Obiegi i obsługa połączeń KM

Moderator: JacekM

alojz
Posty: 2668
Rejestracja: 25 wrz 2010, 22:34

Post autor: alojz » 22 maja 2013, 22:15

Dziś obsługę 8045 (16:25 z Zachodniej do Siedlec) zapewnił solowy Flirt nr 6 =D>
Dzięki temu strategicznemu posunięciu KM, sporo osób załapało się na następny pociąg =D>

VLnt7
Posty: 743
Rejestracja: 15 maja 2012, 11:57

Post autor: VLnt7 » 22 maja 2013, 22:43

To już nie lepiej trójklopa podstawić? Albo zdjąć flirta z lotniska, zastąpić go tam jakimś (turbo)klopem, a tego dołączyć prosto na szczyt?
Strategia faktycznie pierwszej klasy... Chyba, że UTK im zdążyło już "załatwić" tyle klopów, że niedasie.

przewoz
Posty: 6157
Rejestracja: 15 mar 2006, 16:58

Post autor: przewoz » 23 maja 2013, 8:20

No dziś z Mińska jeden szczytowy "grodzisk" poleciał na solowym AKM też... Nie dość, że zapewniono niezłe atrakcje na tym Mińsku, to jeszcze na szczytowym którymś Grodzisku.
Coś niedobrego się dzieje.

grzegorz
Posty: 1364
Rejestracja: 03 mar 2011, 21:16
Lokalizacja: Mokotów/Grochów

Post autor: grzegorz » 23 maja 2013, 10:13

VLnt7 pisze:Albo zdjąć flirta z lotniska
A co one tam w ogóle robią?? Ponoć elfy były kupione na lotniskową. Rzeczywiście, źle się dzieje.

przewoz
Posty: 6157
Rejestracja: 15 mar 2006, 16:58

Post autor: przewoz » 23 maja 2013, 10:44

Flirty jeżdżą za ELFy, które lądują w Pesie na "modernizację".
Tylko mogli ELFa zdjąć z KM9 a na KM9 też włożyć EN57AKM z nowej dostawy, albo wrzucić AKM na Siedlce. Cokolwiek. Ale widocznie wczoraj sytuacja awaryjna.

Jacek Z.
Posty: 1873
Rejestracja: 05 sie 2012, 22:14

Post autor: Jacek Z. » 23 maja 2013, 21:15

przewoz pisze:No dziś z Mińska jeden szczytowy "grodzisk" poleciał na solowym AKM też... Nie dość, że zapewniono niezłe atrakcje na tym Mińsku, to jeszcze na szczytowym którymś Grodzisku.
Coś niedobrego się dzieje.
A na innym obiegu z Mińska przed 8:00 jakby nigdy nic 3xEN57KM (nie wiem na ile są kompatybilne z innymi seriami - tego wariantu została właśnie nieparzysta liczba sztuk).

przewoz
Posty: 6157
Rejestracja: 15 mar 2006, 16:58

Post autor: przewoz » 23 maja 2013, 21:59

Z Mińska o 7 planowo do Warszawy jadą 3 EN57, ostatnio najczęściej właśnie EN57KM.
Próba zrobienia z tego 2xEN57 końćzy się zawsze staniem od samego Mińska niestety... W tych trzech też często tak bywa.
Teraz we wszystkich pociągach luźniej - maturzyści odpadli ;)

Awatar użytkownika
vernalisadonis
Posty: 3114
Rejestracja: 03 cze 2012, 13:12

Post autor: vernalisadonis » 23 maja 2013, 22:37

Po południu jest jeszcze taki obieg 3xEN57 do Skierniewic. Ostatnio zauważyłem.
Warszawa, 08.07.2014r., 8505/4A/519
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Komunikacja miejska oraz kolej

Awatar użytkownika
MALIN
Posty: 779
Rejestracja: 23 lis 2010, 19:20

Post autor: MALIN » 23 maja 2013, 23:51

Po południu jest jeszcze taki obieg 3xEN57 do Skierniewic. Ostatnio zauważyłem.
Norma.
Transport to życie, transport to pasja, transport to miłość, rzecz jasna 8-)

Jacek Z.
Posty: 1873
Rejestracja: 05 sie 2012, 22:14

Post autor: Jacek Z. » 26 maja 2013, 15:48

przewoz pisze:Z Mińska o 7 planowo do Warszawy jadą 3 EN57, ostatnio najczęściej właśnie EN57KM.
Próba zrobienia z tego 2xEN57 końćzy się zawsze staniem od samego Mińska niestety... W tych trzech też często tak bywa.
Choroba, nie znałem skali problemu, widuje je głównie od zewnątrz ;-)

Dziś na KM703 dwa najnowsze AKM: 1646+1611.
:arrow: Do Pilawy poc. 559.
:pis: Powrót prawdopodobnie poc. 50340.
Nie wiem czy jeszcze będzie szansa dziś je zobaczyć.

alojz
Posty: 2668
Rejestracja: 25 wrz 2010, 22:34

Post autor: alojz » 26 maja 2013, 16:05

Dziś z Tłuszcza do Czeremchy jechał solowy VT627-102.

VLnt7
Posty: 743
Rejestracja: 15 maja 2012, 11:57

Post autor: VLnt7 » 26 maja 2013, 18:18

Jacek Z. pisze:Powrót prawdopodobnie poc. 50340.
Dokładnie tak.

Jacek Z.
Posty: 1873
Rejestracja: 05 sie 2012, 22:14

Post autor: Jacek Z. » 26 maja 2013, 23:41

Ten sam duet (1646+1611) poszedł jeszcze później do Skierniewic, nr poc. 90230/238.

rskarzycki
Posty: 14
Rejestracja: 06 maja 2012, 19:10

Post autor: rskarzycki » 27 maja 2013, 22:25

Czy ktoś się orientuje, od kiedy w relacji Czeremcha (8:21) -Tłuszcz (12:23) (via Wawa Wschodnia) jeździ jednoczłonowa ciuchcia VT-627? Pamiętam, jak parę lat temu ten kurs jeździł jeszcze w godzinach porannych (paręnaście po 7 na Wschodnim robił obrót), wtedy były to dwuwagonowe ciuchcie VT-628. To już od dłuższego czasu kursują krótsze czy tylko dziś była jakaś odmiana?

Awatar użytkownika
rufio198
Posty: 3596
Rejestracja: 19 sie 2006, 13:47
Lokalizacja: Z Doliny Muminków
Kontakt:

Post autor: rufio198 » 27 maja 2013, 23:45

Odmiana.
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę :D
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach

ODPOWIEDZ