Praga Północ i jej problemy komunikacyjne
Moderator: Wiliam
162 to przede wszystkim musi zaliczać PKP Powiśle. To wyklucza zaś trasę przez most Poniatowskiego. Czyli albo most Świętokrzyski, albo żaden.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Dlaczego musi i akurat 162?pawcio pisze:162 to przede wszystkim musi zaliczać PKP Powiśle. To wyklucza zaś trasę przez most Poniatowskiego. Czyli albo most Świętokrzyski, albo żaden.
Kiedyś w jedną stronę jeździło przez Śl-D:)
ŁK
Przesiadki z kolei na Sielce. Potężne. Zasilenia poranne 162 były właśnie pod to robione.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Ale to nie musi 162 chyba (tak, nie wiem co).
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
ŁK
Jest już nowy rozkład 156 na stronie ZTM. 10 min od Wschodniego do Trockiej i 9 min od Trockiej do Wschodniego.
No to ładny czas chyba - niezależnie od dnia taki jest. Myślicie, że za chwilę nie trzeba będzie tej linii co 10 minut?
ŁK
Jak będzie potrzeba to i 256 można tam posłać.
Tam raczej byłoby potrzebne połączenie z Ząbek, Rembertowa przez Naczelnikowską, trasą Świętokrzyską do M2. 156 jest, bo jest i raczej nie potrzeba by linia kursowała częściej.
Taki pomysł mi zaświtał: 199 z Targówka na DWW przez nową trasę.
Argumenty za: logiczne zakrańcowanie linii bądź co bądź podmiejskiej, lepsze przesiadki, bezpośrednie połączenie Ząbek z DWW, niegniecenie się na krańcu Pratulińska.
Argumenty przeciw: kasa, niedasię.
Co sądzicie?
Argumenty za: logiczne zakrańcowanie linii bądź co bądź podmiejskiej, lepsze przesiadki, bezpośrednie połączenie Ząbek z DWW, niegniecenie się na krańcu Pratulińska.
Argumenty przeciw: kasa, niedasię.
Co sądzicie?
214 (w wersji 2012) - był to pożyteczny muchowóz; choć nieekonomiczny, dowoził do eSKaeMki.
A po co 199 ma się telepać od Radzymińskiej do DWW? 199 ma dowozić do stacji metra Trocka (tak wiem, będzie gotowa za jakieś dwa lata).
Jeśli miałoby tam jeździć coś z Ząbek (skądinąd niezła idea) to raczej po trasie 170, a więc przez Swojską i ks. Ziemowita a potem - tak jak dziś 156, docelowo nawet do Metra Stadion Narodowy.
Jeśli miałoby tam jeździć coś z Ząbek (skądinąd niezła idea) to raczej po trasie 170, a więc przez Swojską i ks. Ziemowita a potem - tak jak dziś 156, docelowo nawet do Metra Stadion Narodowy.
199 musi dowozić do ZP Metro Trocka, to będzie bardzo ważny przystanek dla tej linii.
Ja bym zaryzykował coś z Radzymińskiej, ale chyba na początek jakieś 412.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
ŁK
Nie mam parcia na wspomnianą propozycję względem 199. Szukam natomiast możliwości racjonalnego zagospodarowania nowego fajnego układu drogowego z korzyścią dla ludu.
To może ciągnijmy od drugiej strony: 125 spod krzaków przy stadionie przez DWW i nową trasę na Targówek? Z Targówka naprawdę dużo osób podróżuje na Pragę-Płd. Byłaby to unikalna oferta przewozowa. Hę?
To może ciągnijmy od drugiej strony: 125 spod krzaków przy stadionie przez DWW i nową trasę na Targówek? Z Targówka naprawdę dużo osób podróżuje na Pragę-Płd. Byłaby to unikalna oferta przewozowa. Hę?
214 (w wersji 2012) - był to pożyteczny muchowóz; choć nieekonomiczny, dowoził do eSKaeMki.
Ciekawe, przyznam, ale linia ta musiałaby zostać w ogóle wycofana z krzaków przy stadionie lub jeździć tam tylko w jedną stronę, bo Sokola ma nie mieć skrzyżowania z Targową, a zawrotka jest przy Zamoyskiego, więc byłoby to bardzo ekscentryczne kryterium. A że stacja 2 kilometry od stadionu pośrodku niczego musi skądś wziąć obłożenie, ZTM w życiu się tej linii stamtąd nie pozbędzie.
Myślałem o całkowitym wywaleniu 125 z Sokolej i stadionu, i o skierowaniu prosto Zamoyskiego-Targową do Kijowskiej.
Obecnie mało kto korzysta ze 125 przy stadionie. Większość idzie z metra pod Teatr Powszechny.
Obecnie mało kto korzysta ze 125 przy stadionie. Większość idzie z metra pod Teatr Powszechny.
214 (w wersji 2012) - był to pożyteczny muchowóz; choć nieekonomiczny, dowoził do eSKaeMki.