Strona 4 z 127

: 11 kwie 2006, 16:32
autor: jasiu
MisiekK pisze:zeby bilety KM byly honorowane w ZTM
to jest fajny pomysł, np. te strefowe przez 2/4/6 godzin. Szkoda tylko ze różne są ulgi w ZTM i KM...

: 16 cze 2006, 23:24
autor: MeWa
Wg Trybuny wspólny bilet nie zostanie przedłużony - powodem są żądania KM, które domagają się trzykrotnie większych dopłat

: 21 cze 2006, 8:37
autor: TLG
Gazeta Wyborcza pisze: Obrazek
Kłótnia o wspólny bilet na kolej i komunikację miejską

ObrazekKrzysztof Śmietana 20-06-2006 , ostatnia aktualizacja 20-06-2006 21:51

Zarząd Transportu Miejskiego zagroził, że nie przedłuży umowy o wspólnym bilecie na kolej i komunikację miejską. Uważa, że kolejarze żądają zbyt dużo pieniędzy

Z kartą miejską, czyli z biletem 30- lub 90-dniowym, można jeździć na trzech liniach: z Dworca Wschodniego do Jeziorek (trasa do Piaseczna), do Ursusa i Gołąbek (trasa do Sochaczewa). Trzeba tylko dopłacić 10 zł do biletu miesięcznego albo 30 zł do kwartalnego. Według danych kolejarzy z tego rozwiązania korzysta ok. 4 tys. pasażerów.

Umowa o wspólnym bilecie między Kolejami Mazowieckimi a ZTM traci ważność z końcem czerwca. Miejscy urzędnicy zapowiadali wprawdzie, że będzie przedłużona i rozszerzona o linię do Falenicy, ale może nie dojść do podpisania nowej umowy. - Kolejarze zażądali, żeby trzykrotnie podwyższyć dopłaty. Dziś do każdego biletu 30-dniowego, który jest ważny na kolei, dopłacamy im 5 zł. Koleje Mazowieckie chcą 15 zł. Na to nie możemy się zgodzić - mówi Igor Krajnow, rzecznik ZTM.

- To była nasza wstępna propozycja. Nie dostaliśmy na nią jeszcze odpowiedzi od ZTM. Jesteśmy gotowi do rozmów - deklaruje Donata Nowakowska, rzeczniczka Kolei Mazowieckich. Tłumaczy, że jej firma chce większej rekompensaty, bo po wprowadzeniu wspólnego biletu zanotowała straty. - Nie żądamy wygórowanych sum. Przecież w 2002 r. miasto płaciło kolei o wiele więcej za możliwość przejazdu pociągami - przypomina Nowakowska.

Jak obliczyliśmy, według nowych stawek miasto musiałoby dopłacić kolejarzom za dwie linie przynajmniej 60 tys. zł miesięcznie (przy założeniu, że ze wspólnego biletu nadal będzie korzystać ok. 4 tys. osób). W 2002 r. za jedną linię miasto płaciło kolejarzom 170 tys. zł, a później - za wszystkie linie - pół miliona zł. Czy kolejarze dogadają się z miejskimi urzędnikami? Czasu zostało już niewiele. Tylko dziewięć dni.

: 21 cze 2006, 9:42
autor: Glonojad
MisiekK pisze:
Alez zwroc sie do pana Marszalka Struzika, zeby bilety KM byly honorowane w ZTM..
I jeszcze by się okazało, że to KM musi ZTMowi dopłacać, a nie odwrotnie...

: 21 cze 2006, 10:43
autor: SławekM
Niech skasują ten pseudo-wspólny bilet i będzie spokój.

: 21 cze 2006, 12:56
autor: Bastian
8315 pisze:Niech skasują ten pseudo-wspólny bilet i będzie spokój.
Sfinansujesz mi to? :twisted:

: 21 cze 2006, 13:29
autor: Kleszczu
Bastian pisze:
8315 pisze:Niech skasują ten pseudo-wspólny bilet i będzie spokój.
Sfinansujesz mi to? :twisted:
Będziesz miał SKM do Pruszkowa więc nie marudx ;-)

: 26 cze 2006, 19:50
autor: MeWa
we wt. odbywać się będą negocjacje w sprawie Wspólnego Biletu.

: 27 cze 2006, 0:08
autor: MZ
MeWa pisze:we wt. odbywać się będą negocjacje w sprawie Wspólnego Biletu.
:arrow: Po tylu dotychczasowych próbach coraz trudniej uwierzyć, że wreszcie skończą się one sukcesem.

: 27 cze 2006, 18:12
autor: Krzysiek_S
Właśnie w Kurierze powiedziano, że jutro będzie podpisana umowa na Wspólny Bilet.
Dodatkowo Wspólny Bilet zacznie obowiązywać do Falenicy.

: 27 cze 2006, 19:15
autor: michael112
Obejrzałem ten reportaż i wnerwiło mnie, że jak podano, wspólny bilet nie będzie obowiązywał na podstawie biletów 90-dniowych :evil:

: 27 cze 2006, 19:17
autor: fik
michael112 pisze:wspólny bilet nie będzie obowiązywał na podstawie biletów 90-dniowych
To to na pewno.

: 27 cze 2006, 19:42
autor: person
Jak rozumiem chodzi o dokładniejsze statystyki potrzebne do rozliczeń?
Ciekawe jaki jest stosunek ilości nałądowań 30- do 90-dniowych...pewnie to też dlatego.

: 27 cze 2006, 21:12
autor: Glonojad
Aż się o bilet pracowniczy boję zapytać... :P
A jaki zajefajny "takt" mamy - mój ulubiony przykład, DS międzyszczyt z Piastowa:

9:16 43 51
10:18 30 43 55
11:17 43 50
Interwały: 27 - 8 - 27 - 12 - 13 - 12 - 22 - 26 - 7 ](*,) ](*,) ](*,)

Rozumiem, SKM-W zależna od średnicy dalekobieżnej, ale naprawdę nie można było lepiej tego zrobić? W DS taka zapchana ona?

: 27 cze 2006, 21:16
autor: bohunu
9:43 i 9:51 się wykluczają, poza tym jeden to Kamuś, drugi SKM...