Strona 29 z 181

: 25 lis 2007, 11:57
autor: JacekM
ok, ale odchodzimy zbytnio od tematu - choć chyba to ciekawsze niż ciągłe dywagacje, czemu na Tarchomin się pcha tyle linii, a na Bródno/Ochotę (lub inne uciemiężone osiedla) nic.

: 25 lis 2007, 12:04
autor: Bastian
1) Tempo rozwoju. Mimo wszystko nigdzie w Warszawie nie przybywa mieszkańców tak dynamicznie, jak tam. Przypomnij sobie Ursynów przed uruchomieniem metra: ile tam było linii, ile brygad!
2) Brak dywersyfikacji dojazdów. Tarchomin chyba tylko ze Skoroszami i Derbami może się równać pod kątem małej ilości możliwości wydostania się, ale jest od nich wielkokrotnie większy. Krótko mówiąc: jak na tych osiedlach zostaniesz na przystanku, to zostaniesz na amen - nie ma dokąd dojść, nie ma czym i dokąd podjechać.

Choć oczywiście, mimo iż rozumiem potrzebę zwiększania podaży na Tarchominie, uważam, że powinno się to czynić jak najoszczędniej.

: 25 lis 2007, 12:08
autor: Wolfchen
Bastian pisze:Choć oczywiście, mimo iż rozumiem potrzebę zwiększania podaży na Tarchominie, uważam, że powinno się to czynić jak najoszczędniej.
To oczywiste. Tylko ze wzgledu na położenie Tarchomina jest to kłopotliwe.

: 25 lis 2007, 12:55
autor: Kleszczu
Bastian pisze:1) Tempo rozwoju. Mimo wszystko nigdzie w Warszawie nie przybywa mieszkańców tak dynamicznie, jak tam.
Ale na Bródnie czy Ochocie tych mieszkańców dynamicznie nie ubywa :-$
Bastian pisze:
Aha: nie ma dogmatu, że 7XX zostają na Wilsonie. To niewykluczone, ale można zakładać także inne rozwiązania.
Nie powinno się zakładać innych rozwiązań. Już raz wywalono te linie na Powązki i szybciej wróciły na Wilsona niż się spodziewano. Tutaj powinien wygrać nie sposób na formowanie układu komunikacyjnego, a wzgląd na pewną specyficzną grupę społeczną.

: 25 lis 2007, 12:57
autor: Dantte
R-11 Kleszczowa pisze:Ale na Bródnie czy Ochocie tych mieszkańców dynamicznie nie ubywa :-$
Dokładnie. Na Tarchominie sytuacja jest zła, ale do czorta mają jeszcze puste 508! A o budujących się osiedlach przy Św. Wincentego już nikt nie pamięta...

: 25 lis 2007, 13:03
autor: dzidek
Jarek pisze:No to popatrz, ile brygad idzie na 516 i jak ekonomiczne to jest rozwiązanie.
Zobaczymy czy skończy się tylko na 516 Bo dzielnica jak widać ma większe potrzeby (m.in. 352 czy 524) a póki co to Ochota dostaje po dupie
Proszę nie kasować moich postów bo jest to bezczelne !!!

: 25 lis 2007, 13:04
autor: fik
Bezczelne to jest mówienie moderatorom, co mają robić, a czego nie.

: 25 lis 2007, 13:04
autor: Bastian
Dantte pisze:puste 508
Chyba żartujesz? :bredzisz:
R-11 Kleszczowa pisze:Ale na Bródnie czy Ochocie tych mieszkańców dynamicznie nie ubywa :-$
Nie ubywa. Ale zarówno Bródno, jak i Ochota rozjeźdżają się w różnych kierunkach, dodatkowo mają tramwaj, do którego w ekstremalnych przypadkach można dotrzeć piechotą, generalnie zaś powinno się zapewnić doń dowóz (nie twierdzę, że i to nie szwankuje, zdaję sobie sprawę też i z tego, że nie mają one nieograniczonej pojemności). Tak, czy owak, potoki się rozkładają.

[ Dodano: 2007-11-25, 13:06 ]
dzidek pisze:Proszę nie kasować moich postów bo jest to bezczelne !!!
A co, uważasz, że post o 512 (i to w dodatku powtórzony z innego tematu) był tu na temat? :roll:

: 25 lis 2007, 13:07
autor: dzidek
A teraz mam nadzieję, że już jest dobrze i powyższy post jest na temat. A odpowiedź w której napisałem o 512 była skierowana do Jarka, który nie zauważył pewnych zmian na Ochocie.

: 25 lis 2007, 13:07
autor: Kleszczu
Bastian pisze:
R-11 Kleszczowa pisze:Ale na Bródnie czy Ochocie tych mieszkańców dynamicznie nie ubywa :-$
Nie ubywa. Ale zarówno Bródno, jak i Ochota rozjeźdżają się w różnych kierunkach, dodatkowo mają tramwaj, do którego w ekstremalnych przypadkach można dotrzeć piechotą, generalnie zaś powinno się zapewnić doń dowóz (nie twierdzę, że i to nie szwankuje, zdaję sobie sprawę też i z tego, że nie mają one nieograniczonej pojemności). Tak, czy owak, potoki się rozkładają.
Generalnie mogę się Tobą zgodzić. W każdym razie nie powinno psuć się komunikacji w jednej części miasta w imię poprawy w innej. To tylko powoduje niepotrzebne konflikty i nierównomierny rozwój.

: 25 lis 2007, 13:12
autor: Dantte
Chyba żartujesz? :bredzisz:
Nie. Poza szczytem to przegięcie, żeby autobusy jeździły zupełnie puste.

: 25 lis 2007, 13:55
autor: Glonojad
Bastian pisze: Choć oczywiście, mimo iż rozumiem potrzebę zwiększania podaży na Tarchominie, uważam, że powinno się to czynić jak najoszczędniej.
I 516 jest właśnie taką próbą.

: 25 lis 2007, 13:56
autor: Piotrek
Aha: nie ma dogmatu, że 7XX zostają na Wilsonie. To niewykluczone, ale można zakładać także inne rozwiązania.
To też właśnie tak pisałem.

: 25 lis 2007, 14:03
autor: Bastian
inż. Glonojad pisze:
Bastian pisze: Choć oczywiście, mimo iż rozumiem potrzebę zwiększania podaży na Tarchominie, uważam, że powinno się to czynić jak najoszczędniej.
I 516 jest właśnie taką próbą.
Zgadza się. Natomiast w parze z tym powinna pójść racjonalizacja linii pozostałych - jak choćby przełożenie 503 (czy tylko) na Światowida i wycofanie go z korków na Myśliborskiej, o czym wspominał Dęboszczak.

: 25 lis 2007, 15:32
autor: MeWa
R-11 Kleszczowa pisze:szybciej wróciły na Wilsona
Tylko trzeba pamiętać, że na razie zakłada się docelową likwidację pętli na pl. Wilsona z uwagi na protesty mieszkańców. Autobusy wylądują na Marymoncie, a może część i na Młocinach na dworcu przesiadkowym?