[Radom] O komunikacji miejskiej
Moderator: JacekM
Widocznie nie ma takiego zapotrzebowania na12 aby trzymać na siłę jednej brygady wielkopojemnej.Czy pamiętasz może jak wyglądała obiegówka brygad wielkopojemnych w Radomiu w 2012 podział brygad?
-
- Posty: 775
- Rejestracja: 12 cze 2012, 18:59
- Lokalizacja: Pionki/Warszawa
Takie nietypowe pytanie w sprawie zjazdów 13 z obsługą pasażerską od strony Wośnik:
Jak to wygląda w przypadku DLA? Odnoszę wrażenie, że można było inaczej to zrobić (choćby liniowo do krzyżówki Chrobrego/Rapackiego i dalej Żółkiewskiego i Warszawską, albo z Józefowa prosto Aleksandrowicza do Warszawskiej).
Brygady IREXowe z to zjeżdżają z Os. Wośniki Bulwarową, Kielecką do Wolanowskiej tak jak 8?
Jak to wygląda w przypadku DLA? Odnoszę wrażenie, że można było inaczej to zrobić (choćby liniowo do krzyżówki Chrobrego/Rapackiego i dalej Żółkiewskiego i Warszawską, albo z Józefowa prosto Aleksandrowicza do Warszawskiej).
Brygady IREXowe z to zjeżdżają z Os. Wośniki Bulwarową, Kielecką do Wolanowskiej tak jak 8?
- TranslatorPS
- Posty: 654
- Rejestracja: 16 sie 2012, 20:11
- Lokalizacja: スハ・ベスキツカ乗務区
8 do IREXu: Wośnicka, Bulwarowa, Maratońska, NSZZ Solidarność, Wolanowska, Ślepowron. Gdyby były Kielecką to by się pojawiły kursy na rozkładach też i na tamtym odcinku Wolanowskiej.
13 do DLA: Wośnicka, Bulwarowa, Maratońska, Kielecką, Czarnowskiego, Żółkiewskiego, Mieszka I. Tutaj było oszczędzanie na wzkm parę lat temu, co przy trasach dojazdowych i zjazdowych na 11 od kiedy wojuje tam DLA brzmi jak i jest hipokryzją.
Ogólnie sprawa ma się tak, że te kursy dojazdowe/zjazdowe są jak najbardziej dostępne dla ogólnej publiki, natomiast publika z reguły nie wie o ich trasach przejazdu. Jedyne kursy które nie są dostępne dla publiki to wszelakie "przesunięcia", które nie mają godzin rozkładowych - głównie przejazdy techniczne przy łączeniach czy pętla Obozisko (jedyna pętla w Radomiu z rozkładowo wydzielonym stanowiskiem dla wysiadających - Firlej / Cmentarz owszem ma osobny przystanek fizycznie, ale rozkładowo jest to wpięte pod początkowy). Powód prosty - miasto płaci tylko za kursy planowane rozkładem, czyli liniowe, dojazdowe i zjazdowe.
13 do DLA: Wośnicka, Bulwarowa, Maratońska, Kielecką, Czarnowskiego, Żółkiewskiego, Mieszka I. Tutaj było oszczędzanie na wzkm parę lat temu, co przy trasach dojazdowych i zjazdowych na 11 od kiedy wojuje tam DLA brzmi jak i jest hipokryzją.
Ogólnie sprawa ma się tak, że te kursy dojazdowe/zjazdowe są jak najbardziej dostępne dla ogólnej publiki, natomiast publika z reguły nie wie o ich trasach przejazdu. Jedyne kursy które nie są dostępne dla publiki to wszelakie "przesunięcia", które nie mają godzin rozkładowych - głównie przejazdy techniczne przy łączeniach czy pętla Obozisko (jedyna pętla w Radomiu z rozkładowo wydzielonym stanowiskiem dla wysiadających - Firlej / Cmentarz owszem ma osobny przystanek fizycznie, ale rozkładowo jest to wpięte pod początkowy). Powód prosty - miasto płaci tylko za kursy planowane rozkładem, czyli liniowe, dojazdowe i zjazdowe.
Ten od cyferek i tłumaczeń.
Ostatni manual miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni wysokopodłogowy miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni 5B/6B: EN57AKŁ-1044 > ROJ 41212, 25.11.2024
Ostatni pod banderą ZTM: 6208 > 13/189, 7.01.2023
Ostatni manual miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni wysokopodłogowy miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni 5B/6B: EN57AKŁ-1044 > ROJ 41212, 25.11.2024
Ostatni pod banderą ZTM: 6208 > 13/189, 7.01.2023
-
- Posty: 775
- Rejestracja: 12 cze 2012, 18:59
- Lokalizacja: Pionki/Warszawa
To jednak nie linia 3 będzie obsługiwana w pierwszej kolejności przez elektobusy busy tylko 1.Ciekawe jakie marki zgłoszą się do obsługi klasy maxi mam nadzieje że w przetargu wystartują Mam lub Solaris.

- TranslatorPS
- Posty: 654
- Rejestracja: 16 sie 2012, 20:11
- Lokalizacja: スハ・ベスキツカ乗務区
MAN jak na razie zbudował tylko jakieś prototypy, więc na cele radomskiego przetargu się nie liczy w ogóle.
Ten od cyferek i tłumaczeń.
Ostatni manual miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni wysokopodłogowy miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni 5B/6B: EN57AKŁ-1044 > ROJ 41212, 25.11.2024
Ostatni pod banderą ZTM: 6208 > 13/189, 7.01.2023
Ostatni manual miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni wysokopodłogowy miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni 5B/6B: EN57AKŁ-1044 > ROJ 41212, 25.11.2024
Ostatni pod banderą ZTM: 6208 > 13/189, 7.01.2023
Czy to ktoś jak wyglądają łączenia wieczorne linii dziennych z mocnymi na7 i 9 ?
-
- Posty: 775
- Rejestracja: 12 cze 2012, 18:59
- Lokalizacja: Pionki/Warszawa
Zadanie 7+N2 [12m]
7: DP
Os. Południe: 20:30, 21:50
Os. Michałów: 21:08, 22:38
7: DŚ
Os. Południe: 20:15, 21:50
Os. Michałów: 20:55, 22:38
N2:
Wierzbicka/Warsztatowa: 23:27, 1:07, 2:37, 4:07
Os. Gołębiów II/Sempołowskiej: 0:10, 1:45, 3:15, 4:45[zjazd]
Zadanie 7+N1 [10m]
7:
Os. Południe: 21:05. 22:40
Os. Michałów: 21:48
N1:
Józefów/Szpital: 23:23, 1:03, 2:33, 4:03
Os. Prędocinek: 0:23, 1:58, 3:28, 4:37[zjazd]
Zadanie 9+N1 [10m]
9:
Os. Prędocinek: 21:58
Os. Gołębiów I: 22:49
N1:
Os. Prędocinek: 23:33, 1:13, 2:43, 4:13
Józefów/Szpital: 0:13, 1:48, 3:18, 4:48[zjazd]
Zadanie 9+N2 [12m]
9:
Os. Prędocinek: 22:48
N2:
Os. Gołębiów II/Sempołowskiej: 23:20, 1:00, 2:30. 4:00
Wierzbicka/Warsztatowa: 0:17, 1:52, 3:22, 4:43[zjazd]
Witam mam pytanie czy przeguby na N2 w zeszłą sobotę a także przegubów w weekendy na 23 i 24 to efekt nowych zmian obsługowych , wynikających z zapotrzebowania na tabor wielkopojemnych czy to była jednorazowa obsługa?

Czyli nic się nie zmieniło a kiedy wrócą pojazdy mega na 4 już jest solidnie zapełniona w weekendy zwłaszcza w soboty?na 17 też mogły już pojawić się po przerwie zimowej.
Od kilku dni została zdjęta jedna brygada wielkopojemna, na linii24Czy te zmiany są na stałe wprowadzone czy tym czasowo? Po zdjęciu brygady zostaną 34 obiegówki więc rozklekotał się gazowy Man 1015 a także zaczynają się sypać Many Michalczewskiego albo przypuszczam że nie ma potrzeby już wysyłania brygady mega szczytowej, gdyż stołówka daje radę w szczycie.
- TranslatorPS
- Posty: 654
- Rejestracja: 16 sie 2012, 20:11
- Lokalizacja: スハ・ベスキツカ乗務区
1015 to jest rozklekotany od dawien dawna i jeszcze trochę. Generalnie dobrany na spółkę z 1045 - albo ten albo ten stoi...
Ten od cyferek i tłumaczeń.
Ostatni manual miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni wysokopodłogowy miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni 5B/6B: EN57AKŁ-1044 > ROJ 41212, 25.11.2024
Ostatni pod banderą ZTM: 6208 > 13/189, 7.01.2023
Ostatni manual miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni wysokopodłogowy miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni 5B/6B: EN57AKŁ-1044 > ROJ 41212, 25.11.2024
Ostatni pod banderą ZTM: 6208 > 13/189, 7.01.2023
Powiadasz że 1045 jest stoji masz kiepskie źródło info.dzisiaj jeździ na 7 a przed wczoraj na 23.W gorszym stanie są Many ex Michalczewskiego #940 #945 ten pierwszy to stał na bazie miesiąc czasu ostatnio zaczął jeździć.Jeżeli chodzi o gazowego Mana to w tym miesiącu nie wyjechał więc powinni naprawić albo na żyletki,skoro spadła jedna brygada wielkopojemne na dodatku 24 to rezerwa jest 11 pojazdów.TranslatorPS pisze: ↑30 mar 2019, 2:171015 to jest rozklekotany od dawien dawna i jeszcze trochę. Generalnie dobrany na spółkę z 1045 - albo ten albo ten stoi...