Komunikacja miejska na Woli
Moderator: Wiliam
Ale czym innym jest omijanie całkowite, a czym innym szansa na stratę kilku minut w szczycie, nieprawdaż?
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
To zostaje 190/23/E-2.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sugerujesz, że jeśli codziennie korzystam z przystanku, na którym jest taka tablica i wskazuje co powinna, to mam jej nie ufać?KwZ pisze:Tablice nie zasługują na zaufanie wcale. Nie wiem, jak im się mierzy prawdomówność, ale nie wierzę w osiągnięcie 95% jakąkolwiek sensowną metodologią. W tramwajach bardziej ufam papierowym rozkładom(!).
Dawno już Knapik bzdur nie gadał. Częściej 103 źle wyświetla przystanki (o ile w ogóle).KwZ pisze:Zapowiedzi wewnątrz autobusu/tramwaju są na tyle niewiarygodne, że należy je jeszcze potwierdzić.
Mnie podróże codzienne przez pół miasta nauczyły, że nie ma co kombinować z dojazdem, bo i tak zajmie on tyle samo czasu (lub przesiadka zje cały zysk związany z krótszą trasą). A światła? Masz się spóźnić, to się spóźnisz, choćbyś sam prowadził ten autobus, niestety.KwZ pisze:Poza tym, jeśli komuś się śpieszy (a Warszawa to miasto ludzi śpieszących się), to nie wsiądzie do drugiego tramwaju/autobusu, bo może dojechać światła później. Tego też, niestety, się nauczyłem...
Jeśli ktoś z Górczewskiej jedzie do metra Ratusz, to prędzej poleci do 190 lub E-2 niż do 520, wybacz. (ewentualny korek może zrekompensować mała ilość przystanków na trasie E-2)emyl pisze:Czyli uważasz, że strata kilku minut rano przy niekorzystnych warunkach na Marszałkowskiej i odwrotnie - loteria przystankowa w kierunku Górczewskiej (w 520 przy Świętokrzyskiej nie wsiądziesz, zresztą tam przesiadka M1->północ jest beznadziejna), to sytuacje naturalne i modelowe, a ja mam problem z logicznym myśleniem?Tyrystor pisze:Nie trzeba aż wrzucać takich sytuacji do problemów z logicznym myśleniem (takim jest pisanie, że 171 omija metro).
A wywożenie kogoś w Marszałkowską do Świętokrzyskiej lub Centrum, by złapał metro, gdy wcześniej ma pl. Bankowy i stację Ratusz Arsenał to jakiś nonsens... Tak, masz problem z logicznym myśleniem.
emyl pisze:Wobec tego przyznaję, że wyraziłem się niewystarczająco precyzyjnie. Sprostowanie: 171 omija stację metra Ratusz Arsenał.
KwZ pisze:To zostaje 190/23/E-2.
Co pokazuje jak mocno Twoje 171 omija metro Ratusz.emyl pisze:Przecież E-2 omija ją dokładnie tak samo, jak 171
112 120 190 240 256 412 527 E-9 L43 L45 N11
Codziennie korzystam z przystanku, na którym jest taka tablica (tramwajowa) i znacznie mniej, niż 95% kursów jest wyświetlone poprawnie. Nie ufam jej albo traktuję jako tylko uzupełniającą informację.Sugerujesz, że jeśli codziennie korzystam z przystanku, na którym jest taka tablica i wskazuje co powinna, to mam jej nie ufać?
A ja pamiętam dość dobrze, jak system przestawił się o jeden przystanek. Dość.Dawno już Knapik bzdur nie gadał.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
- Emyl
- Podrzędne Chamidło
- Posty: 7010
- Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
- Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
- Kontakt:
No tak... Tak samo mocno, jak E-2 i 520. Chyba czegoś nie zrozumiałeś, więc spróbuję jeszcze raz.Tyrystor pisze:Co pokazuje jak mocno Twoje 171 omija metro Ratusz.
Problemu nie mam z logicznym myśleniem, a z tym, że ktoś spieprzył węzeł budując stację w kosmosie zamiast pod placem. Logika nakazuje mi uznać, że przesiadka z E-2/171/520 do metra na Placu Bankowym jest niewygodna w porównaniu z przesiadką ze 190. Owszem, 171 umożliwia przesiadkę do metra także na Świętokrzyskiej, jednakże zarówno przesiadka tamże, jak i na Bankowym, wychodzą czasowo gorzej, niż przesiadka ze 190. Ponownie zwracam także uwagę na loterię przystankową, choć jest ona częściowo usprawiedliwiona dość wysoką częstotliwością. Uważam, że w kierunku "na Górczewską" powinno się jeździć z jednego przystanku, a nie z dwóch.
Moje 171...?
Wejście do metra będące w zasięgu wzroku pasażera będącego na placu Bankowym nie jest podstawą do nazywania tego faktu omijaniem stacji... W ten sposób, to nawet 26 idzie bokiem...
Loteria przystankowa, dramat. Problem w tym, że nie ma miejsca przed skrzyżowaniem z Andersa/pl. Bankowym na przystanek, na którym miałyby się zmieścić wszystkie autobusy (drzewiej taki był, ale dla tramwajów w stronę Pragi, a potem metro zbudowali). Złóżmy sobie rozkład:
171 520 E-2 pl. Bankowy Nowe Bemowo/Znana
7: 00 00 00 08 09 11 15 15 21 23 23 30 30 31 36 40 42 42 46 47 52 54 55 58
190 Osiedle Górczewska
7: 03 11 19 26 34 41 47 53 59
Szczytny masz pomysł, ale z przystanku Metro Ratusz Arsenał już jeździ masa pojazdów w szczycie, jest gęsto, zarówno od ludzi, jak i autobusów... A teraz dostaw tych ludzi, którzy mieliby jechać 171, 520 lub E-2. Ach, i zapewnij wygodne dojście ze stacji metra
(Poza tym, biadolenie na loterię między pl. Bankowym, a Metrem Ratusz Arsenał przy takich częstotliwościach wykracza nieco poza moje ramy myślenia, ale może są one wąskie...)
Loteria przystankowa, dramat. Problem w tym, że nie ma miejsca przed skrzyżowaniem z Andersa/pl. Bankowym na przystanek, na którym miałyby się zmieścić wszystkie autobusy (drzewiej taki był, ale dla tramwajów w stronę Pragi, a potem metro zbudowali). Złóżmy sobie rozkład:
171 520 E-2 pl. Bankowy Nowe Bemowo/Znana
7: 00 00 00 08 09 11 15 15 21 23 23 30 30 31 36 40 42 42 46 47 52 54 55 58
190 Osiedle Górczewska
7: 03 11 19 26 34 41 47 53 59
Szczytny masz pomysł, ale z przystanku Metro Ratusz Arsenał już jeździ masa pojazdów w szczycie, jest gęsto, zarówno od ludzi, jak i autobusów... A teraz dostaw tych ludzi, którzy mieliby jechać 171, 520 lub E-2. Ach, i zapewnij wygodne dojście ze stacji metra
(Poza tym, biadolenie na loterię między pl. Bankowym, a Metrem Ratusz Arsenał przy takich częstotliwościach wykracza nieco poza moje ramy myślenia, ale może są one wąskie...)
112 120 190 240 256 412 527 E-9 L43 L45 N11
W porównaniu z przesiadką na 190 jest niewygodna, ale w porównaniu z innymi przesiadkami w Warszawie nie tak bardzo, szczególnie jeśli weźmie się pod uwagę "węzeł" Centrum...emyl pisze: Problemu nie mam z logicznym myśleniem, a z tym, że ktoś spieprzył węzeł budując stację w kosmosie zamiast pod placem. Logika nakazuje mi uznać, że przesiadka z E-2/171/520 do metra na Placu Bankowym jest niewygodna w porównaniu z przesiadką ze 190.
bury me in my favourite yellow patent leather shoes / and with a mummified cat / and a cone-like hat.
Przy tej logice zaczynam rozumieć to że przystanek Metro Politechnika na al. Armii Ludowej dla 143, 182, 188 i 523 w stronę Pragi też omija metro.
Nie. One nie. Ale 138 w kierunku Bokserskiej już tak. A jest to raptem kilkanaście kroczków.
Ja bym podjechał czymkolwiek do przystanku Kino Femina, a następnie przesiadł się tam do 171/190/520/E-2.emyl pisze:Uważam, że w kierunku "na Górczewską" powinno się jeździć z jednego przystanku, a nie z dwóch.
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
Znaczy jak to widzisz? Że linie jadące z Woli nie skręcają na Bankowym?emyl pisze:Uważam, że w kierunku "na Górczewską" powinno się jeździć z jednego przystanku, a nie z dwóch.
Chyba chodzi mu o przystanek za skrzyżowaniem w kierunku Woli - przeciwny do dawnego tramwajowego w Alei "Solidarności".
Sama jeżdżę z metra na Wolę w sposób zaprezentowany przez sprintera.
Sama jeżdżę z metra na Wolę w sposób zaprezentowany przez sprintera.
Sposób zaprezentowany przez sprintera wiąże się z przechodzeniem między przystankami (tramwajowym lub 160), a autobusowym w kierunku Woli. Żeby przesiąść się jednoperonowo, można wsiąść wyłącznie w 512. 190 dowozi na Wolę bez przesiadki.