Kasacja.
Skreślenia ze stanu - kasacje, sprzedaż
Wczoraj ok. 11:30 z Redutowej został zabrany 8159 Do innego miasta?
Wycofujcie kolejne szarpaki
To zaledwie 17 lat
To zaledwie 17 lat
Wóz 8147 w niedzielę zjechał na R-3. Nadal tam stoi?
Wycofujcie kolejne szarpaki
To zaledwie 17 lat
To zaledwie 17 lat
1101, 1102, 1109, 1115, 1501 - sprzedaż, już wycofane z ruchu.
Muszą robić miejsce pod planowane wozy od Relo gdyż Płochocińska nie ruszy w grudniu
To te też kupuje MZA?
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.
Jedna plota głosi że maja ochotę, natomiast inna że Arriva nie chce sprzedać ( tylko po co im 54 wozy w bezruchu ), a że w każdej plocie jest odrobina prawdy, więc może coś z tego będzie
Wnioskując po wypisówkach to zakład R10 ma chyba braki w wozach 12m?
Przecież Stalowa zamiast odstawiać szarpaki, mogła by oddać na R10 wozy 1833,1839,1846,1856
Przecież Stalowa zamiast odstawiać szarpaki, mogła by oddać na R10 wozy 1833,1839,1846,1856
To efekt oddania 20 solówek 14xx, a w zamian otrzymania 10 solówek ale i 10 przegubów...
Po prostu najlepiej przekształcić brygady sołówkowe na przegubowe, tam, gdzie trzeba...
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.
Arriva, i to w ujęciu europejskim, chyba generalnie lubi(ła) mieć na stanie trochę pojazdów w zapasie. Które potrafiła przerzucać z miejsca w miejsce, np. kojarzę że jakieś ex-holenderskie auta jeździły kiedyś awaryjnie po Elblągu. Mam wątpliwości na ile takie podejście spina się ekonomicznie przy ciągle spadającej wartości pojazdów, ale może mają pomysł jak rozrzucić 50 pojazdów po kontraktach w Europie.
Do Elbląga i do Obornik WLKP to wozy na szybko ściągali z Holandii żeby czymś jeżdzić za Warbus, który się z dnia na dzień zwinął.px33 pisze: ↑09 paź 2024, 15:46Arriva, i to w ujęciu europejskim, chyba generalnie lubi(ła) mieć na stanie trochę pojazdów w zapasie. Które potrafiła przerzucać z miejsca w miejsce, np. kojarzę że jakieś ex-holenderskie auta jeździły kiedyś awaryjnie po Elblągu. Mam wątpliwości na ile takie podejście spina się ekonomicznie przy ciągle spadającej wartości pojazdów, ale może mają pomysł jak rozrzucić 50 pojazdów po kontraktach w Europie.
Trzymać 54 autobusy to raczej mało opłacalne, bo koszty to pewnie nie małe generuje
1508 - sprzedaż, prawdopodobnie do miasta na południu Polski.
1112, 1117, 1506, 1509, 1513 - sprzedaż