ZTM pisze:Zmiana trasy linii 156 oraz zmiana przystanków krańcowych linii 123 i 147 w zespole DW. WSCHODNI (KIJOWSKA)
od 18.11.2017 (sobota)
W związku z zakończeniem budowy infrastruktury drogowej i wprowadzeniem stałej organizacji ruchu na Trasie Świętokrzyskiej na odcinku al. Tysiąclecia – Zabraniecka w celu poprawy połączenia dzielnicy Targówek z dworcem Wschodnim od dnia 18 listopada br. (sobota) od początku kursowania linii dziennych linia 156 zostaje skierowana na nową, stałą trasę:
METRO MŁOCINY – Kasprowicza – (…) – Księcia Ziemowita – Naczelnikowska – Rybieńska – Zabraniecka – Trasa Świętokrzyska – Kijowska
– DW. WSCHODNI (KIJOWSKA).
Na trasie linii 156 uruchomione zostają przystanki:
DW. WSCHODNI (KIJOWSKA) 16 zlokalizowany w zatoce na Trasie Świętokrzyskiej za skrzyżowaniem z al. Tysiąclecia w kierunku
ul. Zabranieckiej obowiązujący jako warunkowy (na żądanie).
MŁYN MICHLA 01 zlokalizowany w zatoce na Trasie Świętokrzyskiej za skrzyżowaniem z ul. Objazdową w kierunku dw. Wschodniego obowiązujący jako warunkowy (na żądanie).
MŁYN MICHLA 02 zlokalizowany w zatoce na Trasie Świętokrzyskiej za skrzyżowaniem z ul. Objazdową w kierunku ul. Zabranieckiej obowiązujący jako warunkowy (na żądanie).
SIARCZANA 03 zlokalizowany w zatoce na Trasie Świętokrzyskiej za skrzyżowaniem z ul. Zabraniecką w kierunku Dw. Wschodniego obowiązujący jako warunkowy (na żądanie).
Jednocześnie od dnia 18 listopada br. (sobota) od początku kursowania linii dziennych zmianie ulega lokalizacja przystanków krańcowych linii 123 i 147
w zespole DW. WSCHODNI (KIJOWSKA).
Linia 123:
zamiast przystanku DW. WSCHODNI (KIJOWSKA) 09 jako krańcowy obowiązywał będzie przystanek DW. WSCHODNI (KIJOWSKA) 10. Tym samym w zespole DW. WSCHODNI (KIJOWSKA) dla linii 123 obowiązywać będą wyłącznie przystanki: DW. WSCHODNI (KIJOWSKA) 10 jako krańcowy oraz DW. WSCHODNI (KIJOWSKA) 11 jako przelotowy po wyjeździe z pętli.
Linia 147:
zamiast przystanku DW. WSCHODNI (KIJOWSKA) 08 jako krańcowy obowiązywał będzie przystanek DW. WSCHODNI (KIJOWSKA) 09. Tym samym w zespole DW. WSCHODNI (KIJOWSKA) dla linii 147 obowiązywać będą wyłącznie przystanki: DW. WSCHODNI (KIJOWSKA) 09 jako krańcowy oraz DW. WSCHODNI (KIJOWSKA) 11 jako przelotowy po wyjeździe z pętli.
Praga Północ i jej problemy komunikacyjne
Moderator: Wiliam
Wiem, obserwacja jednostkowa, ale dzisiaj jechałem 146 (w stronę Falenicy) które już przy Zielenieckiej było 12 minut w plecy. Od otwarcia Trasy, tak to wygląda jakby stara Targowa wróciła, a jeszcze dodatkowo przytkało Kijowską.
Czy dla 156 (i przy okazji innych linii) zostanie uruchomiony ZP Księcia Ziemowita? Przydałby się po zmianie trasy.
Zwężenie przy Sokolej nie pomaga.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Uda się odzyskać na 156 1 brygadę w DP?
To się tak wprost nie da, generalnie przelot Północ-Południe nie zwiększył swojej pojemności, tylko dopływy się pozmieniały. Trochę ludzi przeniosło się z Zabkowskiej, trochę z Solidarności.Wiliam pisze:Wiem, obserwacja jednostkowa, ale dzisiaj jechałem 146 (w stronę Falenicy) które już przy Zielenieckiej było 12 minut w plecy. Od otwarcia Trasy, tak to wygląda jakby stara Targowa wróciła, a jeszcze dodatkowo przytkało Kijowską.
Teraz przelot od dww do Trockiej jest 18-20 minut w dp i 16 w dś rano. Z powrotem jakoś minuta-dwie mniej. Jeśli to by się skróciło do 10-12 minut, to byłoby IMO megaatrakcyjne. Stać tam nie ma gdzie, przystanki będą raczej nż - ale nie ma rozkładu.Emyl pisze:Nie bądź taki surowy, przynajmniej nie będzie stać w korkach. A że będzie wozić muchy? Chyba i tak wozi...
Oczywiście nie dla linii jadącej przez całe miasto i to co 30 minut. Spodziewam się, że sporo ludzi z Targowka jeździ choćby do S2 do Mordoru i przy przelocie 10 minut czas byłby lepszy niż przez Wileński i M2.
ŁK
62 minuty spadna do 54-56. Postoje są po 30 minut na krańcach naprawdę? Jeśli tak, to 55 plus 20 powinno dać właśnie jedna”ą brygadę.ashir pisze:Uda się odzyskać na 156 1 brygadę w DP?
ŁK
Notabene linia z Targowka nie mogła sobie tu nigdy znaleźć miejsca.
Odkąd 140 zaczęło jeździć na Wschodni jakoś naście lat temu przez Wileński i Radzyminską, to najpierw przeniesiono go na Ząbkowską i przejazd, potem na Krasnicką vel Rozwadowskiego, a teraz na jeszcze inny wariant. To już chyba ostatnia szansa dla tej linii, ale gdyby w szczycie jeździło chociaż co 15 na trasie skróconej...
W ogóle to może być też niezły motyw dojazdu z Metra Trocka na Ziemowita/Utratę.
Odkąd 140 zaczęło jeździć na Wschodni jakoś naście lat temu przez Wileński i Radzyminską, to najpierw przeniesiono go na Ząbkowską i przejazd, potem na Krasnicką vel Rozwadowskiego, a teraz na jeszcze inny wariant. To już chyba ostatnia szansa dla tej linii, ale gdyby w szczycie jeździło chociaż co 15 na trasie skróconej...
W ogóle to może być też niezły motyw dojazdu z Metra Trocka na Ziemowita/Utratę.
ŁK
- Emyl
- Podrzędne Chamidło
- Posty: 6942
- Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
- Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
- Kontakt:
Mam wrażenie, że coś za dużo tego czasu A co do częstotliwości, to pewnie mogłoby to to być zapełnione, gdyby było co 15, ale wtedy musiałoby dawać coś więcej, niż Wschodni, więc koło się zamyka.
Ogólnie spoko by było, gdyby 156 skrócić do relacji (Stadion) ◂▸ Wschodni ◂▸ Targówek ◂▸ Bródno. Wtedy zasilacz do piachu.
Jeszcze mam takie coś (może głupie):
156 Targowek - trasa Swietokrzyska - dww - metro Stadion - wybrzeże - Kłopotowskiego / okrzei - Dw. Wileński/pl.hallera
162: Targowek - Dw.wilenski - targowa - zieleniecka - most Poniatowskiego - Solec - rozbrat
517 do piachu
166 piękna - kruczkowskiego - Kopernik/browarna/stadion
156 Targowek - trasa Swietokrzyska - dww - metro Stadion - wybrzeże - Kłopotowskiego / okrzei - Dw. Wileński/pl.hallera
162: Targowek - Dw.wilenski - targowa - zieleniecka - most Poniatowskiego - Solec - rozbrat
517 do piachu
166 piękna - kruczkowskiego - Kopernik/browarna/stadion
ŁK
Może... Jest jeszcze opcja, żeby olać 166 i zostawić je „na gorze”, na pl.3k, 156 przy stadionie, a na Wileński wyciągnąć 318 (jako 362).Emyl pisze:Myślę, że 162 powinno jednak zaliczać Topiel i okolice. Właśnie z powodu dysfunkcyjności metra na Powiślu
Dlaczego tak? W zasadzie od Wileńskiego do Topieli (również na Kłopotowskiego) jeśli jest potrzeba, jak piszesz, to raczej nie na silne 162 - i chyba nie na całotygodniowe, w święto te 3 minutki można przejść. A 318 umiera nienarodzone, bez celu. Poza tym wsparłoby to 162 z Rozbratu na Wileński. Raczej nie co pół godziny oczywiście, ale trochę ze 166 i 517 wozokm się jednak odzyskałoby.
ŁK