Tak, ma. Tak samo jak tachograf w sumie.
Numery taborowe wozów zgłoszonych do systemu opłat viaTOLL
52.. straciły viaTolla?
610 Os. Górczewska - Dw. Wschodni (Lubelska).
Linię obsługuje zakład "Redutowa" i "Stalowa".
Linię obsługuje zakład "Redutowa" i "Stalowa".
Już daaaaaaaaawnoooooo. Tylko kilka sztuk ma.
1069, 7722
Ulubione wozy: 5240, 5243, 6207
817, WKD, R1, S1
Ulubione wozy: 5240, 5243, 6207
817, WKD, R1, S1
Chodziło mi o 5201-5216 co były na Woronicza. 6230-6244 w zamian dostały.
610 Os. Górczewska - Dw. Wschodni (Lubelska).
Linię obsługuje zakład "Redutowa" i "Stalowa".
Linię obsługuje zakład "Redutowa" i "Stalowa".
Nie jestem pewien czy dobry temat ale zaryzykuję.
Mianowicie
Wczoraj późnym wieczorem miał miejsce na Modlinskiej śmiertelny wypadek.
Autobusy nie mogły wjechać na pętlę Fso.
Wg TVN Wawa ( no właśnie TVN) były kierowane do węzła Łabiszyńska i wracały.
No i pytanie.
Co z wozami MZA bez viaTolla?
Wiadomo wozy Arrivy i Moba wszystkie posiadają ViaToola i problem z głowy, jednak na linii 509, 723, 731, 736 wymagane nie są.
Jak wczoraj ten problem rozwiązano?
Pamiętam kilka lat temu wypadek na Jagiellońskiej w kierunku FSO.
Bladym świtem to było i wszystkie wozy na 509+ wyjazdy z R13 kierowano od Starzyniaka do Żaby i Wysockiego, no i potem zaczęły się schody.
Wszystkie wozy ITS na 509 pchano na Toruńską i przez petle FSO na swoja trasę, a wozy MZA Marywilska do Plochocinskiej i dopiero do Modlinskiej.
Patologi Ciąg dalszy.
Mianowicie
Wczoraj późnym wieczorem miał miejsce na Modlinskiej śmiertelny wypadek.
Autobusy nie mogły wjechać na pętlę Fso.
Wg TVN Wawa ( no właśnie TVN) były kierowane do węzła Łabiszyńska i wracały.
No i pytanie.
Co z wozami MZA bez viaTolla?
Wiadomo wozy Arrivy i Moba wszystkie posiadają ViaToola i problem z głowy, jednak na linii 509, 723, 731, 736 wymagane nie są.
Jak wczoraj ten problem rozwiązano?
Pamiętam kilka lat temu wypadek na Jagiellońskiej w kierunku FSO.
Bladym świtem to było i wszystkie wozy na 509+ wyjazdy z R13 kierowano od Starzyniaka do Żaby i Wysockiego, no i potem zaczęły się schody.
Wszystkie wozy ITS na 509 pchano na Toruńską i przez petle FSO na swoja trasę, a wozy MZA Marywilska do Plochocinskiej i dopiero do Modlinskiej.
Patologi Ciąg dalszy.
Ostrobramskie 509 pojechało przez Most Grota-Roweckiego, Wybrzeże Gdyńskie do Gwiaździstej i powrót, czyli całkowicie z pominięciem ZP Żerań FSO. Niewykluczone, że z braku ViaBoxa, bo reszta w tym czasie jechała zgodnie z oficjalną trasą objazdową do Łabiszyńskiej.
To chore jest, żeby w mieście był konieczny via toll.
ŁK
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 27035
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Chore to jest, że ViaToll jest tylko na krajówkach i to niektórych (głównie S,A plus niektóre trasy objazdowe). Zasadniczo pojazdy o nacisku ponad 1 tonę na oś powinny płacić za każdy przejechany kilometr. Może być to 0,15 grosza, ale płacić powinny.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Proponujesz jeszcze bardziej chory system, w którym Audi Q7 ważące nawet 2.5t ma płacić za każdy przejechany kilometr?
Wystarczająco dużo jest podatków w cenie paliwa.
ViaToll w mieście to nonsens. Zyski z opłat są nieduże bo wozy zaliczają pojedyncze bramki, a paraliżuje on swobodny ruch pojazdów komunikacji i nie tylko. Powinien obowiązywać tylko poza miastami, na ekspresówkach i autostradach.
Taki e AudiQ7 to powinno płacić nawet więcej od busa wożącego paczki. Taki podatek od trucia ludzi w mieście i zawalania niepotrzebnie miejsca.konri pisze: ↑15 lip 2021, 15:36Proponujesz jeszcze bardziej chory system, w którym Audi Q7 ważące nawet 2.5t ma płacić za każdy przejechany kilometr?
Wystarczająco dużo jest podatków w cenie paliwa.
ViaToll w mieście to nonsens. Zyski z opłat są nieduże bo wozy zaliczają pojedyncze bramki, a paraliżuje on swobodny ruch pojazdów komunikacji i nie tylko. Powinien obowiązywać tylko poza miastami, na ekspresówkach i autostradach.
Polecam: http://www.zm.org.pl
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.
Może jeszcze podatek dla rowerzystów za trucie nerwów kierowcom?
Porównanie zabijania tysięcy ludzi rocznie przez smog i wypadki do zwolnienia przez kierowce czasami... No żałosne to jest.
Polecam: http://www.zm.org.pl
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.
To ten magiczny smog, produkowany przez zabójcze auta, który w niezwykły sposób jest tylko zimą, a latem niemal nie występuje?
Nagonka na wszelkie pojazdy spalinowe jest bardzo skuteczna, ale fakty są takie, że prawie 60% smogu zawdzięczamy indywidualnemu ogrzewaniu domów węglem, drewnem i czym popadnie, a samochodom jakieś 10-15%.
Nie trzeba być ekspertem, żeby zauważyć, że problem występuje gdy ludzie na przedmiściach dają do pieca w chłodne dni, a nad całym miastem jest trująca chmura.
O smogu słyszysz tylko zimą, bo tylko wtedy dziennikarze się nim interesują (gazowi lobbyści działają). A tymczasem w takiej Warszawie jest on przez cały rok. Czerwcowe wskaźniki są podobne do tych marcowych, listopadowych. Samochody to nie tylko spaliny, zawdzięczamy im chociażby wznoszenie kurzu obecnego na ulicach. To też jest smog.
A tak w zasadzie to najwięcej zależy od wiatru
