Trasa Siekierkowska
Moderator: Wiliam
- humptyangel
- Posty: 554
- Rejestracja: 14 lip 2007, 18:48
- Lokalizacja: Pruszków
- Kontakt:
Masz na myśli takie rozwiązanie?
- Rondo Grzegórzeckie w Krakowie
- Rondo Kocmyrzowskie też w Krakowie
- Rondo Grzegórzeckie w Krakowie
- Rondo Kocmyrzowskie też w Krakowie
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu jego napisania:)
SISKOM - Stowarzyszenie Integracji Stołecznej Komunikacji
SISKOM - Stowarzyszenie Integracji Stołecznej Komunikacji
Dzisiaj jechałem tamtędy w dzień i tak:
Najbardziej straciła na tym rondzie Grochowska, korek cały czas a większa ilośc pojazdów jest w stanie wjechac jedynie jeśli kierowcy na rondzie się zlituja, zatrzymają i zaczną ich wpuszczać (co dzisiaj 2 razy zaobserwowalem)
Najbardziej zyskała TS, bo nie dośc że ma już wreszcie wlasny pas dojazdowy do ronda to i z wjazdem na nie nie ma większych problemów.
Linie niewidoczne, największe zagrożenie stwarzają ludzie którzy myśla że to normalne rondo i próbuja je objechac po zewnetrzym pasie przy okazji trąbiąc na tych co prawidlowo probują z niego zjechać. Chwilowo nie ryzykowałbym zjazdu z wewnętrzego pasa, zbyt duże ryzyko.
Najbardziej straciła na tym rondzie Grochowska, korek cały czas a większa ilośc pojazdów jest w stanie wjechac jedynie jeśli kierowcy na rondzie się zlituja, zatrzymają i zaczną ich wpuszczać (co dzisiaj 2 razy zaobserwowalem)
Najbardziej zyskała TS, bo nie dośc że ma już wreszcie wlasny pas dojazdowy do ronda to i z wjazdem na nie nie ma większych problemów.
Linie niewidoczne, największe zagrożenie stwarzają ludzie którzy myśla że to normalne rondo i próbuja je objechac po zewnetrzym pasie przy okazji trąbiąc na tych co prawidlowo probują z niego zjechać. Chwilowo nie ryzykowałbym zjazdu z wewnętrzego pasa, zbyt duże ryzyko.
Ostatnio miałem przyjemność przejechania tego odcinka dwukrotnie- wczoraj i dziś, szczyt B. O ile w środę moje 515 miało tylko 10 minut w plecy przez korek na Grochowskiej, tak dziś -25. Potwierdzam, stoimy od King Crossa...
Mało widziałeś w takim razie.maciej180 pisze:Do tej pory nie widziałem, żeby aż tak się tam blokowało...
Ja wczoraj i dziś po 6 razy jeździłem na wspomnianym rondzie linią 521. Powiem tak: bardzo ciężko jest wjechać na rondo od strony Grochowskiej. Udaje się to głównie dzięki uprzejmości innych kierowców. Mi kilka razy w ten sposób umożliwiono wjazd tym bardziej, że wczoraj i dziś jeździłem deskorolką i bardzo musiałem uważać by nie zarysować osobówek z lewego pasa. Mimo wszystko jakieś tragedii nie ma Niestety panowie budowniczy też mają wszystkich w poważaniu i tak dziś gdy udało mi się zjechać z rodna na Grochowską (w str. Wiatraka) to nagle na drugim pasie pojawiła się koparka jadąca pod prąd i na styk z nią się minąłem by nie dotknąć barierek i z drugiej strony koparki później kolejnym kółkiem w stronę Falenicy na rondzie "utknąłem" gdyż laweta drogowców przewożąca koparkę była za duża i nie mieściła się pod belkami ograniczającymi wysokość. Tak więc sporo zatorów przez ekipy pracujące cały czas na rondzie. No i jak już wspomniano Grochowska ucierpiała bo bardzo ciężko nią wjechać na rondo. Do tego z trzech pasów są tylko dwa więc korek od przystanku Gocławek towarzyszył mi od jakiejś 14 do 19. Mimo wszystko dziś znacznie lepiej jak wczoraj! A i zauważyłem, że kombinowanie jak to robi Mini Bus nie ma sensu i jazda lewym pasem do samego zwężenia i próba wbicia się na środkowy kończy się tym samym co jazda prawym cały czasmaciej180 pisze:Dziś ok. 16 korek na Grochowskiej sięgał aż King Crossa... Do tej pory nie widziałem, żeby aż tak się tam blokowało...
Heh. No właśnie. Bez przebudowy kolejnych skrzyżowań na Marsa, można było się tego spodziewać.
Jako ciekawostkę podam że w stałym (docelowym) projekcie organizacji ruchu, wjazd na rondo z wyznaczonym kierunkiem ruchu w kierunku Marsa, ograniczony będzie do jednego pasa (kierunki będą oczywiście wyznaczały strzałki na wlotach).
Jako ciekawostkę podam że w stałym (docelowym) projekcie organizacji ruchu, wjazd na rondo z wyznaczonym kierunkiem ruchu w kierunku Marsa, ograniczony będzie do jednego pasa (kierunki będą oczywiście wyznaczały strzałki na wlotach).
Polityka złym doradcą w pracy!
- tarantula01
- Posty: 1714
- Rejestracja: 15 gru 2005, 15:51
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Z TS będą na Marsa prowadzić wiadukty (2 pasy). To na nich będą głównie stać samochody.
Tak dla warszawskiej obwodnicy www.siskom.waw.pl
Na zdjęciu jest ul. Światowida. Ciekawe, czy tramwaj też tak będą budować?
Wojciech Tumasz
radny dz. Białołeka
www.radny.com.pl
Na zdjęciu jest ul. Światowida. Ciekawe, czy tramwaj też tak będą budować?
Wojciech Tumasz
radny dz. Białołeka
www.radny.com.pl
- tarantula01
- Posty: 1714
- Rejestracja: 15 gru 2005, 15:51
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Na te akurat nie. Na Ostrobramską nie da się też wjechać z wiaduktów (i dobrze)
Tak dla warszawskiej obwodnicy www.siskom.waw.pl
Na zdjęciu jest ul. Światowida. Ciekawe, czy tramwaj też tak będą budować?
Wojciech Tumasz
radny dz. Białołeka
www.radny.com.pl
Na zdjęciu jest ul. Światowida. Ciekawe, czy tramwaj też tak będą budować?
Wojciech Tumasz
radny dz. Białołeka
www.radny.com.pl
1 7 9 22 128 141 157 172 175 504