Strona 4 z 6

: 15 cze 2013, 16:30
autor: Emyl
Tyrystor pisze:171 i dublowanie metra?
Setki ludzi pokonują ten wspólny odcinek i wybierają metro (inni tramwaje). 171 ma tam raczej kiepską frekwencję, a z dwójki 171 i 520 wolałbym, żeby zostało 520, bo nie utyka przy patelni.

: 15 cze 2013, 16:32
autor: Georg
Z ZP Torwar (także Legia-Stadion) oraz Rozbrat do Centrum jest 107. Problem tylko z przystankiem Śniegocka oraz przystankami wzdłuż Górnośląskiej. Z Książęcej do Centrum spokojnie można skierować 118 (stanowisko EMILII PLATER 03).

: 15 cze 2013, 16:35
autor: Emyl
A z tą Dobrą, to może warto pomyśleć, co zrobić, żeby ją odkorkować. Korek w krajobraz Mariensztatu nie wpisuje się najlepiej...

: 15 cze 2013, 16:37
autor: Georg
emyl pisze:z dwójki 171 i 520 wolałbym, żeby zostało 520, bo nie utyka przy patelni.
Ja bym wolał podbicie któregoś tramwaju, likwidację 171 i skrócenie 520 ze zmianą numeru na zwykły do odcinka MARYSIN-METRO POLITECHNIKA. Tylko wtedy wartoby było coś skierować na Znaną (512 z obecną częstotliwością+zaliczenie 190 do grona linii bardzo silnych (z częstotliwością 5/7,5/10). Dodatkowo pytanie: czy potrzebny jest skręt z prawo z Al. Solidarności w Marszałkowską (relację zapewniają obecnie 171, 520 i Edward). Pytam, bo przy tym skręcie w obydwie strony są korki i szybciej jest dojść do tramwaju albo 190.

: 15 cze 2013, 16:45
autor: Emyl
E-2 to w ogóle powinno jechać Bielańską i Senatorską do Miodowej, a z powrotem Kapucyńską i trambuspasem...

: 15 cze 2013, 16:52
autor: Georg
Masz rację. Nie wpadłem na to. A jest możliwość skrętu z Miodowej w Kapucyńską? Poza tym MRA 55 jest przystankiem tymczasowym, a po zaliczeniu przystanku MRA 09 chyba nie da się wykonać skrętu w prawo w Bielańską.

: 15 cze 2013, 17:04
autor: Pan Piotr
Georg pisze:
emyl pisze:z dwójki 171 i 520 wolałbym, żeby zostało 520, bo nie utyka przy patelni.
Ja bym wolał podbicie któregoś tramwaju, likwidację 171 i skrócenie 520 ze zmianą numeru na zwykły do odcinka MARYSIN-METRO POLITECHNIKA. Tylko wtedy wartoby było coś skierować na Znaną (512 z obecną częstotliwością+zaliczenie 190 do grona linii bardzo silnych (z częstotliwością 5/7,5/10). Dodatkowo pytanie: czy potrzebny jest skręt z prawo z Al. Solidarności w Marszałkowską (relację zapewniają obecnie 171, 520 i Edward). Pytam, bo przy tym skręcie w obydwie strony są korki i szybciej jest dojść do tramwaju albo 190.

131+171 - SADYBA - Centrum - NOWE BEMOWO ( co 6-8/7-8/10 )

271 - EMILII PLATER - TORWAR ( co 10/12/15 ) tabor krótki

512 - na Znaną

520 - DW. CENTRALNY - MARYSIN ( ew. jako zastępstwo zasilenie tramwajów na Marszałkowskiej )

i by jakoś wyglądało. 171 traci czas na zakręcie, a 131 nie narzeka na zbyt wysoką frekwencję na odc. CENTRUM - DW. CENTRALNY, więc możnaby z tego odcinka zrezygnować. Połączenie Trasy Ł. z Wolą utrzymane dzięki jednoperonowej przesiadce z 520 do 171.

Pozostawałaby tylko kwestia opóźnień na trasie: SADYBA - NOWE BEMOWO, ale nie powinno być tak źle. Eliminując z trasy 171 zakręt przy Patelni regularność by się znacząco poprawiła.
Z Górczewskiej do Sadyby 171 jechałoby de facto trasą dawnego 522, więc trasa miałaby wzięcie.

: 15 cze 2013, 17:13
autor: MichalJ
Weź się odstosunkuj od 131.

: 15 cze 2013, 18:24
autor: Pan Piotr
MichalJ pisze:Weź się odstosunkuj od 131.
Jest faktem, że frekwencja na odc. CENTRUM - DW. CENTRALNY jest w nim słaba i tyle. Wozi zazwyczaj ok. 20 osób w przegubowym autobusie. Już 519 jeździ na tym odcinku lepiej zapełnione.

: 15 cze 2013, 18:41
autor: MichalJ
Wsiadając na WC nie zawsze mam siedzące. Daj nam Panie tak na każdej pętli.

: 15 cze 2013, 19:01
autor: Pan Piotr
MichalJ pisze:Wsiadając na WC nie zawsze mam siedzące. Daj nam Panie tak na każdej pętli.
Jak ja ostatnio jechałem o 17:00 w DP to połowa miejsc siedzących była wolna.

: 15 cze 2013, 19:07
autor: Glonojad
Nie nie, zostawmy to 131 przynajmniej do czasu tramwaju na Siekierki.

: 15 cze 2013, 19:43
autor: Vilén
Georg pisze:Ja bym wolał podbicie któregoś tramwaju, likwidację 171 i skrócenie 520 ze zmianą numeru na zwykły do odcinka MARYSIN-METRO POLITECHNIKA. Tylko wtedy wartoby było coś skierować na Znaną (512 z obecną częstotliwością+zaliczenie 190 do grona linii bardzo silnych (z częstotliwością 5/7,5/10).
A może dajmy takie coś:

520: Skrócenie do odcinka MARYSIN — METRO POLITECHNIKA w celu wycofania z Marszałkowskiej.

190: Skierowanie na trasę CH MARKI — ZNANA w celu zastąpienia 520 na Olbrachta.

171: OS. GÓRCZEWSKA — BIELAŃSKA z jakąś wysoką częstotliwością, zapewniającą odpowiednią podaż dla potoków korzystających dotychczas ze starych 171 i 190 – wycofanie z Marszałkowskiej, wycofanie z nadpodażowej trasy na Torwar.

155: Nowa linia w relacji DW. CENTRALNY — TORWAR po dotychczasowej trasie 171 z częstotliwością odpowiednią dla występujących w tej relacji potoków.

Dlaczego akurat taka kombinacja? Cóż, w tym projekcie zależało mi głównie na niedokładaniu dodatkowych autobusów na Radzymińską i niezabieraniu ich z Olbrachta, a przy okazji uzyskaliśmy wycofanie dublujących podwójnie szynę autobusów z Marszałkowskiej, wycofanie 171 z bemowskiego odcinka o słabej frekwencji, oraz komasację linii jadących z :mewa: Ratusz Arsenał na ciąg Górczewskiej.

A teraz możecie wszyscy mnie zglanować :P.

: 15 cze 2013, 19:47
autor: JKTpl
Vilén pisze:wycofanie 171 z bemowskiego odcinka o słabej frekwencji
Vilén pisze:A teraz możecie wszyscy mnie zglanować :P .
Domyłem od razu po ImpactFeście, no to do boju.
Na czym zostawiasz ewakuację z Bemowa-Lotniska? 122? Okresowym E-2? Mniam.

: 15 cze 2013, 19:52
autor: Glonojad
Wycofaj 520 ze Znanej, to miesiąc później Żoliborz będzie miał kursy wariantowe co 30 minut do siebie. Nie, dziękuję. =;