Modernizacja linii kolejowej nr 7 Warszawa-Dęblin-Lublin

Moderator: JacekM

VLnt7
Posty: 743
Rejestracja: 15 maja 2012, 11:57

Post autor: VLnt7 » 06 kwie 2014, 14:22

Sądzę, że najpierw jeszcze trzeba by coś zrobić z WWO-Ot. Ciekawy jestem, co nas czeka (jeśli w ogóle coś). Dobudowa torów nie mogłaby się odbyć bez skasowania budynku/ów w Wawrze/Falenicy. Już nawet słowem nie wspominając o moście nad Świdrem.

Awatar użytkownika
rufio198
Posty: 3596
Rejestracja: 19 sie 2006, 13:47
Lokalizacja: Z Doliny Muminków
Kontakt:

Post autor: rufio198 » 06 kwie 2014, 14:23

rhemek pisze:A nie da sie tam wcisnac 2 torow? Ten nasyp wyglada na dosc szeroki, tu byly na wielu odcinkach bocznice towarowe.
Ten trzeci i ewentualnie czwarty tor pomiędzy Wawrem a Falenicą to przez budynki tam stojące był planowany ( zwłaszcza w Falenicy i pomiędzy Radością i Miedzeszynem). Temat dwóch dodatkowych torów pomiędzy Wawrem a Falenicą jest na kolei wałkowany przynajmniej od lat 90.
Wątpię żeby teraz udało się te tory wybudować. Większość tych budynków o których pisze jest już w rejestrze zabytków, poza tym wysiedlając stamtąd ludzi trzeba by im jakoś to zrekompensować
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę :D
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach

Awatar użytkownika
rhemek
Posty: 2459
Rejestracja: 23 cze 2007, 16:22
Lokalizacja: Anin

Post autor: rhemek » 06 kwie 2014, 15:19

fik pisze:
MichalJ pisze: Bujać to my. :)
Ale że co? Po modernizacji cały ruch lubelski będzie jeździł przez Otwock.
To bedzie masakra ludzi . Bo tam przejscia sa co kilka kilometrow, wiec kazdy chodzi na dziko, bo zwykle przystanek autobusowy jest tylko po jednej stronie torow. Juz dzis sie ryzykuje, bo skm-ki maja duze przyspieszenie, jak podniosa o 50 km/h to czarno to widze. Przy modernizacji powinni koniecznie zbudowac przejscia i wysokie ogrodzenie.

Teokryt
Posty: 3846
Rejestracja: 05 paź 2007, 19:48

Post autor: Teokryt » 06 kwie 2014, 18:36

Przy modernizacji powinni koniecznie zbudowac przejscia i wysokie ogrodzenie.
ekrany. Dwa w jednym.
Obrazek

Awatar użytkownika
zxcvbnm
Posty: 2240
Rejestracja: 27 paź 2013, 12:12
Lokalizacja: Garażowany w Wawrze

Post autor: zxcvbnm » 06 kwie 2014, 19:52

Można dowalić wysokie mandaty (15 tys. za przejście dzikie), bo nie chcę za bardzo widzieć ekranów na tej linii. To jest ekstremalnie ch***** pomysł.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2

VLnt7
Posty: 743
Rejestracja: 15 maja 2012, 11:57

Post autor: VLnt7 » 06 kwie 2014, 20:52

Ekrany po moim trupie. Nic tak nie sp... całej okolicy jak te wysokie badziewie które rekordowo szybko obrasta w bazgroły gimbazy. Może przestańmy montować okna w pociągach, bo nie będzie na co przez nie patrzeć? Ilekroć jadę ósemką, od Alei jestem wyjątkowo obrzydzony.

Awatar użytkownika
zxcvbnm
Posty: 2240
Rejestracja: 27 paź 2013, 12:12
Lokalizacja: Garażowany w Wawrze

Post autor: zxcvbnm » 06 kwie 2014, 21:17

Taki pomysł może się pojawić - trzeba przygotowywać już podanie. Na serio.
http://www.kontenery.weldon.pl/files/%2 ... a1_650.jpg Jeżeli tak ma wyglądać KM7 to ja serdecznie dziękuję.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2

Awatar użytkownika
Premo
Posty: 5448
Rejestracja: 15 kwie 2006, 14:58

Post autor: Premo » 06 kwie 2014, 21:28

zxcvbnm pisze:Można dowalić wysokie mandaty (15 tys. za przejście dzikie), bo nie chcę za bardzo widzieć ekranów na tej linii. To jest ekstremalnie ch***** pomysł.
Takich ludzi od razu do więzienia najlepiej na dożywocie. A tak serio pomimo groźby mandatu i tak większość ludzi przechodzi nielegalnie bo nikt tych przejść nie patroluje.

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 06 kwie 2014, 21:36

W obecnym stanie prawa i umysłów nie ma możliwości zmodernizowania tej linii bez ekranów.

Autobus Czerwon
Posty: 4131
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 06 kwie 2014, 21:41

Przecież odległość od torów w Wawrze do budynków mieszkalnych jest spora.

Awatar użytkownika
rhemek
Posty: 2459
Rejestracja: 23 cze 2007, 16:22
Lokalizacja: Anin

Post autor: rhemek » 06 kwie 2014, 21:44

Nie, oddziela je tylko jednopasmowa jezdnia, ale jak zrobia te ekrany to... Nie to sie w glowie nie miesci.

Awatar użytkownika
zxcvbnm
Posty: 2240
Rejestracja: 27 paź 2013, 12:12
Lokalizacja: Garażowany w Wawrze

Post autor: zxcvbnm » 06 kwie 2014, 21:50

Jeżeli taka ma być modernizacja, to podziękował...

Niech nie zapomną też o żabach na przejściach przez tory, będą tacy eko... W tym kraju nie istnieje opcja "I wilk syty i owca cała".
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2

Autobus Czerwon
Posty: 4131
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 06 kwie 2014, 21:54

Ja mam wrażenie że mniej więcej od 25 lat w tym kraju robi się wszystko żeby kolej rozwalić do końca.

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6942
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 06 kwie 2014, 22:03

No wiecie, najlepiej byłoby wykopać pomiędzy jezdniami dziurę i tam umieścić torowisko i stacje. :term:

Teokryt
Posty: 3846
Rejestracja: 05 paź 2007, 19:48

Post autor: Teokryt » 06 kwie 2014, 22:28

Ale dostaliście paniki ekranowej:
http://itmb.biz/wordpress/wp-content/ga ... 012618.jpg
Takie nie mogą być? Nawet niższe tak do wysokosci okien składu.

Pamiętacie że przy tej linii kolejowej jednak mieszkają ludzie. I nie ci w bliskim sąsiedztwie. Huk pociągu jadącego 120km/h jest jednak konkretny. Pobawcie się tym:
http://mapa.plk-sa.pl/

A płoty czy inne wygrodzenia muszą być. Tylko po co robić ażurowe ogrodzenie skoro można zrobić ekran mnie więcej tej samej wysokości...
Obrazek

ODPOWIEDZ