisze: A na podstawie czego tak twierdzisz, jak co trzeci pociąg wjeżdząjący na tor Marymont Kabaty kierowałby się w stronę Marymontu a poza tym komunikaty głosowe są co 10 sek.
pociąg jadący po torze nr 2 - pociąg do Marymontu, pociąg wyjeżdżający z torów odstawczych - pociąg do Kabat.Siecool pisze:A jak teraz rozpoznaje?MeWa pisze:Nie rozwiązuje to też sprawy systemu LCD, który nie wiadomo na jakiej zasadzie miałby rozpoznawać czy pociąg jadący z torów odstawczych odjedzie na Marymont czy na Kabaty..
wyłączająSiecool pisze:A jak pociąg z Marymontu zjeżdża na Kabaty to ręcznie przestawiają?
Tak tu masz racje, może kiedys będzie okazja to przytoczę ci kilka faktów ,dlaczego mam takie, a nie inne zdanie na temat tejże firmyMeWa pisze:Ale o tym, nie w tym temacie.
A nie ma? Możliwość na pewno moim zdaniem jest, tylko po co to robić tak późno wieczorem i dla jednego razuSiecool pisze:że jednak jest jakaś możliwość ręcznej ingerencji
pewnie jest, ale praktyka pokazuje, że mimo wszystko w pewnych sytuacjach "dziwnych pociągów" system się zawiesza po prostu. A wtedy to po prostu bałagan totalny jest...Siecool pisze:Dobra, było nie pytać - myślałem, że jednak jest jakaś możliwość ręcznej ingerencji w to, co tam pokazują
co drugi pociąg na pewno by nie wyszło. Zresztą wystarczy, że jeden pociąg z Kabat się opóźni i cały układ się sypie: opźóźnienia w ogóle potem nie nadrobisz. Można sobie tak planować, ale w sytuacji, gdyby nie było pasażerów i pociągi jeździłyby z dokładnością co do sekundy. Skoro przy mniej skomplikowanym układzie, gdzie jeden pociąg jest w sumie niezależny, są kłopoty, to z pewnością nie mniejsze byłyby przy przeplataniu relacji.Nazgul pisze:Zakłócenia by były, ale są i obecnie i co z tego? Jakoś metro funkcjonuje i to nienajgorzej. Lepiej żeby zakłócenia były w sytuacji korzystniejszej dla pasażerów, a układ, kiedy co drugi pociąg jadący na Kabaty jechałby bezpośrednio z Marymontu jest nieporównywalnie korzystniejszy od obecnego ze śmiesznym wahadłem, z którego śmieje się cała Polska.
i zwłaszcza ręcznie wpisywać czas oczekiwania na wahadło Zresztą ciekawe, ile wtedy byłoby pomyłek, gdyby pociągi nie były oznakowane, skoro teraz ludzie, chcąc jechać na Kabaty, wsiadają do pociągu do Marymontu...Nazgul pisze:To jak system LCD jest taki zawodny, to może lepiej będzie, jak będzie sterowany przez człowieka.. Ale nie rozumiem co tu może się pomylić jak pociągi odjeżdżałyby w takiej samej kolejności.
wjeżdża pociąg z Marymontu do Kabat, kiedy w tym czasie powinien wjechać na peron z torów odstawczych. I to dla Ciebie nie jest blokowanie ruchu?Nazgul pisze:Poza tym, nie byłoby żadnego blokowania pociągów na Wilsona, bo raz dwa pociągi wjeżdżałyby po sobie z torów odstawczych w relacji czasowej krótszej niż 2,50 a raz nieco dłuższej, ale ogólnie wyszłoby na to samo.
Też mnie to wczoraj zdziwiło, gdy jechałem obejrzeć nową stację. Po co oni tam są, skoro wszystko i tak jest podawane na wyświetlaczach i w komunikatach głosowych? Żeby jeszcze ci panowie trochę bardziej reprezentacyjnie wyglądali...dzidek pisze:2 ludzi a w zasadzie 2 emerytów z informacji ZTM kręci się bez celu po całej stacji przy pociągu, który jedzie na Marymont.