Służewiec i jego problemy

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26855
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 20 gru 2009, 17:53

Emdegger pisze:
Bastian pisze:Z wykształcenia? :P :]
Jakiego, gastronomicznego? :shock: :] Tak tylko pisze, bo sam Dęboszczak narzekał kiedyś na inżynierów... a tam, gdzie jest o inżynierii najściślej (infra) się nie udziela
Nie jeden pies burek ma na imię a inżynierów jak mrówków - trudno, żeby transportowiec wypowiadał się o obwodnicach czy torowiskach, bo to nie jego domena. Prędzej o sygnalizacji świetlnej, ale to zagadnienie z pogranicza obu "branż".

Natomiast kształtowanie układu komunikacyjnego to jak najbardziej współna domena transportowców i drogowców, nawet bardziej transportowców (chociąż to zależy od "zacięcia" konkretnego wydziału czy nawet instytutu prowadzącego zajęcia).
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

BJ
(BJ.2052)
Posty: 7395
Rejestracja: 26 maja 2008, 13:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BJ » 20 gru 2009, 17:54

Po co 503 na Kabaty?
I co konkretnie chcesz zrobić ze 192?

Awatar użytkownika
Emdegger
Posty: 1699
Rejestracja: 24 wrz 2006, 12:30
Lokalizacja: z kobiety
Kontakt:

Post autor: Emdegger » 20 gru 2009, 17:56

Bastian pisze:1) Dęboszczak wykształcenie ma. W przeciwieństwie do nas :D
Zaraz, zaraz, mów za siebie, ja chodziłem do Kolejówki :D
Bastian pisze:2) Za 17 minut mam 167. Może wieczorem ;)
Oki!
Bastian pisze:3) On krytykuje, a ja mam wyjaśniać, co mu się nie podoba? A takiego :P
On nie krytykuje, tylko trolluje.
Bastian pisze:4) Ja bym nad kilkoma rzeczami się zastanowił. Co do kilku nie mogę jakoś uniknąć pytania "po co?".
Masz cały wieczór na zastanawianie się :D A jeśli reforma Mokotowa, to myślałem, że w skali makro. Jak reformować, to po bandzie :P

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26855
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 20 gru 2009, 17:58

Emdegger pisze:
Bastian pisze:1) Dęboszczak wykształcenie ma. W przeciwieństwie do nas :D
Zaraz, zaraz, mów za siebie, ja chodziłem do Kolejówki :D
Obawiam się, że to jest taka sama referencja, jak mój matfiz dla mnie do obsługi reaktorów jądrowych :p
A jeśli reforma Mokotowa, to myślałem, że w skali makro. Jak reformować, to po bandzie :P
W końcu i tak wcześniej niż w 2011 (a jeśli ktoś wpadnie na pomysł, że kolizja z metrem, to w 2014) nie wejdzie :p
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
Emdegger
Posty: 1699
Rejestracja: 24 wrz 2006, 12:30
Lokalizacja: z kobiety
Kontakt:

Post autor: Emdegger » 20 gru 2009, 18:14

Glonojad pisze:Obawiam się, że to jest taka sama referencja, jak mój matfiz dla mnie do obsługi reaktorów jądrowych ;p
W komunikacji jest kolej, natomiast pokaż mi, gdzie organizator transportu obsługuje reaktory jądrowe :D (?) No chyba że jakiś strateg z TW na to wpadnie i tramy zasilimy uranem :shock: ;)


Poza tym obok papierka zostaje mi wiedza samoucza i liczne podręczniki oraz materiały dotyczące transportu, które są sprzeczne w wielu miejscach ze sobą (głównie kłócą się ci, którzy uważają, że naziemny tramwaj lub metro jest lepsze od podziemnego metra lub busofile obnażają wady tramów, podpierając się ekonomią i czym tam jeszcze), a które to miałem okazję przeczytać (i to aktualne, nie z lat Gierka). Bastian jako samouk może mieć zupełnie inną wizję transportu niż ja (to stary tramofil, widać :P), ja zaś inną (ja z kolei jestem kolejofilem z silnym instynktem busofilskim i bilans autobus tramwaj wychodzi mi na zero :P), a obydwie z tego punktu widzenia będą uprawnione ;)

Zaś obecna strategia transportu choć jest moim zdaniem do rzeczy, to przez wielu piszących nt. komunikacji jest ona przeinaczana lub traktowana zupełnie ortodoksyjnie, co mi się bardzo niepodoba.

[ Dodano: |20 Gru 2009|, 2009 18:27 ]
BJ pisze:Po co 503 na Kabaty?
I co konkretnie chcesz zrobić ze 192?
503 na Kabaty, aby utrzymać relację z Sobieskiego, ponieważ ta jest potrzebna. 192 skróciłbym do Natolina, a Wąwozową na wschód od <MK> obsługiwałbym mocnym 162 i tylko 162, bo tam widac spore wahania frekwencji.

JacekM
Śnieżynka
Posty: 10153
Rejestracja: 15 gru 2005, 14:23

Post autor: JacekM » 20 gru 2009, 18:29

Emdegger pisze:, które są sprzeczne w wielu miejscach ze sobą (głównie... jeszcze) ze sobą,
:-k
bury me in my favourite yellow patent leather shoes / and with a mummified cat / and a cone-like hat.

Awatar użytkownika
Emdegger
Posty: 1699
Rejestracja: 24 wrz 2006, 12:30
Lokalizacja: z kobiety
Kontakt:

Post autor: Emdegger » 20 gru 2009, 18:32

Widzisz Jacuś, to jest magia filozofii...
"Coś ci powiem chłopcze! Gdy będziesz wracał do domu dziś wieczór, a jakiś psychopata rzuci się na ciebie z garścią malin, nie przyłaź mi tutaj skomleć." - John Cleese

ness
Posty: 1029
Rejestracja: 13 lut 2007, 20:19
Lokalizacja: pro-Q3dm6

Post autor: ness » 20 gru 2009, 19:03

tak na szybko.

od konca ;P

162

Linia smigajaca przez cale miasto mocna jesli juz ma jechac na ursynow (czego specjalnym fanem nie jestem) nie powinna sie po nim krecic jak dupa weza (przypadek 504 i stryjenskich).
Po ta sa rozne 179 i 192 zeby zalatwiac takie relacje lokalne . Raz ze jezdza 10 razy bardziej punktualnie, dwa ze szkoda pchac nastepne wielkopojemne wozy na duzej czestotliwosci na dowoz do M jakistam konkretnych ZP z ktorymi daja sobie rade solo na ww liniach.
Co do samej trasy to z sggw w ciszewskiego jest tam 193 ktoremu czestotliwosci specjalnie nie spuscisz przez walbrzyska wiec 162 tam psu na bude jest.

Juz na dzien dziesiejszy jest imo za duzo linii ursynow-dolinka. 148 166 185 195 503.
W wiekszosci szalu nie ma (z ursynowa bo sggw to inna historia).
W druga strone jest elegancko 136 504.

@ 185
Przez srodziemnomorska nie pojedzie bo tam wola progi na przejsciach niz busy.
Chcesz wykosic konkurencje z ursynowa dla swojego 162 na bonifacego ale niestety nie przejdzie ;P

@ 159
Niestety jezdza na konstytucji.
Z odcinka ec-zawiszy miedzy bartycka a konst jest najlepsze (i to zdecydwanie) zapelnienie.
Wniosek na bartycka je.
108 po sladzie 167 do metra (ptk i tak maja kasowac) co ze 167 to juz wyzsza szkola jazdy (zenilbym je ze 130 do tego pomaglowal przy takcie 168 i 301 zeby sielce nie dostaly po dupie)

@ 138 & 107
Problem w tym ze to 138 nie zagopodarowuje najwazniejszej imo relacji po 107 czyli chelmska-odyncka-metro.
woronicza-woloska-madalinskiego to by sobie moglo isc w pi...ernik tam juz alternatywa jest od dawna (nawet podwojna).
Nad 117 i saska kepa/goclawiem nie chce mi sie teraz myslec.

Imo za duzo tego na raz. Poetapuj to zeby zajac sie 1 linia/obszarem bo w takiej postaci zadne zmiany nie maja prawa przejsc.
Za skomplikowane (dla przecietnego pasazera) a co najgorsze tam gdzie jest teraz fajnie z szansa na fajniej prostymi srodkami (bonifacego-wislostrada 185) niemilosiernie maglujesz i dodajesz jeszcze nowe linie robiac bajzel.

@ glon

O niektorych opcjach to nawet nie pomyslalem :]
Z tym ze pare z nich tez raczej ma spora konkurencje.

Olbrachta bedzie pchane do metra.
Ruda podciaganie bez przejscia na ak bez sensu za daleko dla wiekszosci blokersow z klaudyny. I tak bedzie trzeba im zapewnic busa.
Piaski chomiki przez conrada czy gdzies na siage przez osiedle od aspektu?
szczesliwice przez dickensa?
Okecie real nawet spoko choc to tylko kawalek.
Zieleniecka na PKP to raczej po to zeby wieksza petle miec awaryjnie bo dojazd do stadionu i tak bedzie swietny.

Powiedzmy. Chyba, że jest jakas rura fi 200 albo ciepłociąg albo linia 110kV i koszty rosną.
Okablowanych 110kV jest w wawie 5km na krzyz, watpie ze akurat tam sie jakas trafila. Na slupach idzie na woronicza wzdluz trama jakas linia WN wiec z tym problemu nie bedzie.
Z kanalizacja/co faktycznie mogloby sie spaprac choc zgodnie z warszawskimi trendami lokuje sie je zwykle pod jezdnia/chodnikiem, a nie pasem zieleni obok :)

W koncu na beornerowo ma byc 2 tor?

Dęboszczak
Posty: 1934
Rejestracja: 25 gru 2005, 23:29
Lokalizacja: Dolny Mokotów

Post autor: Dęboszczak » 20 gru 2009, 19:09

Emdegger pisze:.
Dęboszczak pisze:119 Międzylesie - Esperanto
Tak, dla udupienia 119. Jeśli nie byłeś zwolennikiem pomysłu 505 przez Modzelewskiego, rzuć kamieniem.
Dęboszczak pisze:105 Stare Bemowo - SIEKIERKI
Obecna wersja 105 stworzona przez ZTM jest lepsza? :P No dobrze, jeśli chcecie to trzymajcie się wersji, że nadpodaż na Gołkowskiej wprawdzie jest, ale takiego 162 zdejmować z niej nie można, gdyż dowozi Elektrociepłownie do kolei tłuszczańskiej (:kekeke:)

Reserved chce konkretów, ness uważa, że 151 z TŁ jest nieusuwalne, a Yavorious, że 138 pełni na TŁ jakieś tam funkcje.

Zacznę od nessa. Zmarszrutyzowanie linii gocławskich do Centrum pociągnie za sobą 3 ofiary: 507, E-5 i właśnie 151, które jeździ w śródmieściu puste (zresztą nie bardzo wiadomo w ogóle po co to jeździ, pewnie musi dowieźć wielkie blokowisko przy Młynowie do tych setek tysięcy zakładów pracy przy Grzybowskiej). 151 jeździ na TŁ jeszcze gorzej zapełnione niz 138, którego wycofanie postuluję. Nie widzę problemów, żeby puścić przez Zwycięzców 123, a 117 pozostawić linią dla Iskry, Jantara oraz Saskiej Kępy. Zresztą można inny szacher-macher zrobić. 159 na Gocław, zdejmując je z Czerniakowskiej, gdzie nikt nim do PLK nie jeździ za 151 na Iskrę i Jantar, a połączyć tylko 507 i E-5. Lecz nie ma letko: skąd brygady międzyszczytowe i w DS na gocławską siekierę i co z obsługą Francuskiej? (z Walecznych nie można zjechać na Wał, poza tym ulica nie nadaje się do obsługi autobusami). Chyba że przyjmujemy, iż siekiera skręci w Zwycięzców, nie obsługując WANDY (bo jest 151/159), ale stając przy OBROŃCÓW, a ADAMPOLSKA będzie jeździć tramami. Wtedy OK.

Cóż, 138 na TŁ to głównie solówki, niezbyt zatłoczone, przeguby tam to absolutna przesada, zaś ich obecnośc wynika z zupełnie innej funkcji linii na poszczególnych odcinkach, gdzie faktycznie potrzebne są w ograniczonym stopniu wozy wielkopojemne. Nie jest to dla mnie kwestia fundamentalna, by z Trasy 138 wywalić, niemniej załatwienie problemu 101 oraz dojazd z Wileniaka, na którym to 138 nie ma, a które jest na ZĄBKOWSKIEJ razem ze 162, stanowią dla mnie dość dobre przesłanki do przekierowania 138, drogi Yavoriousie.

Reservdzie, nie bój się, ja nie chcę usunąć 187 z Ochoty i Ursusa, tylko z Dolnego Mokotowa. Ta linia nie ma sensu dalej niż do Politechniki. Tzn. będzie mieć, jak już się wykosi 182, połaczy 187 z 382 i zetnie częstotliwość tej drugiej, co sens ma jak najbardziej... (ach, te dodatkowe kursy z GUS-u na 182 zapełnione przy RAWARZE 4 osobami). Wtedy 10/10/10.

A Mokotów to zupełnie luźna wersja zmian, jej krytykę biorę na klatę, bo tylko wykwit mojej kreatywności, z którym nie mam głebszych związków emocjonalnych, zaś zasadnicze dla mnie kwestie komunikacyjne tkwią gdzie indziej (SKM, 3, 4, 8, 22, 24, 26, 28, 120, 162, 169, 173, 520, buspasy, kontrapasy, BRT, TTA, tramwaj na Modlińskiej i Gocławiu, strefowanie ruchu i analiza ekonomiczna rynku przewozów).

Konkrety, co, po co itp.

138 Bokserska - ... - Waryńskiego - Piękna - Al. Ujazdowskie - trasa 101 - Ząbkowska - ... - Utrata. 117 tylko dla Gocławia (lub wcale, zobaczymy, jakie są zapatrywania Gocławiakow), motywu tej zmiany tłumaczyć nie muszę, wszystko na ten temat już napisano. 101 do piachu. Zagospodarowanie odcinka 107 Woronicza - Puławska.

2xx Wilanów - Przyczółkowa - Al. Wilanowska - Metro Wilanowska, wybrane kursy na wyględów po śladzie 107 na Spartańską. Zagospodarowanie kolejnego odcinka tego chwasta.

119 Międzylesie - ... - Al. Witosa - Sobieskiego - Spacerowa - Goworka - <MP> - Waryńskiego - PLK - Piękna - Krucza - Aleje - Emilka - Twarda - Grzybowska - Marszałkowska - Anielewicza - Esperanto. Gospodarujemy kolejne odcineczki tego gówienka, które dla niepoznaki podmieniamy drugim, ścinając je, wydłużając trasę do najważniejszych punktow osiowych. Chcą altanki przy Lucerny linii na patelnie, to mają, nawet na Muranow dojadą. Plus obsługa b. obciążonego ZP LATOSZKA...

Odyńca, Dolna - bez zastępstw.

159 wylatuje z Siekierek i z Czerniakowskiej, bo jakoś nikt nie chce się pokusić, żeby do Centrum jechać przez Agrykolę. 159 albo na PTK, albo na Torwar, albo na Goclaw. W każdym razie pozbycie się tego badziewia z Mokotowa najlepiej z szurnięciem 151 poskutkuje cudownym odsmrodzeniem stołecznego tlenu. Jak da radę, to i 131 wzmocnić dla samego wzmocnienia.

130 b.z na Mokotowie - na Sobieskiego nieźle zapełniona, załatwia socjale w obrębie dzielnicy, na Alejach niepotrzebna. Nie ma co się kopac z koniem.

105 - do godnej i regularnej obslugi os. Bernardyńska i Chełmskiej (ta po zabraniu 522 po remoncie Czerniakowskiej dostaje od ZTM-u najgorsze ochłapy 359, 119, no i nieocenione 107), ułatwienie przyjazdu na dolnomokotowskie biurowce z pozostałych dzielnic miasta wysoką częstotliwością linii. Co najmniej co 10, gdy Lazurową osieroci 125. 107 znów skądś wyleciało.

148 przez Witosa i Sikorskiego, Dolynę, Rodowicza, Ciszewskiego i dalej jak teraz.

185, żeby dalej łączyło Sobieskiego z Ursynowem, z Bonifacego pojechałoby właśnie tam, dalej Śródziemnomorską, zwiększając strefę obsługi o 2 przystanki (no ok, o półtora). Dalsza trasa bez zmian.

No dobra a teraz danie główne: 162

Targówek - ... Powsińska - św. Bonifacego - Sikorskiego - Dol. Służewiecka - Nowoursynowska - Ciszewskiego - Dereniowa - Płaskowickiej - Al. K.E.N - Przy Bażantarni - Rosoła - Wąwozowa - Al. K.E.N - os. Kabaty. 187 - do Politechniki, 166 do piachu, 306 z Przy Bażantarni K.E.N -em prosto na Kabaty, 192 skrócone do Natolina, 503 z Płaskowickiej Rosoła, Belgradzką i Al. Komisji też na Kabaty. Do Puławskiej jest 504.

Inne kwestie: być może 141 z Ursynowa Zachodniego po trasie 195 na Czerniakowską, a dalej w 180. 5xx z Ursusa (przerobione z podzialu 401) z Nowursynowskiej, a dalej Ciszewskiego, Al. K.E.N, Jastrzębowskiego na Ursynów płn. A także co zrobić ze 167, bo, pisałem to już kiedyś, ma SŁABĄ KOŃCÓWKĘ NA MOKOTO

107 do piachu wraz z 505. Z Ursynowa Południowego/Pónocnego na Puławską będzie 5xx z przesiadką przy AL. LOTNIKÓW.

PS. Podział 401, niestety, ale o tym gdzie indziej.
PS.2 Ze względu na dysproporcje napelnienia 195 i 503 oraz zgoła odmienny tabor, pomysł łączenia obydwu linii wydaje mi się przeciętny, a 503 jest pośpiechem od strony Ursynowa dobrze skonstruowanym. O wiele racjonalniejszą ideą wydaje mi się połączenie 195 z 222, bo i potrzeby, i tabor te same. A przez JC 174 z Samochodowej i sru - wreszcie do Wierzbna.

Nie podałem częstotliwości, bo tylko szkic, ale gołym okiem widać, że taborowo jest aż nadto na plus, a z patelni ściągnąłem 3 gnioty.
105 godna i regularna obsługa, jasne.... to chyba jakaś kpina. 105 po przywróceniu 20tki traci rację bytu na Starym Bemowie (nadpodaż) Do czasu rozstrzygnięcia II linii metra nic bym tu nie rzeźbił
119 Międzylesie - Esperanto. Przepraszam, co to ma być? już teraz bezpośrednie połączenie peryferii ze ścisłym Centrum zakrawa na kpinę. Wepchnięcie dalej = większe opóźnienia i w efekcie brak komunikacji w godzinach szczytu. 119 to najdalej do Pola Mokotowskiego, połączone ze 130 przez Beethovena.
107 na odc. Esperanto - Chełmska to doskonała linia, która wymaga wzmocnienia na 10/15/20 i przetrasowania przez Kruczą pl. Piłsudskiego (nie po tramwaju). A połączenie Chełmskiej z Odyńca chcesz zostawić bez zastępstwa? To totalne rozwalenie komunikacji na Sielcach. Czyli relację, która wymaga wzmocnienia zastępujesz gorszym śmieciem 20/30/30. Może wg tego typu kształtowania komunikacji 133 lub 152 wydłużymy do Bankowego? Takie samo zadupie, 119 jest gniotem do reformy a ty chcesz utrwalać patologię. Wjazd linii kursujących rzadziej niż 15 min w szczycie do ścisłego Centrum nie ma sensu.
138 trasa tej linii wg mnie jest optymalna i wymaga wzmocnienia (zdjęcia przegubów) z jednoczesnym morderstwem 117, która jest na Górnym Mokotowie totalnym gniotem
130 utrzymywanie go jako socjala na Sobieskiego - mówię nie, lepsze 116 co 7,5 min na całej trasie. Odc. pod gorę = 119+130
Łączenie 195 i 222 jest niezrozumiałe
wydłużanie trupa 503 też
401 jako 5xx niepotrzebne mnożenie bytów w DS, czyli rozumiem 189 rzadziej?
107 i 505 wylatuje z Ursynowa tu się zgodzę, 162 temat do analiz reszta jak pisałem wyżej rzeźbienie w g. nie poparte merytorycznym podejściem do tematu. sorry. do kosza z tym.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26855
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 20 gru 2009, 19:39

ness pisze:
@ glon

O niektorych opcjach to nawet nie pomyslalem :]
Zapewniam Cię, że niewiele jest w tym mieście potencjalnych tras tramwajowych, o których jeszcze nie pomyślałem, acz niektóre pomysły p. J. Kiepury (insipranta niesławnego flamasterplanu) przyprawiły mnie o... hm... język inżyniera to rysunek, więc:
http://www.motivatedphotos.com/?id=18770

;)
Z tym ze pare z nich tez raczej ma spora konkurencje.
Owszem. Na szczęście większość moich absurdalnych pomysłów nie przechodzi etapu wewnętrznego krytyka :D
Olbrachta bedzie pchane do metra.
Niewykluczone, chociaż do tramwaju ta nowa dzielnica będzie miała bliżej, a na Cm. Wolskim i tak coś musi kończyć, bo nie ma sensu podaży dla Wolskiej ciągnąć na Jelonki (zwłaszcza jak dostaną św. metro). Dodatkowo na Cm. Wolskim będzie zapewne kończyła linia z Wilanowa (za 14 lat) więc konkurencji z metrem nie będzie tym bardziej, że gdy za 10 lat bedzie trasa wilanowska budowana, to na naprawde nowoczesnych i atrakcyjnych standardach.
Ruda podciaganie bez przejscia na ak bez sensu za daleko dla wiekszosci blokersow z klaudyny. I tak bedzie trzeba im zapewnic busa.
Blokersi jeżdża ściąganymi popowodziowymi golfami i beemkami prawienówkami :p
Tak na serio, to wypadałoby jednak porządnie przeliczyć - koszt budowy estakady jest porównywalny z 2 km trasy, więc istotnie więcej pasażerów musiałoby chcieć z niej skorzystać. Chyba, że się pojedzie w dół..
Piaski chomiki przez conrada czy gdzies na siage przez osiedle od aspektu?
Najlogiczniej chyba Conrada. Chyba, że powstanie tramwaj na Powązkowskiej (chociaż ma spore grono przeciwników) to wtedy bym go puścił na Chomiczówkę przez Nowoksiężycową (przedłużenie Maczka) żeby ograniczyć liczbę relacji skrętnych.
szczesliwice przez dickensa?
Raczej, acz nie wiem czy w lewych pasach Opaczewskiej nie lepiej.

Kto taką szeroką Dickensa zostawił i po co jednak... :-k
Okecie real nawet spoko choc to tylko kawalek.
Owszem.
Zieleniecka na PKP to raczej po to zeby wieksza petle miec awaryjnie bo dojazd do stadionu i tak bedzie swietny.
Zwłaszcza że będzie specjalny terminal (jeden z nielicznych znanych mi dobrych pomysłów ZTM-NR). Ale raczej chodzi mi o możliwości skomunikowania z węzłem przesiadkowym metro - kolej.
Powiedzmy. Chyba, że jest jakas rura fi 200 albo ciepłociąg albo linia 110kV i koszty rosną.
Okablowanych 110kV jest w wawie 5km na krzyz, watpie ze akurat tam sie jakas trafila. Na slupach idzie na woronicza wzdluz trama jakas linia WN wiec z tym problemu nie bedzie.
To, że kiedyś poszła nie znaczy, że może pójść teraz - 15 m jest potrzebne od osi trasy przewodów do osi bliższego jej tramtoru.
Z kanalizacja/co faktycznie mogloby sie spaprac choc zgodnie z warszawskimi trendami lokuje sie je zwykle pod jezdnia/chodnikiem, a nie pasem zieleni obok :)
Raczej ciepłociąg w pasie zieleni może się znaleźć.
W koncu na beornerowo ma byc 2 tor?
Nie czyta się IT, się nie wie :p
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

esm
Posty: 156
Rejestracja: 25 cze 2006, 20:27
Lokalizacja: Natolin

Post autor: esm » 20 gru 2009, 20:32

Emdegger pisze:PS. Podział 401, niestety, ale o tym gdzie indziej.
Padły już jakieś konkretne propozycje podziału 401? Czy to już koniec poszukiwania lepszego krańca po prawej stronie Wisły?
Dęboszczak pisze:Mokotów jest zasadniczo do zaorania, chyba pójdzie pierwszy na tapetę po wyborach.
To chyba jeszcze zalezy od tego kto te wybory wygra ;-)

ness
Posty: 1029
Rejestracja: 13 lut 2007, 20:19
Lokalizacja: pro-Q3dm6

Post autor: ness » 20 gru 2009, 20:36

deboszczak pisze:401 jako 5xx niepotrzebne mnożenie bytów w DS, czyli rozumiem 189 rzadziej?
A masz pomysl jak zrobic calotygodniowa linie do ursusa po trasie 401 nie 'mnozac bytow' na hynka-lopuszanskiej?

189 jak dzis ale przez popularna.
401 na pol.
Prawobrzezna czesc w czerwona szczytowke prawy brzeg - gm i dalej bokserska/spartanska.
Ursuska czesc jednak czarne trasa ursus-dolinka i dalej na wilanow.
Skad brakujace wozy?
wersja lajt:
Ze 117 (czesc gm-wilanow) 141 stegny-bokserska. 6 szt z tej dwojki na spokojnie bedzie. Alternatywnie 141 na EC 162 na stegny.
Ile zabraknie to zdjac ze 189. Na laczny takt 7/8 w DS (dzis 189 co 10) spokojnie starczy do co 6 duzo nie zabraknie.
wersja HC
117 to samo co wyzej
141 kasacja
301 z torwaru na ostrobramska za 141 i w calotyg.
162 do chelmskiej potem trasa 141 na stegny.
159 bartycka sanktuar
167 po trasie 130 do dolnej potem przez bobrowiecka i beethovena na EC.
130 kasacja
172 prosto sobieskiego
108 na PM po trasie 167 z jednej strony. Z drugiej od EC przez golkowska i powsinska dalej do wilanowskiej.
163 na stegny.
164 w odwrotna strone oberek na bernardynska (miejsce w zatoce jest nie jeczec)
Zostaje tylko wrzod 187 i tu bym zakombinowal ze 107. krucza-piekna-polibuda-TL-Czerniakowska i dalej swoja trasa na gorny mokotow.
Oprocz tego czarnego 401 ursus-wilanow mamy calotygodniowe 301 i wozy na wzmocnienie 107 (oczywiscie nie w dziesiejsze postaci), 131 i 185 moze nawet na 162 cos zostanie.
Najwiekszym problemem jest brak obslugi mojego przystanku PREFABET! :D


//edit bym zapomnial
W ds beda jeszcze brygady z zombie pt 106. Na tej czesci gdzies sie nie pokrywa z tramem tylko ze 189.

@ glon

linia wn jest po drugiej stronie ulicy.
wylookalem sobie na norc.pl :P
Niestety woronicza jakos nie zrobili ale np z belskiej ladnie widac ze idzie od strony pln.
Zeby bylo ciekawiej linia ze strony pld na pln woronicza przechodzi dokladnie nad wjazdem do zajezdni :D
To dla odmiany dobrze widac na uleciu ze skrzyzowania z woloska.

Dobra starczy tej fantastyki :P

Awatar użytkownika
Poc Vocem
(volviak)
Posty: 3612
Rejestracja: 01 mar 2008, 13:15
Lokalizacja: al. Rzepy pospolitej

Post autor: Poc Vocem » 20 gru 2009, 21:21

ness pisze:401 na pol...Ursuska czesc jednak czarne trasa ursus-dolinka i dalej na wilanow... Ursuska czesc jednak czarne trasa ursus-dolinka i dalej na wilanow... Skad brakujace wozy?... Ze 117 (czesc gm-wilanow)
Pozbawiasz w ten sposób al. Wilanowską nadziei na mityczną, w miarę nie łapiącą opóźnień dowozówkę Wilanów-<M> Wilanowska nie łapiącą większych opóźnień, dając w zamian potworka łapiącego opóźnienia na praktycznie całej trasie. Nieładnie.
Reszta obiecująca, tylko że będę upierał się przy niezbędności połączenia Sadyby z północną częścią Sobieskiego przez Bonifacego. I tutaj widzę szansę rehabilitacji 187. Można by je puścić na trasie:
od PW: Waryńskiego - Goworka - Spacerowa - Belwederska - jak 172 - SADYBA
Zwraca się w ten sposób przystankom takim jak Tor Stegny czy Kostrzewskiego dowóz do metra. Myślę, że na tej trasie popyt wyrównałby się z tym z Ursusa.
In times of eternal darkness / In times of peace and embrace / When the minstrel of atrophy mock us / There's need for love and there's need for death / Too late for understanding / Too late for your tears

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26855
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 20 gru 2009, 21:23

@ness: Wg Studium Uwarunkowań i Kierunków rysunek 11 jest obustronnie.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

ness
Posty: 1029
Rejestracja: 13 lut 2007, 20:19
Lokalizacja: pro-Q3dm6

Post autor: ness » 20 gru 2009, 21:30

Jesli tak to musi leciec juz nad terenem zajezdni tramowej/busowej bo ze zdjec nie widac zeby szla nad pasem zieleni.

ostatecznie gdzies przy samej granicy dzialek daleko od jezdni

Obrazek

jeszcze ze spartanskiej

Obrazek

Tak na oko linia jest zawiszona przynajmniej 20m nad gruntem.
A oko w tym wzgledzie mam dobre, pracuje na wysokosciach :P

[ Dodano: |20 Gru 2009|, 2009 21:39 ]
Pozbawiasz w ten sposób al. Wilanowską nadziei na mityczną, w miarę nie łapiącą opóźnień dowozówkę Wilanów-<M> Wilanowska nie łapiącą większych opóźnień, dając w zamian potworka łapiącego opóźnienia na praktycznie całej trasie. Nieładnie.
przykro

A pewnie linie do GM i na sluzewiec swoja droga zeby sie nie przesiadac na wilanowskiej tez byscie chcieli? :P
Bilans nie jest z gumy trzeba jakos pewne pokewne potoki laczyc.

Przepusci sie moze kiedys 139 przez nowy wilanow i bedzie w miare fajna linia do metra z wilanowskiej (bez marysienki niestety).

172 to sprawa absolutnie wtorna i bez znaczenia dla calosci.
Kto bedzie glosniej krzyczal 'Zabiorom!' temu sie powinno dla swietego spokoju zostawic
130 sobieskiego vs 172 sadyba

ODPOWIEDZ