Strona 30 z 49

: 15 sty 2007, 14:20
autor: Bastian
MeWa pisze:wjeżdża pociąg z Marymontu do Kabat, kiedy w tym czasie powinien wjechać na peron z torów odstawczych.
Teraz też nie wjedzie z odstawczych, bo na peronie stoi wahadło...

: 15 sty 2007, 17:53
autor: MeWa
tylko że teraz pociąg z Marymontu wjeżdża w przerwie pomiędzy odjazdami do Kabat i mniej więcej udaje się zachować częstotliwość w kierunku Kabat

[ Dodano: 2007-01-15, 17:55 ]
MZ pisze:
dzidek pisze:2 ludzi a w zasadzie 2 emerytów z informacji ZTM kręci się bez celu po całej stacji przy pociągu, który jedzie na Marymont.
:arrow: Też mnie to wczoraj zdziwiło, gdy jechałem obejrzeć nową stację. Po co oni tam są, skoro wszystko i tak jest podawane na wyświetlaczach i w komunikatach głosowych? Żeby jeszcze ci panowie trochę bardziej reprezentacyjnie wyglądali...
bo nie wszyscy się orientują jeszcze jak wygląda organizacja ruchu, poza tym przez dłuższy czas w pociągu do Marymontu ogłaszali, że ten pociąg wraca na Marymont, bo wiele osób tego nie wiedziało...

: 15 sty 2007, 21:51
autor: Nazgul
Nie będę się upierał, przedstawiłem projekt, który jest technicznie wykonalny, ale jak niedasizm to niedasizm.

: 16 sty 2007, 9:11
autor: MZ
MeWa pisze:bo nie wszyscy się orientują jeszcze jak wygląda organizacja ruchu, poza tym przez dłuższy czas w pociągu do Marymontu ogłaszali, że ten pociąg wraca na Marymont, bo wiele osób tego nie wiedziało...
:arrow: Ale teraz już tylko spacerują po peronie.

: 16 sty 2007, 11:29
autor: niedzwiedz
Apropo tych 10sekund. Spotkałem się wczoraj np z sytuacją, że była zapowiedź: "uwaga pociąg w kierunku stacji Marymont odjedzie za 10 sekund" po czym po 1 może 2sekundach zamknął drzwi, przez co wysiadający z kierunku Kabat nie zdążyli wsiąść.
Jak 10sekund to 10sekund, z tym można byłoby coś zrobić :-k

: 16 sty 2007, 11:34
autor: MZ
:arrow: Bo po 10 sekundach następuje odjazd, a nie zamknięcie drzwi. Cały proces (sygnał ostrzegawczy i zamknięcie drzwi) zajmuje przecież kilka sekund. Niedużo, ale jednak...

: 16 sty 2007, 11:37
autor: niedzwiedz
Może i masz racje. Fakt faktem, mylące jest to jednak :!:

: 16 sty 2007, 11:41
autor: Tm
To w takim razie trzeba podawać informacje o czasie do zamknięcia drzwi, bo na co komu informacja o odjeździe jeżeli nie mozna wsiąść.

: 16 sty 2007, 18:03
autor: MeWa
bez przesady, już nie rozliczajmy maszynistów, że zamkną drzwi 5 sekund po czasie/przed czasem...

: 16 sty 2007, 18:05
autor: MZ
MeWa pisze:bez przesady, już nie rozliczajmy maszynistów, że zamkną drzwi 5 sekund po czasie/przed czasem...
:arrow: Jak po czasie, to żaden problem. Ale jeśli przed czasem, to po coś te komunikaty są.

: 16 sty 2007, 18:08
autor: MeWa
tak, bo 5 sekund kogoś zbawi. Jak maszynista widzi, że nikt nie wsiada/nie wysiada, to odjazd dosłownie tych kilka sekund przed czasem nikomu krzywdy nie zrobi. Tym bardziej, że maszynista też ma informację dotyczącą odjazdu z dokładnością "tylko" do 10 sekund.

: 16 sty 2007, 18:14
autor: MeWa
A co mają robić - przez rok przedrzeźniać informacje podawane przez megafon? Jak ktoś będzie miał pytania, to z pewnością udzielą odpowiedzi...

: 16 sty 2007, 18:14
autor: MZ
:arrow: MeWa, ja wiem, że Ty zawsze będziesz bronić Metra, ale czasami postaraj się popatrzeć na niektóre sprawy obiektywnie - z punktu widzenia pasażera, a nie Metra ;).

: 16 sty 2007, 18:17
autor: MeWa
Toż to patrzę - nie ma co blokować stacji, gdy nikt już nie wsiada. 5 sekund to nie jest powód do rozpaczy. Zresztą już widzę reakcję w ZTM-ie na ewentualną skargę, że maszynista zamknął drzwi 5 sekund przed czasem :D Zresztą nie ma informacji na ile to jest sytuacja powtarzalna, a na ile jednorazowa.

: 16 sty 2007, 18:18
autor: MZ
MeWa pisze:A co mają robić - przez rok przedrzeźniać informacje podawane przez megafon? Jak ktoś będzie miał pytania, to z pewnością udzielą odpowiedzi...
:arrow: Jak nie mają co robić, to trzeba ich stamtąd wycofać. A jak ktoś będzie miał pytanie, to przypuszczam, że każdy jeden SOM-ista też będzie umiał udzielić mu odpowiedzi.