Strona 30 z 49
: 15 sty 2007, 14:20
autor: Bastian
MeWa pisze:wjeżdża pociąg z Marymontu do Kabat, kiedy w tym czasie powinien wjechać na peron z torów odstawczych.
Teraz też nie wjedzie z odstawczych, bo na peronie stoi wahadło...
: 15 sty 2007, 17:53
autor: MeWa
tylko że teraz pociąg z Marymontu wjeżdża w przerwie pomiędzy odjazdami do Kabat i mniej więcej udaje się zachować częstotliwość w kierunku Kabat
[ Dodano: 2007-01-15, 17:55 ]
MZ pisze:dzidek pisze:2 ludzi a w zasadzie 2 emerytów z informacji ZTM kręci się bez celu po całej stacji przy pociągu, który jedzie na Marymont.
Też mnie to wczoraj zdziwiło, gdy jechałem obejrzeć nową stację. Po co oni tam są, skoro wszystko i tak jest podawane na wyświetlaczach i w komunikatach głosowych? Żeby jeszcze ci panowie trochę bardziej reprezentacyjnie wyglądali...
bo nie wszyscy się orientują jeszcze jak wygląda organizacja ruchu, poza tym przez dłuższy czas w pociągu do Marymontu ogłaszali, że ten pociąg wraca na Marymont, bo wiele osób tego nie wiedziało...
: 15 sty 2007, 21:51
autor: Nazgul
Nie będę się upierał, przedstawiłem projekt, który jest technicznie wykonalny, ale jak niedasizm to niedasizm.
: 16 sty 2007, 9:11
autor: MZ
MeWa pisze:bo nie wszyscy się orientują jeszcze jak wygląda organizacja ruchu, poza tym przez dłuższy czas w pociągu do Marymontu ogłaszali, że ten pociąg wraca na Marymont, bo wiele osób tego nie wiedziało...
Ale teraz już tylko spacerują po peronie.
: 16 sty 2007, 11:29
autor: niedzwiedz
Apropo tych 10sekund. Spotkałem się wczoraj np z sytuacją, że była zapowiedź: "uwaga pociąg w kierunku stacji Marymont odjedzie za 10 sekund" po czym po 1 może 2sekundach zamknął drzwi, przez co wysiadający z kierunku Kabat nie zdążyli wsiąść.
Jak 10sekund to 10sekund, z tym można byłoby coś zrobić
: 16 sty 2007, 11:34
autor: MZ
Bo po 10 sekundach następuje odjazd, a nie zamknięcie drzwi. Cały proces (sygnał ostrzegawczy i zamknięcie drzwi) zajmuje przecież kilka sekund. Niedużo, ale jednak...
: 16 sty 2007, 11:37
autor: niedzwiedz
Może i masz racje. Fakt faktem, mylące jest to jednak
: 16 sty 2007, 11:41
autor: Tm
To w takim razie trzeba podawać informacje o czasie do zamknięcia drzwi, bo na co komu informacja o odjeździe jeżeli nie mozna wsiąść.
: 16 sty 2007, 18:03
autor: MeWa
bez przesady, już nie rozliczajmy maszynistów, że zamkną drzwi 5 sekund po czasie/przed czasem...
: 16 sty 2007, 18:05
autor: MZ
MeWa pisze:bez przesady, już nie rozliczajmy maszynistów, że zamkną drzwi 5 sekund po czasie/przed czasem...
Jak po czasie, to żaden problem. Ale jeśli przed czasem, to po coś te komunikaty są.
: 16 sty 2007, 18:08
autor: MeWa
tak, bo 5 sekund kogoś zbawi. Jak maszynista widzi, że nikt nie wsiada/nie wysiada, to odjazd dosłownie tych kilka sekund przed czasem nikomu krzywdy nie zrobi. Tym bardziej, że maszynista też ma informację dotyczącą odjazdu z dokładnością "tylko" do 10 sekund.
: 16 sty 2007, 18:14
autor: MeWa
A co mają robić - przez rok przedrzeźniać informacje podawane przez megafon? Jak ktoś będzie miał pytania, to z pewnością udzielą odpowiedzi...
: 16 sty 2007, 18:14
autor: MZ
MeWa, ja wiem, że Ty zawsze będziesz bronić Metra, ale czasami postaraj się popatrzeć na niektóre sprawy obiektywnie - z punktu widzenia pasażera, a nie Metra
.
: 16 sty 2007, 18:17
autor: MeWa
Toż to patrzę - nie ma co blokować stacji, gdy nikt już nie wsiada. 5 sekund to nie jest powód do rozpaczy. Zresztą już widzę reakcję w ZTM-ie na ewentualną skargę, że maszynista zamknął drzwi 5 sekund przed czasem
Zresztą nie ma informacji na ile to jest sytuacja powtarzalna, a na ile jednorazowa.
: 16 sty 2007, 18:18
autor: MZ
MeWa pisze:A co mają robić - przez rok przedrzeźniać informacje podawane przez megafon? Jak ktoś będzie miał pytania, to z pewnością udzielą odpowiedzi...
Jak nie mają co robić, to trzeba ich stamtąd wycofać. A jak ktoś będzie miał pytanie, to przypuszczam, że każdy jeden SOM-ista też będzie umiał udzielić mu odpowiedzi.