Kasacja 27

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
Nordyk110
Posty: 1634
Rejestracja: 06 sty 2006, 21:32

Post autor: Nordyk110 » 29 kwie 2015, 17:15

Walka z wiatrakami . nie z Wiatraczną ... 8 brygad na 27 . :D
Kiedy w tym mieście skończą się główne remonty ( Wołoska ,JP 2 w tym roku ) żeby można było stworzyć szkielet nowych linii ? :-k
Nowy tabor ,stare tory i ciągłe remonty .
Temat otworzyłem bo to mała zmiana być może przydatna .

Ale autobus na Jana Kazimierza będzie niedługo jeździł , 129,197,506 ?
Przegubowce ,to sól tej ziemi .

Stary Pingwin
Posty: 5834
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 29 kwie 2015, 19:09

Nowy tabor ,stare tory i ciągłe remonty .
Zupełnie jak PKP i wahadełko, które się nie waha.
miłośnik 13N

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 30 kwie 2015, 0:08

Jakieś inne 27 dziś miałem, bo tłoku nie było. Nie było nawet blisko do tłoku. Ba, na przenajświętszej relacji skrętnej trafiały się wolne miejsca siedzące. Ale cieszy mnie, że ta linia istnieje. Relaks w pracy to coś, co zawsze jest w cenie: czasu aż za dużo, przerwy zacne, pasażerów niewielu. Ideał.
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

osa
Posty: 2595
Rejestracja: 23 wrz 2009, 12:04

Post autor: osa » 30 kwie 2015, 0:13

I dużo skrętów :-) Nie to co na dawnej linii 36.

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 30 kwie 2015, 0:17

A po co mi zakręty, jak nie mam kierownicy? ;P
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

Awatar użytkownika
Wiliam
Posty: 4780
Rejestracja: 01 kwie 2012, 21:30
Lokalizacja: Saska Kępa

Post autor: Wiliam » 30 kwie 2015, 0:18

osa pisze:I dużo skrętów :-)
Zgaduję że Szeregowy woli piwo, a i to pewnie po pracy. :P
Obrazek

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 30 kwie 2015, 0:18

Kiedyś udzielałem się w Wolnych Konopiach, ale to offtop ;P
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

osa
Posty: 2595
Rejestracja: 23 wrz 2009, 12:04

Post autor: osa » 30 kwie 2015, 0:20

Szeregowy_Równoległy pisze:A po co mi zakręty, jak nie mam kierownicy? ;P
Ja tylko usłyszałem kiedyś opinię motorniczego, że linia 36 to była najnudniejsza trasa w całym mieście. A 27 to z kolei moja ulubiona jeszcze z czasów dzieciństwa spędzonego na Woli. Rzeczywiście pożyteczne połączenie.

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 30 kwie 2015, 0:28

Nie mógłbym jeździć 27 częściej niż dwa razy w miesiącu, bo bym zasypiał. To, że z punktu widzenia motorniczego linia ma zalety nijak nie przekłada się na jej wartość dla całego układu komunikacyjnego, a ta jest okołozerowa . Chętnych niewielu, relacja upierdliwa dla otoczenia, bo albo mnie przepuszczą i za przepuszczającym legalnie drugi nie pojedzie, albo mnie nie przepuszczą, więc za mną stworzy się korek.
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

grzegorz
Posty: 1364
Rejestracja: 03 mar 2011, 21:16
Lokalizacja: Mokotów/Grochów

Post autor: grzegorz » 30 kwie 2015, 8:20

Właśnie, ~0. I od czego są autobusy?

Awatar użytkownika
Nordyk110
Posty: 1634
Rejestracja: 06 sty 2006, 21:32

Post autor: Nordyk110 » 30 kwie 2015, 20:39

Szeregowy_Równoległy pisze:Nie mógłbym jeździć 27 częściej niż dwa razy w miesiącu, bo bym zasypiał. To, że z punktu widzenia motorniczego linia ma zalety nijak nie przekłada się na jej wartość dla całego układu komunikacyjnego, a ta jest okołozerowa . Chętnych niewielu, relacja upierdliwa dla otoczenia, bo albo mnie przepuszczą i za przepuszczającym legalnie drugi nie pojedzie, albo mnie nie przepuszczą, więc za mną stworzy się korek.
I oto mi chodziło w tym temacie .
3-4 brygady autobusowe by wystarczyły na zamianę tej linii .
A na Jana Kazimierza może 155 wariantowo wzorem z Pragi ?
tzn. jak np 9 .
Przegubowce ,to sól tej ziemi .

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 01 maja 2015, 0:44

Tej linii nie trzeba na nic zamieniać. Tę linię należy zlikwidować, a wozy posłać tam, gdzie mogą się przydać naprawdę.
Chociaż nie, przepraszam. Po reformie nigdzie niczego i nikomu nie będzie brakować, tramwaje będą woziły uśmiechniętych pasażerów śpiewających pieśni wychwalające Organizatora. Zapomniałem.
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

tomi
Posty: 211
Rejestracja: 04 gru 2011, 21:10

Post autor: tomi » 03 maja 2015, 1:03

chyba jest to jedyna linia skręcająca z Al. Solidarności w Okopową bez przesiadek, po co więc likwidować?
jeżeli już to 13+20+23 dublują się i być może jedna z tych linii jest zbędna, ale nie jest to 27
128 - jedyna linia na Rakowcu Płd + 105,136,138,141,154,172,175,188,191,208,218,306,504

Georg
Posty: 6044
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 03 maja 2015, 10:53

1. Zgadzam się z tym, że zamiast utrzymywać 13,20,23 należy przywrócić mocne 23, likwidując jednocześnie 13. Natomiast relacja skrętna jest niepopularna i można tabor z 27 wykorzystać lepiej. Nie wiem, dlaczego tak strasznie nie lubisz przesiadek.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26855
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 03 maja 2015, 11:55

Zwłaszcza, że unika ich akurat linia z taborem nieprzystosowanym do.obsługi niepełnosprawnych.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

ODPOWIEDZ