Ale z jaką inną linią tramwajową sie skrzyżował?Majusi pisze:Pojechał z kierunku przeciwnego.
[ Dodano: |22 Cze 2011|, 2011 11:39 ]
Generalnie blokuje się wtedy, jeśli duża ilość zawraca.Bastian pisze:Hę? Jak dla mnie, a przyglądałem się temu w działaniu parę godzin temu, raczej służy blokowaniu.Majusi pisze:Przy Centralnym część zielonego jest przeznaczona między innymi na czyszczenie ronda aby uniknąć blokowania ronda.
[ Dodano: |22 Cze 2011|, 2011 11:43 ]
To albo rozpatrujemy indywidualnie albo nie? Jeśli koordynujemy, to już mamy zależne i to nie będzie priorytet bezwzględny, skoro mamy "okreslone ramy czasowe".Majusi pisze: Pisałem o koordynacji dla tramwajów bo w sumie do tego będzie się sprowadzało nawet jak będziemy rozpatrywać każde skrzyżowanie indywidualnie. Na takim ciągu porusza sie grupa tramwajów, przesunięta czasowa względem siebie i to w obu kierunkach. Mamy tylko określone ramy czasowe, które możemy wykorzystać i w tym się poruszamy. Stąd przy znaczącym natężeniu (częstotliwości) ruchu tramwajów napewno część kursów nie dostanie priorytetów a jaki procent to nie wiem. W tym przypadku globalnie może okazać, że stan przed (bez priorytetów) był lepszy niż z priorytetami ponieważ na przykład wymuszenie fazy tramwajowej przez pierwszy tramwaj może skutecznie zakłócić przejazd następnych. Jest to rozważanie hipotetyczne. Pamietajmy, że musimy dać zezwolenie na ruch pozostałym uczestnikom ruchu przynajmniej na czas minimalny, ale ten stan nie może trwać w nieskończoność.
Jeśli możemy na sztywno skoordynować w obie strony, to OK, ale sam pisałeś że to praktycznie niemożliwe i po części się z tym zgadzam.