Wszystkich Świętych 2016

Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS

Adamek200
Posty: 28
Rejestracja: 29 sie 2012, 0:52
Lokalizacja: Warszawa - Wólka Węglowa
Kontakt:

Post autor: Adamek200 » 31 paź 2016, 10:59

Paweł D. pisze: Paradoksalnie właśnie mieszkańcy tych okolic chowani są w Puchałach, gdzie C47 nie dojadą.
Lukasz436 pisze:Witam;
W/g mnie błędem jest brak przystanku Puchały dla C47 (tam w pobliżu jest cmentarz).
http://www.ztm.waw.pl/utrudnienia.php?c=539&i=6290&l=1
"10:40
Ze względu na liczne sygnały, dla linii C47 (P+R Al. Krakowska - Antoninów Cmentarz Południowy) uruchomiony został dodatkowy przystanek Puchały. Obowiązuje on w obu kierunkach "na żądanie"."

W dniu dzisiejszym ZTM uruchomił, na trasie linii C47, przystanek Puchały.
110 :)

fraktal
Posty: 5500
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 31 paź 2016, 14:41

Moim zdaniem, dziś na C40 było za mało wozów (jeżeli prawdą jest to co było napisane na WGKM). W każdym razie, jeśli pod bramą zachodnią rzuca się na niego tłum i autobus rusza ze wszystkimi miejscami siedzącymi + kilka osób stoi to już jest trochę dużo, biorąc pod uwagę liczbę osób oczekujących na niego dodatkowo pod Bramą Południową i wóz staje się ledwo zabieralny. Ktoś zdecydowanie nie docenił chyba dzisiejszego dnia - a wiadomo, wolne od szkoły, część osób ma wolne w pracy tuż przed 1 listopada, to i cmentarze liczniej odwiedzane. Wiadomo też, że trochę korki też dały się we znaki i stąd może większe niż powinny być dziury.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25428
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 31 paź 2016, 14:46

A nie trafiłeś w dziurę spowodowaną przetaczaniem wagonów na bocznicy do huty?
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

fraktal
Posty: 5500
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 31 paź 2016, 14:52

Nie wiem, po prostu trafiłem na kierowcę, który podjechał tuż przed odjazdem, - może stał sobie po prostu dalej na pusto, bo chciał "odpocząć" od ludzi. A wiesz, dla mnie sytuacja, gdy się tłum rzuca na miejsca zawsze jest niesprzyjająca. Mobilis na 409 podjeżdżał od razu i tam dużo spokojniej odbywało się wsiadanie, ale niestety 409 pod M. Młociny nie dojeżdża.

ashir
Posty: 27743
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 31 paź 2016, 14:55

Bo ogólnie to tłumów na C40 to nie było. A główne postoje na C09 i C40 to są na Młocinach i nie wyglądało, żeby wozów brakowało. ;)

Walas
Posty: 17108
Rejestracja: 17 cze 2008, 10:27
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: Walas » 31 paź 2016, 15:23

ashir pisze:Bo ogólnie to tłumów na C40 to nie było. A główne postoje na C09 i C40 to są na Młocinach i nie wyglądało, żeby wozów brakowało. ;)
Wczoraj kierowcy na C09 mieli po 50-60min. postoju na Młocinach.
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1

Awatar użytkownika
Lukasz436
Posty: 2277
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:22
Lokalizacja: Warszawa - Ursynów
Kontakt:

Post autor: Lukasz436 » 31 paź 2016, 17:51

Wolfchen pisze:
Solaris U10 pisze:Od wczoraj jest strefa miejska w tych liniach. Były jaja?
Fakt, już poprawiłem ;)

Nie wiem, ja będę jechał na Południowy dopiero 1.XI (i to 737 pewnie z końcowego, żeby mieć z głowy ryzyko stania przez całą trasę). W zeszłym roku ludzie się trochę gubili, niektórzy kasowali minutówki.
W C37 kasowali.

fraktal
Posty: 5500
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 31 paź 2016, 20:49

ashir pisze:Bo ogólnie to tłumów na C40 to nie było. A główne postoje na C09 i C40 to są na Młocinach i nie wyglądało, żeby wozów brakowało. ;)
Na C09 było raczej dużo więcej wozów niż na C40, a C40 obsługiwała dwie bramy - co prawda mniejsze, ale dwie. Uważam, że zbyt małą wagę przywiązuje się do C40, no i niepotrzebnie wzięto "Stalową" do obsługi, jak "Kleszczowa" to miała, to było lepiej. - Stalowi kierowcy mają specyficzne podejście do tego typu linii, którego nauczyli się podczas obsługi tarchomińskich dowozówek - podjeżdżać/otwierać drzwi na odjazd, żeby ludzie wsiedli i ruszać po chwili. Nie wiem, może to uważacie za głupoty, ale akurat trochę wiem, co mówią tamtejsi kierowcy na temat takich linii jak E-8, 101, E-9 i inne i tak się składa, że dziś na C40 czegoś podobnego doświadczyłem. - generalnie na razie najgorsze moje odczucia od lat w sprawie cmentarek, ale dość już tych żali. Jutro pewnie będzie jeszcze gorzej. :P

ashir
Posty: 27743
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 31 paź 2016, 21:07

fraktal pisze:Na C09 było raczej dużo więcej wozów niż na C40, a C40 obsługiwała dwie bramy - co prawda mniejsze, ale dwie. Uważam, że zbyt małą wagę przywiązuje się do C40, no i niepotrzebnie wzięto "Stalową" do obsługi, jak "Kleszczowa" to miała, to było lepiej. - Stalowi kierowcy mają specyficzne podejście do tego typu linii, którego nauczyli się podczas obsługi tarchomińskich dowozówek - podjeżdżać/otwierać drzwi na odjazd, żeby ludzie wsiedli i ruszać po chwili. Nie wiem, może to uważacie za głupoty, ale akurat trochę wiem, co mówią tamtejsi kierowcy na temat takich linii jak E-8, 101, E-9 i inne i tak się składa, że dziś na C40 czegoś podobnego doświadczyłem. - generalnie na razie najgorsze moje odczucia od lat w sprawie cmentarek, ale dość już tych żali. Jutro pewnie będzie jeszcze gorzej. :P
Oczywiście, że na C09 jeździ więcej wozów niż na C40, dziś i w sobotę na pierwszej linii 30 brygad, a na drugiej 12 brygad, analogicznie wczoraj było odpowiednio 45 i 20, a jutro będzie 54 i 24. ;) Nie obraź się, ale trochę głupoty opowiadasz kierowca w przypadku linii cmentarnych praktycznie nie ma wpływu na to kiedy się podstawi na przystanek dla wsiadających i ile tam czasu będzie stał, o tym decyduje NR. Skoro z jakichś przyczyn długo nie było C40, w związku z czym jak autobus podjechał na przystanek i od razu się zapełnił to został wysłany na Młociny. Gdyby zamiast wozu ze Stalowej był z Kleszczowej to trudno, żeby było inaczej. Przykładowo ja trafiłem na moment, że regularnie docierały C40 do bramy zachodniej i na bieżąco się autobusy podstawiały, o czym oczywiście decydował NR i po krótkim postoju ruszały w kurs na Młociny. :)

fraktal
Posty: 5500
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 31 paź 2016, 21:28

Ale nie jest tak, że NR coś kierowcy każe zrobić, a kierowca to wykonuje. Raczej jest to na zasadach partnerskich pytają się go np: "chcesz teraz przerwę" itp. To też nie moje pierwsze w życiu cmentarki i też wiem, jak to bywa. Fakt faktem - takiej sytuacji w zeszłym roku nie było, w tym roku zaistniała. Dlaczego tak było, trudno powiedzieć, w każdym razie moje subiektywne odczucie - w tym roku było gorzej niż przedtem. Ale rzeczywiście - mogłem źle trafić.

Edit: W przyszłym roku cmentarek będę raczej unikał, nie ma po co się męczyć z ludźmi...

ashir
Posty: 27743
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 31 paź 2016, 21:33

Co do przerwy to decydujący głos ma jednak NR. Natomiast w kwestii podstawiania się i odjazdu to trudno, żeby kierowca miał na to wpływ. ;)

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25428
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 31 paź 2016, 21:37

Odstawianie się na przerwę to na Młocinach a nie przy bramie zachodniej. Tam co przyjedzie musi wrócić na Młociny.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

ashir
Posty: 27743
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 31 paź 2016, 21:40

Zgadza się. :)

fraktal
Posty: 5500
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 31 paź 2016, 22:01

pawcio pisze:Odstawianie się na przerwę to na Młocinach a nie przy bramie zachodniej. Tam co przyjedzie musi wrócić na Młociny.
OK, dzięki za wyjaśnienie. :smile: Ale w takim razie wracamy do tego, że było za mało wozów. Jakoś na C09 nie żałują wozów nigdy.

Dodano po 2 minutach 54 sekundach:
ashir pisze:Co do przerwy to decydujący głos ma jednak NR. Natomiast w kwestii podstawiania się i odjazdu to trudno, żeby kierowca miał na to wpływ. ;)
Naprawdę jak chcą to mają. A jak nie chcą to nie mają - NR za nich decyduje. w tym roku stalowych wyjadaczy było raczej sporo, więc rewelacji co do obsługi nie należało się spodziewać. I tak dobrze, że otwierali pierwsze drzwi w starych MANach. :razz:

ashir
Posty: 27743
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 31 paź 2016, 22:03

Bo jest większe zapotrzebowanie na C09, a skoro na Młocinach za każdym razem po kilka sztuk widziałem na C40 to raczej nie brakowało, widocznie pociąg jechał i się zrobiła przerwa, a trzeba przyznać, że jeżdżą często. ;)

Zablokowany