Strona 288 z 394
Priorytety dla tramwajów
: 07 cze 2019, 11:02
autor: Delwin
Solaris U10 pisze: ↑07 cze 2019, 6:22
Być może została przyznana na ostatniej Radzie Warszawy. Przebudowa dotyczy zasadniczo skrsyzowania z ul. Stefana Batorego, doposażenie Rakowieckiej jest niejako przy okazji celem umożliwienia wprowadzenia priorytetu.
Tutaj trzeba mieć "gotowe" pod priorytet światła przy Batorego/Waryńskiego (aby nie wpuszczać/wypuszczać ruchu samochodowego z Goworka na północ i dalej odwrotnie), Pl. UL, Goworka i Rakowieckiej. Inaczej to nie zadziała. Sama Rakowiecka to już wisienka na torcie.
Priorytety dla tramwajów
: 07 cze 2019, 13:20
autor: lumx
Ale już jakiś czas było dobrze.... Zdarzało się przejechać przez wszystkie światła za jednym razem.
Priorytety dla tramwajów
: 07 cze 2019, 13:53
autor: Delwin
Często jeżdżę na tej trasie (10), ale nigdy nie udało się całości. Czasami jedne światła, ale nigdy wszystko... Skądinąd jaki cyrk będzie z koordynacją tego z tramwajem wilanowskim to wolę nawet nie myśleć...
Priorytety dla tramwajów
: 07 cze 2019, 17:36
autor: michael112
Tam potrafią być takie cyrki, że tramwaj rusza z Rakowieckiej po odstaniu czerwonego i wdeptuje w czerwone przed Goworka.
Priorytety dla tramwajów
: 17 cze 2019, 11:44
autor: Jarek
W rejonie układu skrzyżowań ul. Puławskiej z Rakowiecką i Goworka wszystko będzie idealnie skoordynowane. Przebieg torowiska na ul. Rakowieckiej oraz lokalizacje przystanków zostały tak dobrane, by zapewnić optymalną koordynację dla 6 strumieni tramwajowych i dla pojazdów. Teoretycznie da się to jeszcze zepsuć, jak wszystko, ale jestem dobrej myśli.
Póki co ruszył priorytet bez detekcji fizycznej na skrzyżowaniu Powstańców Śląskich / Wrocławska (przy Maku).
Priorytety dla tramwajów
: 17 cze 2019, 23:11
autor: drobert
Informujcie wcześniej o wprowadzaniu priorytetów bo na takiej Wrocławskiej motorniczy pogodzony z utratą światła jest nagle zaskakiwany ponownym pionowym
Priorytety dla tramwajów
: 18 cze 2019, 8:19
autor: Delwin
Jarek pisze: ↑17 cze 2019, 11:44
W rejonie układu skrzyżowań ul. Puławskiej z Rakowiecką i Goworka wszystko będzie idealnie skoordynowane. Przebieg torowiska na ul. Rakowieckiej oraz lokalizacje przystanków zostały tak dobrane, by zapewnić optymalną koordynację dla 6 strumieni tramwajowych i dla pojazdów. Teoretycznie da się to jeszcze zepsuć, jak wszystko, ale jestem dobrej myśli.
Póki co ruszył priorytet bez detekcji fizycznej na skrzyżowaniu Powstańców Śląskich / Wrocławska (przy Maku).
6 strumieni? Dwa na wprost Marszałkowską, dwa Goworka/Rakowiecka i dwa Goworka/Marszałkowska? Możesz opisać jak będzie to wyglądało w koordynacji z ruchem samochodowym? Detekcja fizyczna jak rozumiem?
Priorytety dla tramwajów
: 18 cze 2019, 9:14
autor: Łukasz
drobert pisze:Informujcie wcześniej o wprowadzaniu priorytetów bo na takiej Wrocławskiej motorniczy pogodzony z utratą światła jest nagle zaskakiwany ponownym pionowym
Jak działa priorytet bez detekcji fizycznej?
Priorytety dla tramwajów
: 18 cze 2019, 9:58
autor: Piotrek_2274
Wczoraj coś się popsuło na północnym przejściu przy Metrze Ratusz, jakby brak wzbudzania i praca w trybie stałoczasowym.
Priorytety dla tramwajów
: 18 cze 2019, 10:25
autor: Stary Pingwin
W ubiegłym tygodniu piesi mieli cały czas zielone, przyjechał nadzór i puszczał tramwaje. Naprawili, ale do stanu, jaki był rok temu-45 sekund dla pieszych i 10 dla tramwaju.
Priorytety dla tramwajów
: 18 cze 2019, 12:17
autor: drobert
Łukasz pisze: ↑18 cze 2019, 9:14
drobert pisze:Informujcie wcześniej o wprowadzaniu priorytetów bo na takiej Wrocławskiej motorniczy pogodzony z utratą światła jest nagle zaskakiwany ponownym pionowym
Jak działa priorytet bez detekcji fizycznej?
Może być np. tak jak na Czapelskiej, gdzie jak tu już Jarek mówił, działa poprzez lokalizację tramwaju.
Priorytety dla tramwajów
: 19 cze 2019, 19:39
autor: Krzysztof_J
Piotrek_2274 pisze: ↑18 cze 2019, 9:58
Wczoraj coś się popsuło na północnym przejściu przy Metrze Ratusz, jakby brak wzbudzania i praca w trybie stałoczasowym.
Stary Pingwin pisze: ↑18 cze 2019, 10:25
W ubiegłym tygodniu piesi mieli cały czas zielone, przyjechał nadzór i puszczał tramwaje. Naprawili, ale do stanu, jaki był rok temu-45 sekund dla pieszych i 10 dla tramwaju.
Te światła to według mnie powinni całkowicie zlikwidować, bo tylko opóźniają tramwaje. Chyba nigdy nie widziałem, żeby to wzbudzanie działało tak, jak powinno.
Priorytety dla tramwajów
: 19 cze 2019, 20:58
autor: drobert
Na Bankowym to samo, tramwaj ma pionowe a i tak trzeba uważać bo towarzystwo łazi jak chce i nic sobie ze świateł nie robi. Te światła w praktyce bezpieczeństwa nie podnoszą a szkoda tylko czasu traconego przez tramwaje.
Priorytety dla tramwajów
: 22 cze 2019, 23:07
autor: Piotrek_2274
W końcu nie od dziś wiadomo że najlepszy priorytet to brak sygnalizacji, ale do mało kogo to dociera
Priorytety dla tramwajów
: 22 cze 2019, 23:16
autor: drobert
Jakbyś żył z sygnalizacji to pewnie też byś uważał, że światła są wszędzie potrzebne.