Tarchomin i Nowodwory (III)

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10651
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 11 kwie 2016, 20:02

A ja proponowałem układ na Tarchodworach po otwarciu mostu Północnego w postaci dwóch pięćsetek: jednej do Tarchomina a drugiej dla Nowodworów. Teraz by się zostawiło tylko tę drugą.

101 nie może pojechać Świderską-Odkrytą, E-8 cały tydzień?
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Awatar użytkownika
Dantte
Posty: 3480
Rejestracja: 09 sie 2006, 15:00
Lokalizacja: 8052

Post autor: Dantte » 11 kwie 2016, 20:08

Ja wiem, że osoba nie jeździ 516 ani 101, ale w 518 nie ma tłoku.
wszystkie linie metra na bialoleke!
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25381
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 11 kwie 2016, 20:56

W DP chyba by się przydało przeguby z E-8 wykorzystać na 101 poza godzinami szczytu.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
zeus
Posty: 822
Rejestracja: 03 kwie 2008, 20:21

Post autor: zeus » 12 kwie 2016, 10:50

Dlatego 101 na trasie Nowodwory - Tarchomin Kościelny byłoby idealne, bo mogłoby jeździć bardzo często tj. np przez cały tydzień co 5 minut i nie byłoby problemów z dostaniem się do tak często kursującej linii. 516 widzę codziennie prawie puste, w godzinach największego szczytu może połowa miejsc siedzących jest zajęta, z resztą kto normalny będzie jechał z Tarchomina żeby przesiąść się do tramwajów na Żeraniu - to kompletnie nie ma sensu.
N64 DW.Centralny...-Płochocińska-Jana Kazimierza- PKP Nieporęt/Białobrzegi

526 BRÓDNO PODGRODZIE - SZCZĘŚLIWICE

Tak dla budowy parkingów Park & Ride

Awatar użytkownika
Matej
(mateuszsolaris)
Posty: 321
Rejestracja: 27 lip 2010, 20:44
Lokalizacja: Warszawa Nowodwory

Post autor: Matej » 12 kwie 2016, 11:35

Ja myślę, że nie warto bawić się w takie zmiany, przecież za jakiś rok będzie tramwaj na Nowodworach i zapewne zarówno E-8 jak i 101 zostanie zlikwidowane.
Moje zdjęcia: Phototrans - WGKM

Awatar użytkownika
winnux8
Posty: 932
Rejestracja: 07 mar 2013, 16:50
Lokalizacja: Tarchodwory

Post autor: winnux8 » 13 kwie 2016, 1:21

Ja bym się przede wszystkim pozbył idiotycznej pseudo-koordynacji 2 i 101, które w obydwu szczytach wyjeżdżają w tym samym momencie, a potem trzeba czekać. Chyba to celowy zabieg żeby pokazać że 101 nie ma wzięcia (bo część która wolałaby 101 poleci wtedy na 2).
126: Nowodwory - Mehoffera - Modlińska - Klasyków - Czołowa - Marywilska!

Domas
(A408 i A451)
Posty: 7375
Rejestracja: 20 wrz 2009, 20:36

Post autor: Domas » 13 kwie 2016, 9:40

Matej pisze:Ja myślę, że nie warto bawić się w takie zmiany, przecież za jakiś rok będzie tramwaj na Nowodworach i zapewne zarówno E-8 jak i 101 zostanie zlikwidowane.
Żebyś się nie zdziwił ;)

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26840
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 14 kwie 2016, 7:09

101 powinno docelowo pojechać innym korytarzem, niż 2. Może nawet Myśliborską, o ile mafia spółdzielcza zostanie spacyfikowana.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
zeus
Posty: 822
Rejestracja: 03 kwie 2008, 20:21

Post autor: zeus » 14 kwie 2016, 11:23

Domas pisze:
Matej pisze:Ja myślę, że nie warto bawić się w takie zmiany, przecież za jakiś rok będzie tramwaj na Nowodworach i zapewne zarówno E-8 jak i 101 zostanie zlikwidowane.
Żebyś się nie zdziwił ;)
Pewnie skończy się tak, że E8 zostanie, a pocięte będzie 509 i 186. Myślę, że jeśli przy wydłużeniu 2 na Nowodwory ZTM nie zrobi w końcu nie zrobi porządku z 516 to już pewnie zostanie ten muchowóz na wieki #-o
N64 DW.Centralny...-Płochocińska-Jana Kazimierza- PKP Nieporęt/Białobrzegi

526 BRÓDNO PODGRODZIE - SZCZĘŚLIWICE

Tak dla budowy parkingów Park & Ride

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27409
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 14 kwie 2016, 11:25

Ciebie za te kłamstwa o muchach w 516 powinni dawno zbanować.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
zeus
Posty: 822
Rejestracja: 03 kwie 2008, 20:21

Post autor: zeus » 14 kwie 2016, 13:09

Widać, że w nie jeździsz tą linią wcale, ja codziennie widuję puste 516 w różnych godzinach - zarówno szczytu jak poza. Chodzi mi tylko o wycofanie tej linii z Żerania FSO i skrócenie jej do Tarchomina Kościelnego jak już koniecznie musi ona zostać... Idea dowożenia Tarchomina do tramwajów na Żeraniu od początku nie miała sensu, tym bardziej nie ma po przedłużeniu linii tramwajowej na Tarchomin
N64 DW.Centralny...-Płochocińska-Jana Kazimierza- PKP Nieporęt/Białobrzegi

526 BRÓDNO PODGRODZIE - SZCZĘŚLIWICE

Tak dla budowy parkingów Park & Ride

Georg
Posty: 5998
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 14 kwie 2016, 13:36

To jak to w końcu jest z tym 516. Ma frekwencję, czy nie ma? Bo zeus jedno, a fik drugie. Ze 101 wiem to, co napisał Pawcio - skargi były, że jest niezabieralne w porannym szczycie, gdy już kończy kursowanie E-8. Może rozwiązaniem byłoby rozciągnięcie godzin kursowania E-8 do 10 i po południu rozpoczynanie od 13 - 14?

Awatar użytkownika
Matej
(mateuszsolaris)
Posty: 321
Rejestracja: 27 lip 2010, 20:44
Lokalizacja: Warszawa Nowodwory

Post autor: Matej » 14 kwie 2016, 16:07

Na odcinku Żerań FSO - Białołęka-Ratusz 516 ma w godzinach szczytu popołudniowego wszystkie siedzące zajęte i pare stojących, jak jest rano to nie wiem, natomiast w weekendy zazwyczaj jest zajęta połowa siedzących. Odcinek od Ratusza do Nowodworów ma wzięcie większe niż ten o którym mówiłem wcześniej. Należy jednak zauważyć, że po wycofaniu tej linii z Żerania ucierpią najbardziej ZP Kamińskiego, Ćmielowska, Kaflowa i Ceramiczna, gdzie są czasami spore wymiany pasażerskie.
Moje zdjęcia: Phototrans - WGKM

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10651
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 14 kwie 2016, 18:15

Na ile 211 mogłoby przejąć obsługę tych przystanków?
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Domas
(A408 i A451)
Posty: 7375
Rejestracja: 20 wrz 2009, 20:36

Post autor: Domas » 14 kwie 2016, 18:17

KwZ pisze:Na ile 211 mogłoby przejąć obsługę tych przystanków?
Kolejny wygibas na trasie 211? Nie!

ODPOWIEDZ