Solarisy 2011+2012
-
- Posty: 740
- Rejestracja: 12 cze 2012, 18:59
- Lokalizacja: Pionki/Warszawa
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
Nic nowego. Macrosystem czasami, zależy od nastroju sterownika, potrafi też w ogóle elektrodechy wyłączyć po wyłączeniu zapłonu. I nie ma gwarancji, że zostaną uruchomione razem z silnikiem. Równie często zdarza się, że po zgaszeniu silnika elektrodecha (jedna, druga, czasem obie jednocześnie) nie gaśnie, a wyświetla to, co było w momencie zgaszenia silnika. I tak aż do restartu Macrosystemu, bez względu na to, co w sterownik się wklepie.Domas pisze:W tych wozach jest dobrze znany z Mobilisu i MZA MacroSystem, więc mnie to bardzo zdziwiło.mobil one pisze:Jeżeli to NovaMedia (Huger), to ten typ tak ma. W Solbusikach po odłączeniu zapłonu dzieje się dokładnie to samo- czyli elektrodech plus ekrany podsufitowe dość długo się restartują.
-
- Posty: 452
- Rejestracja: 08 kwie 2012, 10:59
- Lokalizacja: warszawa żoliborz
Wczoraj miałem okazję podróży nowym solarisem 1502na linii 112.wrażenia dobre,silnik cicho pracuje,pachnące nowością wnętrze,czysto.Ciekawy jestem dlaczego na tej linii /112/oraz na 184,puścili takie krótkie wozy,czyżby powodem był ten remont jezdni na powstańców?/Straszne korki/Aczkolwiek many na 112 też widziałem.Czy to może w ramach DS?I mam takie pytanie te nowości od jakiego numeru taborowego się zaczynają,tzn od do?
Tylko, że 1502 nie jest nowym Solarisem, chyba że dla ciebie taki, który ma 5 lat. A solówki na tych liniach są właśnie z powodu remontu. Sztywniak miałby problem ze skrętami, natomiast przegub takich problemów nie ma. Tylko takie tematy to piętro wyżej. A nówki mają numerację: 1040-1059 - SU10, 1200-1224 - SM12, 2200-2259 Mercedes Contecto.
Wczoraj też jechałem kilkoma SU10 i bardzo dobrze nimi się podróżowało. Cieszę się, że ich pierwszy dzień w ruchu był właściwie bezproblemowy. Ja akurat trafiłem tak, że 1045 wyświetlał wszystko prawidłowo, w 1048 elektrodecha nie działała, a w 1049 był istny burdel, bo z zewnątrz żadna tablica nie działała, a wewnątrz kierowca walczył, aby wyświetlić prawidłową informację pasażerską i w końcu mu się to udało. Choć ciekawe rzeczy widziałem, jak wsiadłem w Wilanowie do niego to elektrodecha (wraz z górnymi tablicami) wyświetlała kurs skrócony Pańska - Wilanów bez przystanków pośrednich, potem parę razy się pokazywał Przejazd Techniczny, przystanki początkowe: ZEA Kleszczowa, Dw. Centralny, Pańka oraz komunikat informujący o awarii pojazdu i prośbie pana Knapika o opuszczenie pojazdu (w czasie jazdy).
Wczoraj też jechałem kilkoma SU10 i bardzo dobrze nimi się podróżowało. Cieszę się, że ich pierwszy dzień w ruchu był właściwie bezproblemowy. Ja akurat trafiłem tak, że 1045 wyświetlał wszystko prawidłowo, w 1048 elektrodecha nie działała, a w 1049 był istny burdel, bo z zewnątrz żadna tablica nie działała, a wewnątrz kierowca walczył, aby wyświetlić prawidłową informację pasażerską i w końcu mu się to udało. Choć ciekawe rzeczy widziałem, jak wsiadłem w Wilanowie do niego to elektrodecha (wraz z górnymi tablicami) wyświetlała kurs skrócony Pańska - Wilanów bez przystanków pośrednich, potem parę razy się pokazywał Przejazd Techniczny, przystanki początkowe: ZEA Kleszczowa, Dw. Centralny, Pańka oraz komunikat informujący o awarii pojazdu i prośbie pana Knapika o opuszczenie pojazdu (w czasie jazdy).
Ja od dawna wiem, że ty jesteś mało rozgarnięty, ale żeby 1502 uważać za nowy wózżółwik1975 pisze:Wczoraj miałem okazję podróży nowym solarisem 1502na linii 112.wrażenia dobre,silnik cicho pracuje,pachnące nowością wnętrze,czysto.Ciekawy jestem dlaczego na tej linii /112/oraz na 184,puścili takie krótkie wozy,czyżby powodem był ten remont jezdni na powstańców?/Straszne korki/Aczkolwiek many na 112 też widziałem.Czy to może w ramach DS?I mam takie pytanie te nowości od jakiego numeru taborowego się zaczynają,tzn od do?
Dokładnie, nie róbmy z tego jakiegoś problemu, bo ten przystanek jest widoczny w czasie jazdy dla pasażerów. Tutaj przez chwilę wyjątkowo wyświetlał się taki przystanek, bo kierowca naprawiał wyświetlacze.Michi pisze:ZEA było już w starych r&g tylko, że to się wyświetlało przy zjeździe do zajezdni jako ostatni przystanekmaciej180 pisze: Czyli wzorem "ZETu" teraz pora na "ZEA" w autobusach?
-
- Posty: 3305
- Rejestracja: 02 kwie 2006, 13:08
- Lokalizacja: Warszawa-Bródno