Strona 4 z 7

Kasacja 27

: 29 kwie 2015, 17:15
autor: Nordyk110
Walka z wiatrakami . nie z Wiatraczną ... 8 brygad na 27 . :D
Kiedy w tym mieście skończą się główne remonty ( Wołoska ,JP 2 w tym roku ) żeby można było stworzyć szkielet nowych linii ? :-k
Nowy tabor ,stare tory i ciągłe remonty .
Temat otworzyłem bo to mała zmiana być może przydatna .

Ale autobus na Jana Kazimierza będzie niedługo jeździł , 129,197,506 ?

Kasacja 27

: 29 kwie 2015, 19:09
autor: Stary Pingwin
Nowy tabor ,stare tory i ciągłe remonty .
Zupełnie jak PKP i wahadełko, które się nie waha.

Kasacja 27

: 30 kwie 2015, 0:08
autor: Szeregowy_Równoległy
Jakieś inne 27 dziś miałem, bo tłoku nie było. Nie było nawet blisko do tłoku. Ba, na przenajświętszej relacji skrętnej trafiały się wolne miejsca siedzące. Ale cieszy mnie, że ta linia istnieje. Relaks w pracy to coś, co zawsze jest w cenie: czasu aż za dużo, przerwy zacne, pasażerów niewielu. Ideał.

Kasacja 27

: 30 kwie 2015, 0:13
autor: osa
I dużo skrętów :-) Nie to co na dawnej linii 36.

Kasacja 27

: 30 kwie 2015, 0:17
autor: Szeregowy_Równoległy
A po co mi zakręty, jak nie mam kierownicy? ;P

Kasacja 27

: 30 kwie 2015, 0:18
autor: Wiliam
osa pisze:I dużo skrętów :-)
Zgaduję że Szeregowy woli piwo, a i to pewnie po pracy. :P

Kasacja 27

: 30 kwie 2015, 0:18
autor: Szeregowy_Równoległy
Kiedyś udzielałem się w Wolnych Konopiach, ale to offtop ;P

Kasacja 27

: 30 kwie 2015, 0:20
autor: osa
Szeregowy_Równoległy pisze:A po co mi zakręty, jak nie mam kierownicy? ;P
Ja tylko usłyszałem kiedyś opinię motorniczego, że linia 36 to była najnudniejsza trasa w całym mieście. A 27 to z kolei moja ulubiona jeszcze z czasów dzieciństwa spędzonego na Woli. Rzeczywiście pożyteczne połączenie.

Kasacja 27

: 30 kwie 2015, 0:28
autor: Szeregowy_Równoległy
Nie mógłbym jeździć 27 częściej niż dwa razy w miesiącu, bo bym zasypiał. To, że z punktu widzenia motorniczego linia ma zalety nijak nie przekłada się na jej wartość dla całego układu komunikacyjnego, a ta jest okołozerowa . Chętnych niewielu, relacja upierdliwa dla otoczenia, bo albo mnie przepuszczą i za przepuszczającym legalnie drugi nie pojedzie, albo mnie nie przepuszczą, więc za mną stworzy się korek.

Kasacja 27

: 30 kwie 2015, 8:20
autor: grzegorz
Właśnie, ~0. I od czego są autobusy?

Kasacja 27

: 30 kwie 2015, 20:39
autor: Nordyk110
Szeregowy_Równoległy pisze:Nie mógłbym jeździć 27 częściej niż dwa razy w miesiącu, bo bym zasypiał. To, że z punktu widzenia motorniczego linia ma zalety nijak nie przekłada się na jej wartość dla całego układu komunikacyjnego, a ta jest okołozerowa . Chętnych niewielu, relacja upierdliwa dla otoczenia, bo albo mnie przepuszczą i za przepuszczającym legalnie drugi nie pojedzie, albo mnie nie przepuszczą, więc za mną stworzy się korek.
I oto mi chodziło w tym temacie .
3-4 brygady autobusowe by wystarczyły na zamianę tej linii .
A na Jana Kazimierza może 155 wariantowo wzorem z Pragi ?
tzn. jak np 9 .

Kasacja 27

: 01 maja 2015, 0:44
autor: Szeregowy_Równoległy
Tej linii nie trzeba na nic zamieniać. Tę linię należy zlikwidować, a wozy posłać tam, gdzie mogą się przydać naprawdę.
Chociaż nie, przepraszam. Po reformie nigdzie niczego i nikomu nie będzie brakować, tramwaje będą woziły uśmiechniętych pasażerów śpiewających pieśni wychwalające Organizatora. Zapomniałem.

Kasacja 27

: 03 maja 2015, 1:03
autor: tomi
chyba jest to jedyna linia skręcająca z Al. Solidarności w Okopową bez przesiadek, po co więc likwidować?
jeżeli już to 13+20+23 dublują się i być może jedna z tych linii jest zbędna, ale nie jest to 27

Kasacja 27

: 03 maja 2015, 10:53
autor: Georg
1. Zgadzam się z tym, że zamiast utrzymywać 13,20,23 należy przywrócić mocne 23, likwidując jednocześnie 13. Natomiast relacja skrętna jest niepopularna i można tabor z 27 wykorzystać lepiej. Nie wiem, dlaczego tak strasznie nie lubisz przesiadek.

Kasacja 27

: 03 maja 2015, 11:55
autor: Glonojad
Zwłaszcza, że unika ich akurat linia z taborem nieprzystosowanym do.obsługi niepełnosprawnych.