Komunikacja po otwarciu M2 na Targówek

Moderator: Wiliam

ashir
Posty: 27743
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 25 wrz 2019, 16:57

Autobus Czerwon pisze:
25 wrz 2019, 16:47
162 i 517 zostają skrócone 2 dni wcześniej, aby nie musieć przygotowywać np. rozkładów z trasą objazdową.
A to aż taki problem? Ten objazd już był grany, a 162 to przez 3 lata na tej trasie pojeździło. Na miejscu ZTM zależałoby mi na zaoszczędzeniu wzkm, ale skoro dublowanie metra przez 2 tygodnie nie jest problemem to ja nie widzę problemu dlaczego nie miałyby pojechać trasą objazdową, która w układzie komunikacyjnym nie wiele zmienia. Dla 162 i 517 nie trzeba było układać rozkładów objazdowych, ale za to dla 156 i 256 trzeba było ułożyć, chociaż ich nowe trasy nie prowadzą w ogóle przez Handlową.

Łukasz
Posty: 10674
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 25 wrz 2019, 19:16

A czy mógłbyś napisać, po wuj miałyby jeździć tym objazdem i co jest złego w kursowaniu do piątku?

Może 156/256 nie dokładają brygad a 162/517 musiałyby, a w dostatku 162/517 nie generują żadnej unikalnej relacji, a 156/256 wręcz przeciwnie?
ŁK

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10651
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 25 wrz 2019, 19:54

Ja jestem w stanie uwierzyć, że po prostu brakuje mocy przerobowych, żeby móc to zorganizować inaczej.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 25 wrz 2019, 19:55

Łukasz pisze:
25 wrz 2019, 19:16
A czy mógłbyś napisać, po wuj miałyby jeździć tym objazdem i co jest złego w kursowaniu do piątku?

Może 156/256 nie dokładają brygad a 162/517 musiałyby, a w dostatku 162/517 nie generują żadnej unikalnej relacji, a 156/256 wręcz przeciwnie?
Czas dojazdu 162 i 517 czy przez Kołową czy przez Pratulińską byłby taki sami sam czyli 4 minuty od DKS Targówek do Metro Trocka.

Akurat objazd 156 i 256 to mistrzostwo świata. Chyba po to by był dojazd do Lidla na Borzymowskiej. Serio.

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 25 wrz 2019, 19:56

KwZ pisze:
25 wrz 2019, 19:54
Ja jestem w stanie uwierzyć, że po prostu brakuje mocy przerobowych, żeby móc to zorganizować inaczej.
Może. W każdym razie dla mnie to w ZTM po prostu przestali panować nad tym co robią...

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10651
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 25 wrz 2019, 20:00

Dla mnie większym problemem jest niespójność mapek i tras w komunikatach.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

ashir
Posty: 27743
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 25 wrz 2019, 20:23

Łukasz pisze:
25 wrz 2019, 19:16
A czy mógłbyś napisać, po wuj miałyby jeździć tym objazdem i co jest złego w kursowaniu do piątku?
Wszystkie zmiany powinny być wprowadzone jednocześnie, a nie dzielone na etapy, w tym momencie etapów jest już 4.
Łukasz pisze:Może 156/256 nie dokładają brygad a 162/517 musiałyby, a w dostatku 162/517 nie generują żadnej unikalnej relacji, a 156/256 wręcz przeciwnie?
Tak jak SławekM napisał czas przejazdu dla 162 i 517 jest identyczny dla trasy objazdowej. A 156 i 256 już nic nowego nie zaoferują, bo i tak od poniedziałku dostają nowe trasy. Tak jak pisałem wcześniej wisienką na torcie są podjazdy do Metro Trocka.
KwZ pisze:
25 wrz 2019, 19:54
Ja jestem w stanie uwierzyć, że po prostu brakuje mocy przerobowych, żeby móc to zorganizować inaczej.
Przez 3 lata im mocy przerobowej zabrakło? Burdel robi sam ZTM, zmieniając nawet to co trafiło na finalnego projektu i niejako "zaakceptowane" przez pasażerów. Przykładem jest 269. Co innego wypisuje w komunikatach i drukuje do autobusów, a co innego robi w rzeczywistości. 156 też miało inaczej pojechać i co nagle ktoś sobie wziął moją uwagę do serca na temat pomijania obydwu stacji metra na Targówku czy ZTM dostał oświecenia?
SławekM pisze:
25 wrz 2019, 19:55
Akurat objazd 156 i 256 to mistrzostwo świata. Chyba po to by był dojazd do Lidla na Borzymowskiej. Serio.
Czekaj, teraz będzie niedziela handlowa to dojazd do Lidla się przyda. Samo 269 co 10 minut może nie wystarczyć. To ma sens! :D
SławekM pisze:
25 wrz 2019, 19:56
Może. W każdym razie dla mnie to w ZTM po prostu przestali panować nad tym co robią...
Zdecydowanie przestali panować. Jak na razie to zamiast oszczędzić 20 brygad na zmianach metrowych to ZTM dokłada 7 brygad: 5 całodziennych na 269 i 2 brygady na poranne wtyczki na 199, bo ZTM nie mógł od razu skierować 345 do Metro Trocka. W ogóle dziwię się zgodnie z zasadą "zero zmian po otwarciu metra" to zdecydowano się na uruchomienie 269, przecież dokładnie na tej samej trasie jeździ 256. Przecież można było uruchomić wtyczki na trasie skróconej! A na papierze byłoby dalej wszystko po staremu. :lol:
KwZ pisze:
25 wrz 2019, 20:00
Dla mnie większym problemem jest niespójność mapek i tras w komunikatach.
A jak ma być spójne, jak ZTM co chwila zmienia zdanie w kwestii tras? Sukces będzie, jak chociaż rozkłady prawidłowo zostaną rozwieszone, bo i to im ostatnio nie wychodzi. ;)

Awatar użytkownika
Dantte
Posty: 3480
Rejestracja: 09 sie 2006, 15:00
Lokalizacja: 8052

Post autor: Dantte » 25 wrz 2019, 20:30

Tyle lat siedzimy na tym forum, a takiego bajzlu już dawno nie było.
wszystkie linie metra na bialoleke!
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27424
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 25 wrz 2019, 20:34

Przecież to tylko logiczne rozwinięcie dotychczasowych praktyk ZTM.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

ashir
Posty: 27743
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 25 wrz 2019, 21:05

A czemu nie mógł być ZP Trocka obok ZP Metro Trocka, jak jest ZP Szwedzka obok ZP Metro Szwedzka?

Awatar użytkownika
kveld
Posty: 1853
Rejestracja: 28 lut 2007, 8:59
Lokalizacja: Marki

Post autor: kveld » 25 wrz 2019, 23:34

ashir pisze:A czemu nie mógł być ZP Trocka obok ZP Metro Trocka, jak jest ZP Szwedzka obok ZP Metro Szwedzka?
Widać ZTM założył, że do ZP Szwedzka i Metro Szwedzka nie będą dojeżdżać niekumate słoje z Białołęki, Marek i Ząbek ;)

Yelonker
Posty: 801
Rejestracja: 12 lis 2017, 2:53
Lokalizacja: Hala Wola

Post autor: Yelonker » 26 wrz 2019, 9:49

ashir pisze:
25 wrz 2019, 21:05
A czemu nie mógł być ZP Trocka obok ZP Metro Trocka, jak jest ZP Szwedzka obok ZP Metro Szwedzka?
Też się nad tym zastanawiałem, w szczególności, że jest przecież w pobliżu ulica Kosmowskiej, od której można by nazwać ten przystanek.

Autobus Czerwon
Posty: 4131
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 26 wrz 2019, 19:02

Miałem dzisiaj okazję przez kilka godzin popołudniowego szczytu obserwować na dworcu Wileńskim autobusy jadące na Targówek. Zarówno 160, 162 jak i 517, po odjeździe z Wileńskiego miały napełnienia rzędu kilku-kilkunastu osób.

ashir
Posty: 27743
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 26 wrz 2019, 19:07

Niczego zaskakującego nie odkryłeś. ;)

Łukasz
Posty: 10674
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 26 wrz 2019, 19:10

ashir pisze:Niczego zaskakującego nie odkryłeś. ;)
Trochę dziwne, że z Ratusza ludzie nie jadą. Ale fakt, że sam Ratusz jest średnim generatorem, więc bardziej się opłaca podjechać do Świętokrzyskiej...

Btw dziś chyba już o autobusy na torowisku na WZ nikt by nie walczył tak zaciekle...
ŁK

ODPOWIEDZ