Targowa po nowemu

Moderator: Wiliam

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 25 paź 2014, 20:16

Przystanki są na razie przy przejściach. Swoją drogą - nie móc nawet przejścia dla pieszych odebrać i otworzyć bez całego metra...

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6942
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 25 paź 2014, 21:17

Bastian pisze:No przecież tam ma na razie nie być przystanku? :>
Właśnie wiem, dlatego wyobraź sobie moje zdziwienie, gdy obserwowałem tę procedurę. :D

Stary Pingwin
Posty: 5834
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 26 paź 2014, 10:03

To nowa świecka tradycja- Ratusz Bemowo, Rondo ONZ, Targowa. Wszędzie tam otwarto ruch tramwajowy przez plac budowy. Jak nie koparka w szybę, to patelnią o sieć. Długo żyję, ale takiego malowania trawy na zielono nie pamiętam.
miłośnik 13N

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36658
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 26 paź 2014, 10:07

E, to może i życie masz długie, ale pamięć nie bardzo. Choć oczywiście jest to nieco żenujące...
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Stary Pingwin
Posty: 5834
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 26 paź 2014, 10:31

Hę?
miłośnik 13N

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 26 paź 2014, 10:34

W czasie budowy I linii ruch tramwajów po prostu odbywał się przez plac budowy przez całe lata.
I co to ma wspólnego z malowaniem trawy?
Zbieraczka rozkładów jazdy.

Stary Pingwin
Posty: 5834
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 26 paź 2014, 10:42

Nikt nie udawał, że metro jest skończone i trwają odbiory. Skończone, czyli na powierzchni przywrócony stan z przed budowy. A w twierdzenie urzędników, że część tramów jedzie przez Jagiellońską i Ratuszową, bo "wysepka na wyjeździe z Wileniaka jest za krótka", wierzą chyba tylko oni. Nie porównuj budowy metra z ubiegłego wieku ze stanem dzisiejszym- miało być z minimalnymi utrudnieniami i szybciej.
miłośnik 13N

Paweł D.
Posty: 5311
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 26 paź 2014, 11:40

Trudno się z Pingwinem nie zgodzić. W czasie budowy I linii utrudnienia dla tramwajów były minimalne. Dzięki przełożeniu torów zachowano ruch w ciągu Wołoska-Al. Niepodległości oraz na Woronicza. Trochę gorzej było w czasie budowy stacji MDG. Ale po jedynej, kursującej tam co 20-30 minut, jedynce nikt specjalnie nie płakał. Podobnie tragedii nie było przy zamknięciu Słowackiego. Uciążliwe było zamknięcie dla autobusów Al. Niepodległości, ale ruch skierowano na sąsiednią Kazimierzowską i dało się żyć.

Stary Pingwin
Posty: 5834
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 26 paź 2014, 12:00

A mnie się zarzuca, że z pamięcią u mnie słabo.
miłośnik 13N

Paweł D.
Posty: 5311
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 26 paź 2014, 12:17

Nie pamiętam tylko jak było przy budowie Wilanowskiej i Arsenału. Zamknięto fragment Puławskiej ale tramwajów chyba nie ruszono. Przy budowie wentylatorni na Andersa zrobiono krótki fragment jednotoru, co do utrudnień na Bankowym już pamięci brakuje. Budowa II linii była odzwierciedleniem powszechnego stosunku do komunikacji zbiorowej. Ale to już wyłącznie moja opinia. Tym bardziej, że technologicznie budowa I i II linii to dwa światy.

Autobus Czerwon
Posty: 4131
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 26 paź 2014, 12:33

Jak na Woronicza były tory przełożone?

Paweł D.
Posty: 5311
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 26 paź 2014, 12:34

Wydaje mi się, że nawet nie raz. Na 99% pamiętam, że w łuk a'la rondo ONZ.

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36658
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 26 paź 2014, 14:16

Stary Pingwin pisze:Nikt nie udawał, że metro jest skończone i trwają odbiory.
A mało to inwestycji hucznie otwierano i zaraz zamykano, by dokończyć? Zdaje się nawet z Trasą Łazienkowską tak było. Nie mów mi więc, że to "wynalazek" ostatnich lat.
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 26 paź 2014, 14:29

Na Trasie Ł natychmiast po otwarciu wymieniano dylatacje na ślimakach. Złośliwi mówili, że w pośpiechu tych dylatacji w ogóle nie zamontowano. A rok później most się palił (dwa dni po CDT...), ale to już co innego.

Na Woronicza tory najpierw przełożono łukiem, potem prosto, potem znowu łukiem, w końcu prosto. Don't ask.

Na Centralnym, jak nie zdążyli dokończyć części balustrad przy schodach, to straszyły niedokończone przez ok. 10 lat. Polecam 'Bruneta wieczorową porą', te wieszaki naprawdę były tak tylko wetknięte bez zamocowania i przez te 10 lat nich ich nie ukradł... :)

A już otwieranie fabryk tylko dla kamer DTV to była praktyka powszechna.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25408
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 26 paź 2014, 16:21

Stary Pingwin pisze:Nikt nie udawał, że metro jest skończone i trwają odbiory. Skończone, czyli na powierzchni przywrócony stan z przed budowy. A w twierdzenie urzędników, że część tramów jedzie przez Jagiellońską i Ratuszową, bo "wysepka na wyjeździe z Wileniaka jest za krótka", wierzą chyba tylko oni. Nie porównuj budowy metra z ubiegłego wieku ze stanem dzisiejszym- miało być z minimalnymi utrudnieniami i szybciej.
Tramwaje dookoła cerkwi jeżdżą dlatego że w stronę mostu musiały zrobić miejsce dla przystanku tymczasowego a w drugą bo nie było jak spiąć starego i nowego układu. A artysty układ czeka na przebudowę w ramach której przystanek na most może i będzie wydłużany ale przede wszystkim będzie poszerzany.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

ODPOWIEDZ