Strona 4 z 40

[M2] Otwarcie i eksploatacja

: 09 mar 2015, 0:09
autor: Emyl
Ciekawe, jak będzie z tym 80 na M1 w takim razie. Czarno to widzę jakoś... :/

[M2] Otwarcie i eksploatacja

: 09 mar 2015, 0:23
autor: Flash8222
http://metrowarszawa.gazeta.pl/metrowar ... amy_z.html

"...Zresztą maszyniści mają dziś nawet specjalnie przykazane, by nie rozpędzali się do maksymalnej prędkości, czyli do 80 km/h. Jadą wolniej, by można było podejrzeć jak wyglądają tunele...."

[M2] Otwarcie i eksploatacja

: 09 mar 2015, 0:30
autor: Emyl
Ale przy torach są W8 z szóstkami. Znaczy tylko przy wyjazdach z peronów w sumie, może kilkadziesiąt metrów dalej są z ósemkami... :-k

[M2] Otwarcie i eksploatacja

: 09 mar 2015, 7:37
autor: Czotyk
Na II linii bardzo nie podoba mi się nie zakryty niczym, po prostu beton. Na otwarciu nie byłem tylko na dniu otwartym na stacji Stadion i na prawdę taki goły, chamski okropnie wygląda, przynajmniej dla mnie. A na stacji Stadion jest go pełno. Niczym nie zakryty, nie pomalowany, na I linii takiego czegoś nie uświadczymy na szczęście...

[M2] Otwarcie i eksploatacja

: 09 mar 2015, 8:37
autor: JacekM
Ja już wolę beton od przypominającego wymiociny granitu.

[M2] Otwarcie i eksploatacja

: 09 mar 2015, 9:05
autor: reserved
BJ pisze:O guzki dla niewidomych też się potykasz? :D
To mój 16letni pies jest mniejszą pierdołą :D
Być może Twój pies ma lepsze zdrowie niż ja. Tylko czy ja wiem, czy to powód, by wytykać...

W każdym razie dziwnie się chodzi po tej nierównej podłodze. Zwłaszcza, gdy człowiek się przyzwyczai do stacji metra na I linii.

[M2] Otwarcie i eksploatacja

: 09 mar 2015, 9:19
autor: przewoz
Emyl pisze:Ale przy torach są W8 z szóstkami. Znaczy tylko przy wyjazdach z peronów w sumie, może kilkadziesiąt metrów dalej są z ósemkami... :-k
Nie trzeba W8 z "ósemkami", wystarczy odwołać te W8 z szóstkami.

[M2] Otwarcie i eksploatacja

: 09 mar 2015, 9:22
autor: Emyl
JacekM pisze:Ja już wolę beton od przypominającego wymiociny granitu.
Otóż to, wiocha straszliwa!
przewoz pisze:
Emyl pisze:Ale przy torach są W8 z szóstkami. Znaczy tylko przy wyjazdach z peronów w sumie, może kilkadziesiąt metrów dalej są z ósemkami... :-k
Nie trzeba W8 z "ósemkami", wystarczy odwołać te W8 z szóstkami.
Jeden diabeł - na to samo wychodzi. I co, jeździ szybciej?

[M2] Otwarcie i eksploatacja

: 09 mar 2015, 9:23
autor: Flash8222
reserved pisze:
BJ pisze:O guzki dla niewidomych też się potykasz? :D
To mój 16letni pies jest mniejszą pierdołą :D
Być może Twój pies ma lepsze zdrowie niż ja. Tylko czy ja wiem, czy to powód, by wytykać...
Robisz z siebie pierdołę na siłę chwaląc się na waflu wszystkimi swoimi problemami m.in. strachem przed ciemnymi tunelami/przejściami podziemnymi czy schodami ;) Ja nawet nie zauważałem tych lampek chodząc po nich, do momentu jak nie spojrzałem pod stopy :P

[M2] Otwarcie i eksploatacja

: 09 mar 2015, 9:25
autor: Emyl
Zaraz zamknę wątek i o M2 porozmawiacie sobie w domu przy obiedzie. :term:

[M2] Otwarcie i eksploatacja

: 09 mar 2015, 9:38
autor: Czotyk
Emyl pisze:
JacekM pisze:Ja już wolę beton od przypominającego wymiociny granitu.
Otóż to, wiocha straszliwa!
No, każdy ma swój gust ale mogliby to chociaż pomalować. Ostatnio przechodziłem pod nowymi estakadami przy trasie Łazienkowskiej i Wisłostradzie, taki sam beton tylko jedna była ładnie pomalowana i dobrze wyglądała a druga to był właśnie taki beton bez niczego.

[M2] Otwarcie i eksploatacja

: 09 mar 2015, 10:33
autor: reserved
Flash8222 pisze: Robisz z siebie pierdołę na siłę chwaląc się na waflu wszystkimi swoimi problemami m.in. strachem przed ciemnymi tunelami/przejściami podziemnymi czy schodami ;) Ja nawet nie zauważałem tych lampek chodząc po nich, do momentu jak nie spojrzałem pod stopy :P
Przedstawiam swoje odczucia... chyba po to jest ten temat? Nie jestem ekspertem, nie mam pojęcia, czy dana ściana jest dobrze ułożona, czy dany tunel przetrzyma, czy coś tam. Mogę zatem jedynie wyrazić swoją opinię, jakie miałem odczucie, gdy wszedłem na peron. Chyba po to ten temat jest.

[M2] Otwarcie i eksploatacja

: 09 mar 2015, 11:22
autor: Wiliam
Emyl pisze:
JacekM pisze:Ja już wolę beton od przypominającego wymiociny granitu.
Otóż to, wiocha straszliwa!
Przynajmniej na żywo wygląda jednak trochę lepiej niż na zdjęciach.

[M2] Otwarcie i eksploatacja

: 09 mar 2015, 14:20
autor: Emyl
Wiliam pisze:Przynajmniej na żywo wygląda jednak trochę lepiej niż na zdjęciach.
Wątpliwe to pocieszenie. W łączniku na Świętokrzyskiej są za to ładne ściany :)

[M2] Otwarcie i eksploatacja

: 09 mar 2015, 14:28
autor: Wiliam
A powie mi ktoś jaka logika kierowała tym żeby w tym łączniku były do połowy schody ruchome, a od połowy zwykłe? To samo na wyjściu z CNK przy Syrence (tylko w tych miejscach do tej pory byłem).