rufio198 pisze:Rosa pisze:Oraz infrastruktura bo ta na kolei jest po prostu STRASZNA, nawet nie z poprzedniej epoki a jeszcze gorsza.
Od Otwocka do WWO po obu torach jest 80km/h, od WWO 60km/h. Rozumiem że według Ciebie to gorzej niż żle?
Powiem Ci - mimo że wiele razy już to pisałem co trzeba poprawić na linii otwockiej - czasy przejazdu. Skoro na odcinku do Otwock można wyrobić nawet 10 minut opóźnienia jadać z prędkością rozkładowa to coś tu jest nie w porządku.
Jako pasażera to obchodzi mnie komfort, czas przejazdu i dworce kolejowe a nie jaka jest dopuszczalna predkośc na danym odcinku. Na dworcach nie ma podstawowych informacji i udogodnień dla pasażerów. Świeżo odnowione Sródmieście nie wygląda wcale na cos świeżego, na DW Wchodnim nawet Euro nie pobudziło kolejarzy do poprawy to co tu mówic o takich stacjach jak opisywana przeze mnie Olszynka Grochowska, Goclawek czy Wawer?
Tabor owszem jest coraz nowszy, autobusy i tramwaje tez sa przeważnie już nowe, ikarusy i parówki wkrotce pójdą na żyletki i przepaść między tym co nowe a tym co się widzi na kolei bedzie narastała i będzie odstraszała potencjalnych pasażerow.
Na linii siedleckiej nie jest tez idealnie ale jednak tamte stacje jakos mniej straszą od tych na otwockiej (nawet w Rembertowie ostatnio cos przestało śmierdziec w przejsciu podziemnym) i nie sądze aby problemem były te zabytkowe wiaty których tak chcialo się pozbyć PKP. To cała reszta której brakuje zaczynając od informacji, ławek czy toalet.