A to aż taki problem? Ten objazd już był grany, a 162 to przez 3 lata na tej trasie pojeździło. Na miejscu ZTM zależałoby mi na zaoszczędzeniu wzkm, ale skoro dublowanie metra przez 2 tygodnie nie jest problemem to ja nie widzę problemu dlaczego nie miałyby pojechać trasą objazdową, która w układzie komunikacyjnym nie wiele zmienia. Dla 162 i 517 nie trzeba było układać rozkładów objazdowych, ale za to dla 156 i 256 trzeba było ułożyć, chociaż ich nowe trasy nie prowadzą w ogóle przez Handlową.Autobus Czerwon pisze: ↑25 wrz 2019, 16:47162 i 517 zostają skrócone 2 dni wcześniej, aby nie musieć przygotowywać np. rozkładów z trasą objazdową.
Komunikacja po otwarciu M2 na Targówek
Moderator: Wiliam
A czy mógłbyś napisać, po wuj miałyby jeździć tym objazdem i co jest złego w kursowaniu do piątku?
Może 156/256 nie dokładają brygad a 162/517 musiałyby, a w dostatku 162/517 nie generują żadnej unikalnej relacji, a 156/256 wręcz przeciwnie?
Może 156/256 nie dokładają brygad a 162/517 musiałyby, a w dostatku 162/517 nie generują żadnej unikalnej relacji, a 156/256 wręcz przeciwnie?
ŁK
Ja jestem w stanie uwierzyć, że po prostu brakuje mocy przerobowych, żeby móc to zorganizować inaczej.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Czas dojazdu 162 i 517 czy przez Kołową czy przez Pratulińską byłby taki sami sam czyli 4 minuty od DKS Targówek do Metro Trocka.
Akurat objazd 156 i 256 to mistrzostwo świata. Chyba po to by był dojazd do Lidla na Borzymowskiej. Serio.
Dla mnie większym problemem jest niespójność mapek i tras w komunikatach.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Wszystkie zmiany powinny być wprowadzone jednocześnie, a nie dzielone na etapy, w tym momencie etapów jest już 4.
Tak jak SławekM napisał czas przejazdu dla 162 i 517 jest identyczny dla trasy objazdowej. A 156 i 256 już nic nowego nie zaoferują, bo i tak od poniedziałku dostają nowe trasy. Tak jak pisałem wcześniej wisienką na torcie są podjazdy do Metro Trocka.Łukasz pisze:Może 156/256 nie dokładają brygad a 162/517 musiałyby, a w dostatku 162/517 nie generują żadnej unikalnej relacji, a 156/256 wręcz przeciwnie?
Przez 3 lata im mocy przerobowej zabrakło? Burdel robi sam ZTM, zmieniając nawet to co trafiło na finalnego projektu i niejako "zaakceptowane" przez pasażerów. Przykładem jest 269. Co innego wypisuje w komunikatach i drukuje do autobusów, a co innego robi w rzeczywistości. 156 też miało inaczej pojechać i co nagle ktoś sobie wziął moją uwagę do serca na temat pomijania obydwu stacji metra na Targówku czy ZTM dostał oświecenia?
Czekaj, teraz będzie niedziela handlowa to dojazd do Lidla się przyda. Samo 269 co 10 minut może nie wystarczyć. To ma sens!
![:D](./images/smilies/mg.gif)
Zdecydowanie przestali panować. Jak na razie to zamiast oszczędzić 20 brygad na zmianach metrowych to ZTM dokłada 7 brygad: 5 całodziennych na 269 i 2 brygady na poranne wtyczki na 199, bo ZTM nie mógł od razu skierować 345 do Metro Trocka. W ogóle dziwię się zgodnie z zasadą "zero zmian po otwarciu metra" to zdecydowano się na uruchomienie 269, przecież dokładnie na tej samej trasie jeździ 256. Przecież można było uruchomić wtyczki na trasie skróconej! A na papierze byłoby dalej wszystko po staremu.
![:lol: :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
A jak ma być spójne, jak ZTM co chwila zmienia zdanie w kwestii tras? Sukces będzie, jak chociaż rozkłady prawidłowo zostaną rozwieszone, bo i to im ostatnio nie wychodzi.
![;) ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Tyle lat siedzimy na tym forum, a takiego bajzlu już dawno nie było.
wszystkie linie metra na bialoleke!
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17
A czemu nie mógł być ZP Trocka obok ZP Metro Trocka, jak jest ZP Szwedzka obok ZP Metro Szwedzka?
Widać ZTM założył, że do ZP Szwedzka i Metro Szwedzka nie będą dojeżdżać niekumate słoje z Białołęki, Marek i Ząbekashir pisze:A czemu nie mógł być ZP Trocka obok ZP Metro Trocka, jak jest ZP Szwedzka obok ZP Metro Szwedzka?
![;) ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
-
- Posty: 4131
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Miałem dzisiaj okazję przez kilka godzin popołudniowego szczytu obserwować na dworcu Wileńskim autobusy jadące na Targówek. Zarówno 160, 162 jak i 517, po odjeździe z Wileńskiego miały napełnienia rzędu kilku-kilkunastu osób.
Niczego zaskakującego nie odkryłeś. ![;) ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
![;) ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Trochę dziwne, że z Ratusza ludzie nie jadą. Ale fakt, że sam Ratusz jest średnim generatorem, więc bardziej się opłaca podjechać do Świętokrzyskiej...ashir pisze:Niczego zaskakującego nie odkryłeś.
Btw dziś chyba już o autobusy na torowisku na WZ nikt by nie walczył tak zaciekle...
ŁK