Strona 288 z 394

Priorytety dla tramwajów

: 07 cze 2019, 11:02
autor: Delwin
Solaris U10 pisze:
07 cze 2019, 6:22
Być może została przyznana na ostatniej Radzie Warszawy. Przebudowa dotyczy zasadniczo skrsyzowania z ul. Stefana Batorego, doposażenie Rakowieckiej jest niejako przy okazji celem umożliwienia wprowadzenia priorytetu.
Tutaj trzeba mieć "gotowe" pod priorytet światła przy Batorego/Waryńskiego (aby nie wpuszczać/wypuszczać ruchu samochodowego z Goworka na północ i dalej odwrotnie), Pl. UL, Goworka i Rakowieckiej. Inaczej to nie zadziała. Sama Rakowiecka to już wisienka na torcie.

Priorytety dla tramwajów

: 07 cze 2019, 13:20
autor: lumx
Ale już jakiś czas było dobrze.... Zdarzało się przejechać przez wszystkie światła za jednym razem.

Priorytety dla tramwajów

: 07 cze 2019, 13:53
autor: Delwin
Często jeżdżę na tej trasie (10), ale nigdy nie udało się całości. Czasami jedne światła, ale nigdy wszystko... Skądinąd jaki cyrk będzie z koordynacją tego z tramwajem wilanowskim to wolę nawet nie myśleć...

Priorytety dla tramwajów

: 07 cze 2019, 17:36
autor: michael112
Tam potrafią być takie cyrki, że tramwaj rusza z Rakowieckiej po odstaniu czerwonego i wdeptuje w czerwone przed Goworka.

Priorytety dla tramwajów

: 17 cze 2019, 11:44
autor: Jarek
W rejonie układu skrzyżowań ul. Puławskiej z Rakowiecką i Goworka wszystko będzie idealnie skoordynowane. Przebieg torowiska na ul. Rakowieckiej oraz lokalizacje przystanków zostały tak dobrane, by zapewnić optymalną koordynację dla 6 strumieni tramwajowych i dla pojazdów. Teoretycznie da się to jeszcze zepsuć, jak wszystko, ale jestem dobrej myśli. :wink:

Póki co ruszył priorytet bez detekcji fizycznej na skrzyżowaniu Powstańców Śląskich / Wrocławska (przy Maku).

Priorytety dla tramwajów

: 17 cze 2019, 23:11
autor: drobert
Informujcie wcześniej o wprowadzaniu priorytetów bo na takiej Wrocławskiej motorniczy pogodzony z utratą światła jest nagle zaskakiwany ponownym pionowym :D

Priorytety dla tramwajów

: 18 cze 2019, 8:19
autor: Delwin
Jarek pisze:
17 cze 2019, 11:44
W rejonie układu skrzyżowań ul. Puławskiej z Rakowiecką i Goworka wszystko będzie idealnie skoordynowane. Przebieg torowiska na ul. Rakowieckiej oraz lokalizacje przystanków zostały tak dobrane, by zapewnić optymalną koordynację dla 6 strumieni tramwajowych i dla pojazdów. Teoretycznie da się to jeszcze zepsuć, jak wszystko, ale jestem dobrej myśli. :wink:

Póki co ruszył priorytet bez detekcji fizycznej na skrzyżowaniu Powstańców Śląskich / Wrocławska (przy Maku).
6 strumieni? Dwa na wprost Marszałkowską, dwa Goworka/Rakowiecka i dwa Goworka/Marszałkowska? Możesz opisać jak będzie to wyglądało w koordynacji z ruchem samochodowym? Detekcja fizyczna jak rozumiem?

Priorytety dla tramwajów

: 18 cze 2019, 9:14
autor: Łukasz
drobert pisze:Informujcie wcześniej o wprowadzaniu priorytetów bo na takiej Wrocławskiej motorniczy pogodzony z utratą światła jest nagle zaskakiwany ponownym pionowym :D
Jak działa priorytet bez detekcji fizycznej?

Priorytety dla tramwajów

: 18 cze 2019, 9:58
autor: Piotrek_2274
Wczoraj coś się popsuło na północnym przejściu przy Metrze Ratusz, jakby brak wzbudzania i praca w trybie stałoczasowym.

Priorytety dla tramwajów

: 18 cze 2019, 10:25
autor: Stary Pingwin
W ubiegłym tygodniu piesi mieli cały czas zielone, przyjechał nadzór i puszczał tramwaje. Naprawili, ale do stanu, jaki był rok temu-45 sekund dla pieszych i 10 dla tramwaju.

Priorytety dla tramwajów

: 18 cze 2019, 12:17
autor: drobert
Łukasz pisze:
18 cze 2019, 9:14
drobert pisze:Informujcie wcześniej o wprowadzaniu priorytetów bo na takiej Wrocławskiej motorniczy pogodzony z utratą światła jest nagle zaskakiwany ponownym pionowym :D
Jak działa priorytet bez detekcji fizycznej?
Może być np. tak jak na Czapelskiej, gdzie jak tu już Jarek mówił, działa poprzez lokalizację tramwaju.

Priorytety dla tramwajów

: 19 cze 2019, 19:39
autor: Krzysztof_J
Piotrek_2274 pisze:
18 cze 2019, 9:58
Wczoraj coś się popsuło na północnym przejściu przy Metrze Ratusz, jakby brak wzbudzania i praca w trybie stałoczasowym.
Stary Pingwin pisze:
18 cze 2019, 10:25
W ubiegłym tygodniu piesi mieli cały czas zielone, przyjechał nadzór i puszczał tramwaje. Naprawili, ale do stanu, jaki był rok temu-45 sekund dla pieszych i 10 dla tramwaju.
Te światła to według mnie powinni całkowicie zlikwidować, bo tylko opóźniają tramwaje. Chyba nigdy nie widziałem, żeby to wzbudzanie działało tak, jak powinno.

Priorytety dla tramwajów

: 19 cze 2019, 20:58
autor: drobert
Na Bankowym to samo, tramwaj ma pionowe a i tak trzeba uważać bo towarzystwo łazi jak chce i nic sobie ze świateł nie robi. Te światła w praktyce bezpieczeństwa nie podnoszą a szkoda tylko czasu traconego przez tramwaje.

Priorytety dla tramwajów

: 22 cze 2019, 23:07
autor: Piotrek_2274
W końcu nie od dziś wiadomo że najlepszy priorytet to brak sygnalizacji, ale do mało kogo to dociera ;)

Priorytety dla tramwajów

: 22 cze 2019, 23:16
autor: drobert
Jakbyś żył z sygnalizacji to pewnie też byś uważał, że światła są wszędzie potrzebne.