O Kolejach Mazowieckich - KM
Moderator: JacekM
Redaktorzy z tvn wybrali się na przejażdżkę do 3miasta. W jedną stronę (piątek) jechali TLK Kaszub(?), a wracali słonecznikiem. Kaszub zestawiony z 5 wagonów (3xII+I+Wars). Słonecznik nie wiem z ilu, ale też ciasno było. Filmik na tvn warszawa.przewoz pisze:Pewnie pokazali filmik z ubiegłych lat, np z Openera...
W tym roku w czerwcu była frekwencja często na jedno piętro, a puszczali 5 wagonów. Jak jest teraz, latem - sam jestem ciekaw, ale nie mogę go trafić.
hmmm... czyli nie wszyscy pojechali Polskim Busem i OLT? Czemu?marcin89 pisze:W jedną stronę (piątek) jechali TLK Kaszub(?), a wracali słonecznikiem. Kaszub zestawiony z 5 wagonów (3xII+I+Wars). Słonecznik nie wiem z ilu, ale też ciasno było.
Ale żeby w Kaszubie taki tłok? Widywałem go nawet w piątki przed weekendowe w maju i było około 80-90% frekwencji, ale nie zanosiło się, że będzie aż tak. Jednak cena czyni cuda?
O właśnie, jak aktualnie wygląda sytuacja w Kaszubie i Neptunie. W zeszłym roku Neptun był rozczepiany w Gdyni i część wagonów jechała do Helu (bez klimy), a część kończyła w Gdyni (z klimą). Tłok był, ludzie stali na korytarzu, ale jakiegoś armagedonu nie było.Rosa pisze:To ścisnięcie ludzi w 3 wagonach czyni cuda
Jak widać, nie tylko mi nie odpowiada bulenie kasy za jazdę na tej długiej trasie rozklekotanym kiblem.- Od kilku dni większość pociągów to zwykłe składy. Bombardier jeździ tylko o godz. 16.10 z Dworca Zachodniego - mówi pani Anna. - Ale w piątek Koleje Mazowieckie podstawiły o tej porze bombardiera, który miał tylko dwa wagony. Ludzie jechali stłoczeni jak sardynki. Gdy zwróciliśmy uwagę konduktorowi, powiedział, że to wina Amber Gold. Nikogo ten dowcip nie rozbawił - słyszymy od pani Anny, która dodaje, że po podróży zwykłym pociągiem pasażerowie są bardzo zmęczeni.
- Hałasuje, trzęsie, bombardiery może nie są idealne, ale na pewno dużo cichsze - mówi pani Anna. - Bilet miesięczny kosztuje 400 zł. Zastanawiam się, za co tyle płacę.
Całość: http://radom.gazeta.pl/radom/1,87231,12 ... dynki.html
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
W województwie mazowieckim natomiast bilety są droższe (względem np. PR), tabor też lepszy. Jednak zauważmy, że np. Siedlce i Ciechanów mają całkiem niezły tabor, a Radom to drugie miasto, którego ileś tam tysięcy mieszkańców codziennie traci po 6 i więcej godzin telepiąc się do pracy w stolicy, więc odrobina komfortu by się przydała
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
- vernalisadonis
- Posty: 3104
- Rejestracja: 03 cze 2012, 13:12
To niech zrobią normalną linię kolejową do Radomia. Bez sensu jest puszczanie nowych składów, bo nie do końca będą wykorzystane ich możliwości techniczne na tak złych torach.
Warszawa, 08.07.2014r., 8505/4A/519
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Komunikacja miejska oraz kolej
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Komunikacja miejska oraz kolej