Strona 294 z 406

: 16 sty 2012, 15:18
autor: KwZ
Np. zdjęcie pasażerów z linii pruszkowskiej :P

: 16 sty 2012, 15:29
autor: Kleszczu
KwZ pisze:Np. zdjęcie pasażerów z linii pruszkowskiej :P

Tak w momencie gdy majtkowy węzeł skusi ich do przesiadki do samochodu (pomijając fakt, że w drugą stronę sobie spokojnie postoją w korku...) =;

: 16 sty 2012, 16:17
autor: mariow
ja tam dostrzegam plusy

wolę jechać autobusem bez przesiadki niż marznąć na peronie i "wbijać się" do pociągu, żeby się zmieścić

: 16 sty 2012, 17:49
autor: Kleszczu
mariow pisze:ja tam dostrzegam plusy

wolę jechać autobusem bez przesiadki niż marznąć na peronie i "wbijać się" do pociągu, żeby się zmieścić

Na przystanku autobusowym nie marzniesz :p


Tak czy siak pokazuje to problem Warszawy czyli zbyt szerokie arterie prowadzące w kierunku Śródmieścia, które sprawiają, że samochód (tudzież autobus zamiast szybszej szyny - tzn. szybszej w relacji szeroko pojęte osiedle - Śródmieście, nie przystanek A - przystanek B) jest szybszym połączeniem ze Śródmieściem. Przykre, że dalej w to brniemy (vide Kasprowicza) =;

: 16 sty 2012, 18:17
autor: mariow
Kwestia marzniecia na 1 przystanku jest często zredukowana bo wychodzę na konkretny autobus. Przy przesiadce różnie bywa, zwłaszcza na pociąg na stacji ursus.

: 16 sty 2012, 18:22
autor: Kleszczu
mariow pisze:Kwestia marzniecia na 1 przystanku jest często zredukowana bo wychodzę na konkretny autobus. Przy przesiadce różnie bywa, zwłaszcza na pociąg na stacji ursus.

I wracamy do mojego ulubionego sedna sprawy czyli ucywilizowania pociągów ;)

: 10 kwie 2012, 20:21
autor: Solaris U10
W marcowym Dzienniku Ursusa możemy przeczytać, że dzielnica przyjęła do wiadomości ustalony z MZA (sic!) układ tras po otwarciu wiaduktu na Gierdziejewskiego. Wie ktoś coś więcej na ten temat?

: 22 kwie 2012, 16:59
autor: 216
Witam nie jestem mieszkańcem ursusa ale bywam tam czasami i pytam sie czy upadł już pomysł utworzenia linii osiedlowej niedźwiadek i zredukowania trasy 194

: 06 maja 2012, 22:23
autor: Radko
Od razu się przywitam, gdyż jestem tu nowy :P
Romansuje długo i namiętnie czyli od jakiś 5 miesięcy z ZTM a propos układu komunikacyjnego po otwarciu wiaduktu na Gierdziejewskiego i za każdym razem ZTM upiera się poprowadzeniu linii lokalnej. Minął już miesiąc od złożenia mojego 4 wniosku, więc niedługo powinienem dostać odpowiedź i ciekawe co tym razem powie ZTM.

: 06 maja 2012, 22:45
autor: fik
A jaką Ty byś linię chciał na tym wiadukcie? E-5? :shock:

: 06 maja 2012, 22:51
autor: Bastian
Właśnie, też jestem ciekaw. Ja kiedyś myślałem o 112, ale ono przecież nie przeżyje (raczej) na Jelonkach nawet roku...

A gdyby 194 z UD Ursus przez Niedźwiadek, Gołąbki itp.? Włochy zostawić z 716 i poprawionym (także trasowo) 206... :-k

: 06 maja 2012, 22:54
autor: Glonojad
Raczej wypadałoby nową trasą puścić 716, jako bardziej dalekobieżne. Choć brak dobrej linii między starym, a nowym ursusem trochę tę ideę psuje (716 to np. dojazdy do liceum w Ursusie, obecnie znajdującego się w zasadzie w strefie dojścia do siedemsetki).

: 06 maja 2012, 23:02
autor: Bastian
Glonojad pisze:Raczej wypadałoby nową trasą puścić 716, jako bardziej dalekobieżne.
Tylko że akurat nim, jak sam napisałeś, wszystko byś ominął...

: 06 maja 2012, 23:12
autor: osa
Urząd Ursusa pytany usilnie milczy na ten temat, choć odbyła się publiczna prezentacja jakiegoś projektu dot. Nowolazurowej i wiaduktu na Gierdziejewskiego. Usłyszałem, że "nie jest wskazane" (sic!) publikować żadnych konkretów. W sąsiednich Włochach twierdzą, że chodzi o przedłużenie trasy 206, ale tak, żeby nadal zahaczało o pętlę przy ks. Chrościckiego. Nic więcej.

: 08 maja 2012, 20:32
autor: Radko
We wniosku do ZTM zaproponowałem:
177: P+R al. Krakowska - ..., Orłów Piastowskich, Czerwona Droga, Kadłubka, Kazimierza Jagiellończyka, Bolesława Krzywoustego, Przejazdowa, Leszka Białego, Kadłubka, Leszczyńskiego, Gierdziejewskiego, Połczyńska - Karolin
194: Ursus Ratusz - Traktorzystów, Wojciechowskiego, Keniga, Orląt Lwowskich, Warszawska, Orłów Piastowskich, Czerwona Droga, Gierdziejewskiego, Połczyńska, Wolska, Fort Wola - cm. Wolski
206: Odolany - ..., al Chróścickiego, Obywatelska, Świerszcza, Traktorzystów, Wojciechowskiego, Keniga, Orłów Piastowskich, Czerwona Droga, Kadłubka, Kazimierza Jagiellończyka, Bolesława Krzywoustego, Przejazdowa, Leszka Białego, Kadłubka, Leszczyńskiego, Gierdziejewskiego, Posag 7 Panien - Zajezdnia Ursus płn.
394 (bądź przedłużenie 197): Nowe Włochy - al. Chróścickiego, Świerszcza, Globusowa, Dźwigowa, Połczyńska, Wolska, Fort Wola - cm. Wolski

Na Gołąbkach nie potrzeba linii co 10 minut, a w zamian 2 linie co 30 minut, czyli średnio co 15. Wydłużenie 177 na Karolin jako linia "sklepowa" będzie miała szczególnie znaczenie zwłaszcza w soboty. 206 zastąpi 394 w Ursusie i 177 na zakładach. 194 główną linią w Ursusie płn.
716 bym zostawił w spokoju, ponieważ sporo ludzi wsiada na PKP Włochy i PKP Ursus, a przez Gierdziejewskiego będzie się musiał trochę cofać.