Tabor Kolei Mazowieckich
: 20 sie 2014, 9:59
Dobrze zauważyłeś Ja też widziałem, ER75-013. Pewnie kolejny Elf w przeróbce.
Co masz do Pesy? Moim zdaniem są to najlepsze, najładniejsze i najbardziej komfortowe EZT jeżdżące obecnie w Polsce. I mam nadzieję, że za rok przybędą do KM następne elfy.Loui pisze:Jedyne co na P4 dokładają, to tablice SRG-5000P oraz kamerę rejestrującą obraz szlaku zza przedniej szyby. Reszta to tylko pseudo estetyka. A co do przetargu na nowe ezt, to radzę przygotować się na kolejne Pesozłomy. Bo dopóki najwięcej punktów będzie za cenę to zawsze będzie wygrywać PESA. Obniżamy cenę do minimum, a następnie to co straciliśmy przy sprzedaży, odbijamy sobie na kosztach serwisu i częśći zamiennych.
Moim zdaniem do Flirtów to póki co żaden EZT z Pesy i Newagu jeszcze nie dorósł na przykład, ale nie pod względem wyglądu, tylko np rozplanowania wnętrza, funkcjonalności etc. Wystarczy po prostu przejść przez skład.konri pisze:Co masz do Pesy? Moim zdaniem są to najlepsze, najładniejsze i najbardziej komfortowe EZT jeżdżące obecnie w Polsce. I mam nadzieję, że za rok przybędą do KM następne elfy.Loui pisze:Jedyne co na P4 dokładają, to tablice SRG-5000P oraz kamerę rejestrującą obraz szlaku zza przedniej szyby. Reszta to tylko pseudo estetyka. A co do przetargu na nowe ezt, to radzę przygotować się na kolejne Pesozłomy. Bo dopóki najwięcej punktów będzie za cenę to zawsze będzie wygrywać PESA. Obniżamy cenę do minimum, a następnie to co straciliśmy przy sprzedaży, odbijamy sobie na kosztach serwisu i częśći zamiennych.
Ależ proszę - drobne porównanie ELFa z FLIRTem:konri pisze:Co masz do Pesy? Moim zdaniem są to najlepsze, najładniejsze i najbardziej komfortowe EZT jeżdżące obecnie w Polsce. I mam nadzieję, że za rok przybędą do KM następne elfy.
No w zimie taka sytuacja już była, wtedy na 91604 zadysponowano podwójne kibello, ledwie +10 miał na Zachodniej p8. Niech lepiej pojedzie takie coś niż nic, przecież teraz 51652 nie kursuje.Loui pisze:Gdyby nie ten Flirt na lotniskowcu, to by 91604 w ogóle nie pojechał. A tak to chociaż jeden Elf był. Sypie się ten złom z Pesy i taki jest efekt, a mają dopiero po około 420-470tyś., ciekawe co będzie przy milionie.
Pełna zgoda. Chociaż oczywiście cieszy powodzenie rodzimego producenta. Gorzej, że wynika ono w sporej części ze stosowania kryterium niemal wyłącznie cenowego w przetargach w całym kraju.przewoz pisze:Moim zdaniem do Flirtów to póki co żaden EZT z Pesy i Newagu jeszcze nie dorósł na przykład, ale nie pod względem wyglądu, tylko np rozplanowania wnętrza, funkcjonalności etc. Wystarczy po prostu przejść przez skład.
Chyba żartujesz . Elf w porównaniu z Impulsem to dno i wodorosty. Nie wspominając o awaryjności.Loui pisze:Co masz do Pesy? Moim zdaniem są to najlepsze, najładniejsze i najbardziej komfortowe EZT jeżdżące obecnie w Polsce. I mam nadzieję, że za rok przybędą do KM następne elfy.
Dokladnie odwrotnie. Impuls to najgorszy szrot i do piet nie dorasta Elfowi.Michalk001 pisze:Chyba żartujesz . Elf w porównaniu z Impulsem to dno i wodorosty. Nie wspominając o awaryjności.Loui pisze:Co masz do Pesy? Moim zdaniem są to najlepsze, najładniejsze i najbardziej komfortowe EZT jeżdżące obecnie w Polsce. I mam nadzieję, że za rok przybędą do KM następne elfy.
A jak ma oferowac lepszy , skoro newag swoim szrotem zwanym impulsem dampinguje cene ?emyl pisze:A kto ci powiedział, że zaoferowała identyczny produkt, jak na naszym rynku?
Porównujesz impulsa miejskiego do elfa i flirta podmiejskiego. Popatrz na podmiejskie wersje impulsa, może zmienisz zdanie, choć daleko im do omawianego flirta.rhemek pisze:A jak ma oferowac lepszy , skoro newag swoim szrotem zwanym impulsem dampinguje cene ?emyl pisze:A kto ci powiedział, że zaoferowała identyczny produkt, jak na naszym rynku?