Tarchomin i Nowodwory (III)
Moderator: Wiliam
A ja proponowałem układ na Tarchodworach po otwarciu mostu Północnego w postaci dwóch pięćsetek: jednej do Tarchomina a drugiej dla Nowodworów. Teraz by się zostawiło tylko tę drugą.
101 nie może pojechać Świderską-Odkrytą, E-8 cały tydzień?
101 nie może pojechać Świderską-Odkrytą, E-8 cały tydzień?
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Ja wiem, że osoba nie jeździ 516 ani 101, ale w 518 nie ma tłoku.
wszystkie linie metra na bialoleke!
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17
W DP chyba by się przydało przeguby z E-8 wykorzystać na 101 poza godzinami szczytu.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Dlatego 101 na trasie Nowodwory - Tarchomin Kościelny byłoby idealne, bo mogłoby jeździć bardzo często tj. np przez cały tydzień co 5 minut i nie byłoby problemów z dostaniem się do tak często kursującej linii. 516 widzę codziennie prawie puste, w godzinach największego szczytu może połowa miejsc siedzących jest zajęta, z resztą kto normalny będzie jechał z Tarchomina żeby przesiąść się do tramwajów na Żeraniu - to kompletnie nie ma sensu.
N64 DW.Centralny...-Płochocińska-Jana Kazimierza- PKP Nieporęt/Białobrzegi
526 BRÓDNO PODGRODZIE - SZCZĘŚLIWICE
Tak dla budowy parkingów Park & Ride
526 BRÓDNO PODGRODZIE - SZCZĘŚLIWICE
Tak dla budowy parkingów Park & Ride
Ja myślę, że nie warto bawić się w takie zmiany, przecież za jakiś rok będzie tramwaj na Nowodworach i zapewne zarówno E-8 jak i 101 zostanie zlikwidowane.
Moje zdjęcia: Phototrans - WGKM
Ja bym się przede wszystkim pozbył idiotycznej pseudo-koordynacji 2 i 101, które w obydwu szczytach wyjeżdżają w tym samym momencie, a potem trzeba czekać. Chyba to celowy zabieg żeby pokazać że 101 nie ma wzięcia (bo część która wolałaby 101 poleci wtedy na 2).
126: Nowodwory - Mehoffera - Modlińska - Klasyków - Czołowa - Marywilska!
Żebyś się nie zdziwiłMatej pisze:Ja myślę, że nie warto bawić się w takie zmiany, przecież za jakiś rok będzie tramwaj na Nowodworach i zapewne zarówno E-8 jak i 101 zostanie zlikwidowane.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26840
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
101 powinno docelowo pojechać innym korytarzem, niż 2. Może nawet Myśliborską, o ile mafia spółdzielcza zostanie spacyfikowana.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Pewnie skończy się tak, że E8 zostanie, a pocięte będzie 509 i 186. Myślę, że jeśli przy wydłużeniu 2 na Nowodwory ZTM nie zrobi w końcu nie zrobi porządku z 516 to już pewnie zostanie ten muchowóz na wiekiDomas pisze:Żebyś się nie zdziwiłMatej pisze:Ja myślę, że nie warto bawić się w takie zmiany, przecież za jakiś rok będzie tramwaj na Nowodworach i zapewne zarówno E-8 jak i 101 zostanie zlikwidowane.
N64 DW.Centralny...-Płochocińska-Jana Kazimierza- PKP Nieporęt/Białobrzegi
526 BRÓDNO PODGRODZIE - SZCZĘŚLIWICE
Tak dla budowy parkingów Park & Ride
526 BRÓDNO PODGRODZIE - SZCZĘŚLIWICE
Tak dla budowy parkingów Park & Ride
Widać, że w nie jeździsz tą linią wcale, ja codziennie widuję puste 516 w różnych godzinach - zarówno szczytu jak poza. Chodzi mi tylko o wycofanie tej linii z Żerania FSO i skrócenie jej do Tarchomina Kościelnego jak już koniecznie musi ona zostać... Idea dowożenia Tarchomina do tramwajów na Żeraniu od początku nie miała sensu, tym bardziej nie ma po przedłużeniu linii tramwajowej na Tarchomin
N64 DW.Centralny...-Płochocińska-Jana Kazimierza- PKP Nieporęt/Białobrzegi
526 BRÓDNO PODGRODZIE - SZCZĘŚLIWICE
Tak dla budowy parkingów Park & Ride
526 BRÓDNO PODGRODZIE - SZCZĘŚLIWICE
Tak dla budowy parkingów Park & Ride
To jak to w końcu jest z tym 516. Ma frekwencję, czy nie ma? Bo zeus jedno, a fik drugie. Ze 101 wiem to, co napisał Pawcio - skargi były, że jest niezabieralne w porannym szczycie, gdy już kończy kursowanie E-8. Może rozwiązaniem byłoby rozciągnięcie godzin kursowania E-8 do 10 i po południu rozpoczynanie od 13 - 14?
Na odcinku Żerań FSO - Białołęka-Ratusz 516 ma w godzinach szczytu popołudniowego wszystkie siedzące zajęte i pare stojących, jak jest rano to nie wiem, natomiast w weekendy zazwyczaj jest zajęta połowa siedzących. Odcinek od Ratusza do Nowodworów ma wzięcie większe niż ten o którym mówiłem wcześniej. Należy jednak zauważyć, że po wycofaniu tej linii z Żerania ucierpią najbardziej ZP Kamińskiego, Ćmielowska, Kaflowa i Ceramiczna, gdzie są czasami spore wymiany pasażerskie.
Moje zdjęcia: Phototrans - WGKM
Na ile 211 mogłoby przejąć obsługę tych przystanków?
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Kolejny wygibas na trasie 211? Nie!KwZ pisze:Na ile 211 mogłoby przejąć obsługę tych przystanków?