Strona 30 z 37
: 07 lip 2010, 20:36
autor: Dęboszczak
Jest tylko kwestią czasu kiedy 517 i 521 trafią na śmietnik historii
To marnowanie kasy i taboru, pożytku żadnego.
: 07 lip 2010, 20:41
autor: marko80
Dęboszczak pisze:Jest tylko kwestią czasu kiedy 517 i 521 trafią na śmietnik historii
To marnowanie kasy i taboru, pożytku żadnego.
zmieni sie władza np i powiem zupełnie co innego ze ma byc silna komunikacja autobusowa jako komplementarna z tramwajową i co wtedy? Takze lepiej tak odwaznie nie feruj wyroków, wszystko sie zmienia łącznie z Toba, dyr. Rutą i innymi postaciami w ZTM.
: 07 lip 2010, 20:59
autor: chester
Nie mam emocjonalnego stosunku do 517, ale nieco mnie dziwi zapał likwidacyjny w stosunku do czegoś, w czym trudno o miejsce siedzące. Niestety to:
Odpowiedź jest prosta i była wałkowana wiele razy - bo jest nieefektywnym, pożerającym brygady, niepunktualnym, nierównomiernie obciążonym, przyspieszonym na siłę potworem.
jest żadnym wyjaśnieniem. Przecież jeśli to by było tak do dupy, to popyt by to odzwierciedlił, tymczasem nie - wciąż tłok. A w takim razie zapędy inkwizycyjne (o charakterze "a bo tak!") nie mają sensu.
Jeśli przyspieszenie linii jest problematyczne - uzwyklić to (pewnie odcinkowo jeszcze większe potoki tylko będą). A co do reszty... niepunktualny to mediolan też jest, i też brygadożerny. O nieefektywności będzie można mówić, jak się ją zdefiniuje (nie znam definicji efektywnej linii autobusowej w Warszawie).
Powtarzam, nie mam do 517 nabożnej czci (wręcz przeciwnie - kojarzę to zawsze z tłokiem i... smrodem, no sorry, jedyna linia, w której mi zawsze śmierdzi), ale nie rozumiem dyskusji, w której coś obleganego poddaje się gilotynie, bo "nie pasuje do teorii".
Jeśli teoria mija się z rzeczywistością, to tym gorzej dla rzeczywistości...
: 07 lip 2010, 21:08
autor: marko80
prawdziwy pożeracz brygad to cos zupełnie innego i nie jest to bynajmniej 517 a E-2. Linia własciwie jezdzi bo jest poprawna polityczna. Tasiemiec konca epoki PRL. 517 ma frekwencje i jest potrzebny. Można byłoby z E-2 cos zrobic polaczyc z czyms ewentualnie skrócic a nie puszczac przez całe miasto, gdzie na brygady musza sie zlozyc az 3 zajezdnie, punktualnoscia to cos równiez nie grzeszy, stoi w korkach a i z zapełnieniem róznie bywa.
: 07 lip 2010, 21:14
autor: bosman30
A czym się różni E-4 od 508,śmiech częstotliwość co 15 min i 2 przystanki mniej na trasie jak 508.
: 07 lip 2010, 21:17
autor: marko80
bosman30 pisze:A czym się różni E-4 od 508,śmiech częstotliwość co 15 min i 2 przystanki mniej na trasie jak 508.
kiepsko liczysz E-4 ma o 5 przystanków mniej niz 508. Park Kaskada, Os. Potok, Konwaliowa, Płochocińska, Białołeka Ratusz, to na tych przystankach zatrzymuje sie 508 a E-4 je omija.
: 07 lip 2010, 21:30
autor: Bastian
Chryste, przecież tu się dyskutuje o przyszłej, raczej nieuchronnej, likwidacji linii 517, ale
nie o likwidacji połączenia Śródmieście - DWZ - Reduta - Włochy!
: 07 lip 2010, 21:35
autor: Dęboszczak
: 07 lip 2010, 21:55
autor: Desert
A takie linie jak 202,208 czy chociażby 210 czy co to tam przy Woronicza jeździ, kosztuje 15,9 melonów zł. za te pieniądze można kupić 15 U12 .
: 07 lip 2010, 21:59
autor: marko80
a ile kosztuje utrzymywanie w ZTM zbędnych biurw? tylko nie bierz tego do siebie ale ogolnie mowiac. Zawsze zaczyna sie tam gdzie nie powinno, wszystkie urzedy, instytucje maja przerost biurw nad trescia a szukaja oszczednosci nie u siebie ale zupełnie gdzies indziej.
: 07 lip 2010, 22:19
autor: Bastian
Desert pisze:A takie linie jak 202,208 czy chociażby 210 czy co to tam przy Woronicza jeździ, kosztuje 15,9 melonów zł.
Skąd to wyliczenie?
: 07 lip 2010, 22:49
autor: geograf_OSU
Bastian pisze:likwidacji linii 517, ale nie o likwidacji połączenia Śródmieście - DWZ - Reduta - Włochy!
a nie na Ursus?
czy raczej komasacja 127, 158 i 517 w jedna linie z PTK przez Jerozolimskie prosciutko do Popularnej i dalej jak 127 do Wloch? Tylko to musialoby byc co 5 szczycie a to juz za duzo we Wlochach.
Ale pamietam tez ze padaly tu pomysly skrocenia do Narutowicza-DWZ-Reduta-Wlochy/Ursus, a tego tu juz akceptowac nie mozna.
: 08 lip 2010, 7:49
autor: reserved
Desert pisze:A takie linie jak 202,208 czy chociażby 210 czy co to tam przy Woronicza jeździ
Na pewno nie 208.
Ponowię pytania... nie szkoda wam brygad na 158? Wywala się ciasną linię zastępując ją pustym muchowozem. No może nie aż tak pustym, ale w stosunku do 517 jest bardzo pusta. I pytam się jaki w tym sens... rozumiem, że to są tylko jakies ułomne fantazje kogoś z ZTM-u i ma za dużo brygad, musi je gdzieś rozdysponować.
: 08 lip 2010, 10:23
autor: Bastian
A co w związku ze 158 proponujesz?
: 08 lip 2010, 11:31
autor: ness
Polaczyc je ze 127. Prawa koncowka 127 out, brygady z niej na wzmocnienie czegos na wincentego-starzynskiego.
517 poki co wyciac do ptk.
382(182) podciagnac na razie do reduty.
Przyszlosciowo jak zrobia s8 + s2 do pulawskiej (niby za 2 lata) i tranzyt wypadnie z rzs czy lopuszanska/aleje, skasowac jeden pas do lewoskretu na rzs (dzis sa 2 plus tunel) i machnac buspas w relacji na wprost (na smiglowca to samo by sie przydalo).
Wtedy 382(182) gdzies na ursus, a przynajmniej na skorosze, 517 i 187 out.