Strona 4 z 6

Obiegi lokomotyw i składów

: 13 cze 2014, 20:53
autor: vernalisadonis
EP07-174 Na TLK PODLASIAK do Białegostoku
EP09-022 (w nowym malowaniu) na Korczaku z Krakowa do Warszawy
A na TLK POLONEZ zamiast Rosyjskich wagonów sypialnych pojawiły się Polskie.

Obiegi lokomotyw i składów

: 18 cze 2014, 23:04
autor: vernalisadonis
Szukam teraz lokomotywy EU44-001 jest w nowej biało - czarnej okleinie Open'er. Jak ktoś z was będzie widział gdzie mniej więcej się znajduje to niech wypisze.

Obiegi lokomotyw i składów

: 05 lip 2014, 15:13
autor: moonwalker
Nie wiecie dlaczego IR z W-wy Wsch. do Łodzi Kaliskiej jezdzi slużbowo przez W-wę Praga gdzies na północ w kierunku Toruńskiej? Tak samo kiedyś działo się z IR Chemik. Jaki tego jest cel?

Obiegi lokomotyw i składów

: 05 lip 2014, 16:59
autor: Peter
Gdyż w tej okolicy odstawiane są składy pociągów Interregio na postój po przyjeździe do stolicy.

Obiegi lokomotyw i składów

: 05 lip 2014, 20:06
autor: moonwalker
A, ok. Dobrze wiedziec. Dzieki ;)

Obiegi lokomotyw i składów

: 15 lip 2014, 0:59
autor: konri
Wczoraj (14.07) EP09-046 (w starym, żółto-brązowym malowaniu) prowadziła TLK Pobrzeże od Gdyni Głównej do Krakowa.

Obiegi lokomotyw i składów

: 09 sie 2014, 9:07
autor: tomstak
moonwalker pisze:Nie wiecie dlaczego IR z W-wy Wsch. do Łodzi Kaliskiej jezdzi slużbowo przez W-wę Praga gdzies na północ w kierunku Toruńskiej? Tak samo kiedyś działo się z IR Chemik. Jaki tego jest cel?
Aktualnie skład na:
10120/1 nocuje na WWO z 10140/1.
10122/3 obraca się na WPB z 10132/3 (116239).
10124/5 obraca się na WPB z 10134/5 (116241).
10126/7 w "D" obraca się na WWO z 10136/7, w "C" obraca się na WPB z 10134/5 (116241).
10130/1 obraca się na WPB z 10138/9 (116243).
Chemik obraca się na WPB i przechodzi? na Chemika
Babie Lato 71104/5 z EN57 obraca się na WPB i przechodzi na Babie Lato 17104/5
Bosman 81112/3? z EU07 obraca się na WPB i przechodzi? na Bosmana 18106/7
Matejko 31120/1 z E163 obraca się na WPB i przechodzi na Mewę 18122/3.
Mewa 81120/1 z E163 obraca się na WPB i przechodzi na Matejkę 13122/3.

Obiegi lokomotyw i składów

: 11 paź 2014, 23:21
autor: vernalisadonis
Byly dzisiaj jakies specjalne pociągi z Niemiec do Warszawy?

Obiegi lokomotyw i składów

: 24 wrz 2017, 15:51
autor: vernalisadonis
"Pendolino" z wagonami do Jeleniej Góry. Na czele EP09

Obiegi lokomotyw i składów

: 24 wrz 2017, 16:35
autor: ashir
Nic nowego. :P

Obiegi lokomotyw i składów

: 24 wrz 2017, 17:05
autor: vernalisadonis
Aż tak w tym nie siedzę, to nie wiem.
Teraz moje pytanie co z pasażerami, co zapłacili sporo za bilet, a dostali wadliwą usługę?

Obiegi lokomotyw i składów

: 24 wrz 2017, 17:35
autor: ashir
Muszą złożyć reklamację i PKP Intercity im zwróci różnicę w cenie biletu w stosunku do EIC. ;)

Obiegi lokomotyw i składów

: 25 wrz 2017, 7:45
autor: Łukasz
ashir pisze:Muszą złożyć reklamację i PKP Intercity im zwróci różnicę w cenie biletu w stosunku do EIC. ;)
Całkiem niezły temat na taką dyskusję, ale jak kupiłem superpromo to pewnie nic mi się nie należy.

A nawet jak tylko nie ma warsu, to 25% może być mniejsze niż 4euro i się też nic nie dostanie...

Obiegi lokomotyw i składów

: 25 wrz 2017, 8:20
autor: ashir
Łukasz pisze:Całkiem niezły temat na taką dyskusję, ale jak kupiłem superpromo to pewnie nic mi się nie należy.
Przy Superpromo i Promo chyba po prostu dostaniesz rekompensatę w formie bonu w wysokości 25% ceny biletu.
Łukasz pisze:A nawet jak tylko nie ma warsu, to 25% może być mniejsze niż 4euro i się też nic nie dostanie...
Jak nie ma Warsu to żaden próg z wypłatą odszkodowań nie obowiązuje. Za brak Warsu każdy może dostać bon, obojętnie ile zapłacił za bilet i zawsze to będzie 25% ceny biletu. Tak samo, jeśli kupowałeś bilet na wagon przedziałowy, a przyjedzie bezprzedziałowy, albo na odwrót to też jak najbardziej możesz dostać bon w wysokości 25% ceny biletu (jeśli formy wypłaty odszkodowania jasno się nie napisze we wniosku reklamacyjnym, wtedy zawsze przewoźnik wypłaca rekompensatę w formie bonu), który jest ważny przez rok od daty wydania. Wystarczy dobrze umotywować reklamację (i przede wszystkim wiedzieć co reklamować w danym pociągu), a nawet w przypadku decyzji handlowych przewoźnika można się spodziewać pozytywnej decyzji i niekoniecznie aż po 30 dniach. ;)
PS. Ogólnie wiele decyzji jest rozpatrywanych negatywnie, bo pasażerowie często skarżą się na opóźnienia (licząc na zwrot 25% czy 50% ceny biletu), gdzie przewoźnik robi minimum, które zmusza go przez art. 17 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1371/2007, a czasem wystarczy poskarżyć się na coś innego, aby dostać bon w wysokości 25% ceny biletu. :)

Obiegi lokomotyw i składów

: 25 wrz 2017, 10:43
autor: vernalisadonis
Łukasz pisze:
ashir pisze:Muszą złożyć reklamację i PKP Intercity im zwróci różnicę w cenie biletu w stosunku do EIC. ;)
Całkiem niezły temat na taką dyskusję, ale jak kupiłem superpromo to pewnie nic mi się nie należy.

A nawet jak tylko nie ma warsu, to 25% może być mniejsze niż 4euro i się też nic nie dostanie...
W styczniu jak jechałem z Warszawy do Wrocławia, to zamiast pendolino podstawili mi skład wagonowy. Na starcie 45 minut w pelcy, a We Wrocławiu ponad 100. Nie dziwię się skoro na czele była EP07. Poszedłem to zareklamować dostałem odpowiedź, że też mi się nic nie należy, bo było mniej niż 4 Euro (miałem bilet SuperPromo) ale obiecali, że mimo wszystko zrekompensują mi te 25%. Mijały tygodnie, a kasy nie było. Dopiero po napisaniu do rzecznika praw pasażera kolei kasa szybko się znalazła.